ahojte, mam GT avalanche 2.0 2012 a riaditka ALL TERRA 6061 Aluminum Flat Top Riser, 690mm,. mam sice v hrudniku cez 128 no akosi si casom pripadam s tymi sirokymi a rovnymi riaditkami trosku neohrabane, prakticky niekedy ani neviem prejst cez dvere na balkon s bajkom. co by ste mi poradili pre hobby jazdenie 75 percent asfalt a 25 teren by boli lepsie lastovičky? popr ake su ich vyhody? niektory mi radili pri mojej sirke ramien to nechat tak ako je. nezatratte ma, som v tom totalny laik, snazim sa len trosku zlepsovat bajk a ak by to pomohlo preco nieco nezmenit.

img29.imageshack.us
18.07.2013 - 10:36:53
00
lastovicky tiu pomozu akurat na dvihnutie rajdov, a tu mas celkom v pohode oproti sedlu. na sirku staci kupit uzsie alebo zrezat povodne napr o 2cm z kazdej strany, na cca 650mm , paky a ostatne len posunies.. jednoduche
18.07.2013 - 10:43:52
00
diky moc za odpoved, to zdvihnutie by som mozno aj trosicku privítal ale zase bajkovat vystretý je asi somarina. priatelka ma verziu pre zeny a jej volant je citelne uzsi, lastovicky vykrojene a volant ohnuty, ale asi to tak pre holky ma byt. diky moc za pomoc
18.07.2013 - 10:47:56
00
Tak, tak. Najlepšie zrezať. Najprv po 2 cm z každej strany. (dobrá je aj pilka na železo)
Vyskúšaj si to tak, že najprv len posunieš páky a gripy o tie 2 cm k stredu. Pojazdi a skús prípadne i o 3 cm. Tak, ako ti to bude vyhovať, tak to odfakli. Konce opracuj do hladka pilníkom.
Kto reže, ten jede!!!
18.07.2013 - 10:54:26
00
Ahojte, chcem vymenit riadidla mam tam flat zahnutie 9 a5 stupnov 31.8 , potrebujem ich zdvihnut cim viac tým lepsie aspon o takých 30-40mm, širka je 680 a myslim ze aj moze ostat, ma niekto nejake konkretne odporučania?niečo lacne okolo 20-30e, pripadne co si myslite, da sa to riesit aj klbovým predstavcom s nastavitelným uhlom? alebo kombináciou jedneho s druhým?
14.06.2014 - 21:56:53
00
Je nejaký spôsob ako správne nastaviť riaditká?

Momentálne mám Easton MonkeyBar (back 9stupnov, up 5) a niesom si istý, či ich mám vymeniť, alebo sú iba v zlom uhle.

Cely problém je v tom, že sú moc dovrchu, takže mám tendenciu sa držať iba vonkajšou stranou ruky, čo nieje moc pohodlné ( zápästia sú moc prehnuté smerom k predstavcu a po nejakom čase aj dosť bolia). Okrem toho mám v kopcoch problém aby ostalo predné koleso na zemi, ale to môže byť spôsobené aj zlým tlmičom, takže to budem riesit neskôr.
07.09.2014 - 23:41:18
00
skús dať opačne predstavec. mne to moc pomohlo. hlavne mi to už toľko nedvíhalo predné koleso v kopci. ak sú riadidlá moc do vrchu tak ich skús pootočiť. s tým jedine poexperimentovať, tak aby ti to bolo čo najpohodlenejšie.
08.09.2014 - 08:56:04
00
matko001 : v zasade by malo postacit, ked povolis predstavec na rajdoch a skusas ako ti najlepsie sadnu do ruky. Inak by mali byt v polohe 90 stupnov kolmo na os predstavcu zboku, ak by nesadli, tak holt zahnutie nevyhovuje. Mne nesedi nic, co nema aspon 5stupnov nahor a 8 dozadu.
Ovsem to s tym zdvihanim bude ako pise matko055, mas moc vysoko asi rajdy , ono sa to nezda, ale aj 1cm je citit viac nez dost. Takze otocit predstavec, ak sa neda dat nizsie. Tlmic mas moc makky, ze padas v zdvihu dozadu ?
08.09.2014 - 11:58:59
00
Je nejaký spôsob ako správne nastaviť riaditká?
Momentálne mám Easton MonkeyBar (back 9stupnov, up 5) a niesom si istý, či ich mám vymeniť, alebo sú iba v zlom uhle.
Cely problém je v tom, že sú moc dovrchu, takže mám tendenciu sa držať iba vonkajšou stranou ruky, čo nieje moc pohodlné ( zápästia sú moc prehnuté smerom k predstavcu a po nejakom čase aj dosť bolia).

9 stupnov back je OK (fakticky pouzitelne minimum, osobne mi vyhovuje aj viac ako 10 st.), ale asi mas riaditka otocene prilis dopredu, takze tych 9 stupnov mas asi "up" a nie "back". Skus pootocit dozadu.

...Okrem toho mám v kopcoch problém aby ostalo predné koleso na zemi, ale to môže byť spôsobené aj zlým tlmičom, takže to budem riesit neskôr.

... alebo technikou slapania do kopca ...
08.09.2014 - 13:06:01
00
Ok, idem otáčať a hľadať lepší uhol a uvidím.

Tlmic má asi 160mm (som pri kúpe netusil že sa taketo niečo vôbec vyrábalo) miesto 165, čiže som automaticky padnutý dozadu + tento rok som skoro všetky kopce jazdil s kotvou (pripojenym synom za sebou), takže toto neriesim kým nebude nový. BTW: pri mojej váhe som ďaleko za max tlakom aby som sa neprepadol dozadu
08.09.2014 - 13:42:37
00
Nepoznam Tvoju hmotnost, ale nie je problem nafukat tlmic aj pre 110 - 120 kg jazdca, a stale v pracovnem rozsahu tlmica s rezervou. Ak ovsem tlmic nema vadne tesnenia, ze prefukuje medzi pozitivnou a negativnou komorou (stuck down v pripade Foxu) ...
08.09.2014 - 13:56:56
00
No ale asi nenafuka nic, ked ma kratsi tlmic .. tiez mam jeden taky a lamal som si hlavu, co mu je, kedze je 0.5cm kratsi.
08.09.2014 - 14:14:12
00
Tlmic kratsi o 5mm = mensi zdvih o max. 15mm, co vsak neznamena. ze by sa nedal nudzovo nafukat na mensi sag (napr. 5 mm namiesto 10 mm) s ozelenim komfortu (alebo normalny sag a mensi zdvih + mierna zmena geometrie), IMHO.
08.09.2014 - 14:29:44
00
To mas asi pravdu, pri 10cm zdvihu ten hlavy problem budu asi rajdy.
08.09.2014 - 14:51:53
00
Mám cca 135kg a problémov budem mať viac. ;-)

Teraz sa s tým zase chvilku nebudem hrať, lebo som otvoril vydlicu a vylial odtiaľ vodu, takže geometria sa správala úplne odveci - keďže vydlica sa správala odveci tiež.

Čiže poradie je: vydlica (vymyslieť ako funguje a dať ju dokopy), riaditka a tlmič. :-)
08.09.2014 - 18:20:03
00
keyboard_arrow_up