tak k vidlici
> má dvojitý mostík DAD (Double Arch Design) čo zvyšuje torznú tuhosť
vidlice (namáhanie pri brzdení kotúčovou brzdou)
>32 mm vnútorné nohy
> DLO (dynamic lockout) zamykanie vidlice, rebound (odksok)
> vzuchové pruženie (nastavenie tlaku podľa tvojej hmotnosti) - tabuľka doporučených tlakov je na nálepke na vidlici
> k cene .. niesom si istý ale myslím, že by sa dala za podobnú cenu zohnať aj u nás (máš výhodu že
vidlica bude v záruke)
vzduch vs. pružina
> pružina má svoj charakteristický lineárny chod ale vysššiu hmotnosť .. pri mäkkej pružine jedine výmena
> vzduch nižšia hmotnosť, rôzne nastavenie tlaku vo vzduchovej komore - odpadá starosť s vhodnosťou alebo prípadnou výmenou pružiny
sram x7 vs. x9
> ak si spokojný s x 7 do x 9 to bude len zbytočná investícia