na čo si treba dat pozor pri kupe downhill freeride bike z bazaru ?
10.06.2012 - 20:34:50
00
Podla mňa napr. či nieje rám prasknutý .
10.06.2012 - 20:49:44
00
noo a este nieco alebo ako to zistim ked je prasknuty ??
10.06.2012 - 21:16:27
00
očami zistíš či je prasknutý. no pozor, nemusí to byť vidno! hlavne ak tam uvidíš 180+ mm vidlu tak sa rovno otoč na pate..
10.06.2012 - 21:57:39
00
čo to je otoc na pate ??
11.06.2012 - 22:26:30
00
:lol: sa poseru ...
otoč na päte=ísť do preč
11.06.2012 - 22:27:44
00
čo to znamena ?
11.06.2012 - 22:29:19
00
že mu máš povedať "dovidenia, nemám záujem."
12.06.2012 - 17:04:54
00
No najprv treba žiadať o čo najviac foto toho biku, ale najlepšie prisť naživo sa pozrieť na ňho a oskušať ho, sa previesť, hneď najdeš tie mechanicke chyby.. Ako už pisali tak treba davať bacha na ram ale aj na vidlu, aby nebola poškodena.
12.06.2012 - 17:35:36
00
Ja som napr. kupoval z bazaru UMF Freddy ale moc spokojny nie som. V kazdom pripade treba vidiet doklad o kupe a vyskusat o stav ramu, vidly, tlmica, brzd, atd. Tiez sa treba popytat na nejake rady, napr. ako odvzdusnit brzdy a tak. A este sa treba informovat ako sa o bike staral majitel. Inac kolko do toho chces dat?
12.06.2012 - 18:27:19
00
do 700-800 € a jasne ze sa pojdem nazivo pozret
12.06.2012 - 20:17:57
00
Tak to by ti vyslo vela veci mozno aj full v dobrom stave. Ak chces tip na extra pevny ram pozri Banshee Morphine. A hlavne si kup nejake riadne brzdy na to inak budes mat az prilis adrenalinu :)
12.06.2012 - 21:15:18
00
nie ja by som mal najradsej DH FR mozno nejaky fakt dbry HT
12.06.2012 - 21:16:43
00
Banshee Morphine je fakt super HT ram ale je dost velka pravdepodobnost ze na kazdy na ktory narazis bude mat velke skrabance a navyse je to uz starsi ram. V kazdom pripade ten Mekong z toho Bazosu ma uz kapku starsiu vidlu a asi by som ho uprimne nebral. Skus najst nieco z lepsimi komponentami a hlavne neber podla zdvihu vidlice.
13.06.2012 - 07:10:34
00
jj a nevies mi nejaky poradit zase sa v tom neviznam tak vela
13.06.2012 - 20:28:48
00
keyboard_arrow_up