Chystam sa vymenit vidlu na biku, tak ako aj kotuc a platnicky...

rotor je 203 mm V-shape Hayes, platnicky Hayes, brzdy Promax Armor

popripade mate niekto skusenosti s touto vidlou ?
21.09.2005 - 09:20:42
00
ja neviem ,ale to SPV mi nejako nevonia. podla mna je to totalna kravina ,tak isto ako terra logic od fox-u .

a tak isto zmena zdvihu je dost komplikovana- znizit tlak pomocou infinity travel je dost jednoduche,ale ked ho chces dostat spat,musis zastat s bikom a zdvihnut predne koleso-alebo to urobit pocas jazdy. a neviem si predstavit,ako budes dvihat predne koleso pocas jazdy v hrubom terene+aktivovat packu... no UTurn je omnoho jednoduchsi system ako prepustanie vzduchu medzi komorami

preco nekupis RS pike ,alebo nejakeho bombera? ja viem ,ze je to omnoho drahsie,ale preco si neurobit radost...
21.09.2005 - 10:19:30
00
takze
neviem ci si jazdil SPV ?? ja ano, tri mesiace na pozicacnom cannondaly aj vpredu 150mm Lefty aj vzadu Swinger, SPV je genialna vec a neocenis kym to nejazdis...pri jazde do kopca ti usetri kopec namahy...slapal si niekedy postojacky na fulle ?
ja ano a viem ako mi chodil stary QRL Manitou tlmic, a ked ides dolu tak to SPVecko je rovnako citlive ako cokolvek ine, okrem toho si SPV mozes jednoducho vypnut a to tak povedzme ze pred dlhym zjazdom vypustis vzduch z SPV komory ... moja osobna skusenost je, ze na SPV nadavaju hlavne ti co to nejazdia...podobne ako Lefty, ktorej kazdy krivdi ze sa ohyba a kruti a podobne kraviny...podla testov je pevnejsia ako vacsina dvojkorunkovych vidiel, ktore vazia dvakrat tolko.

RS nemusim, nepaci sa mi ani ich dizajn ani cenova politika...

co sa tyka infinity travel, tak je to velmi jednoduche tu packu mas na dosah palca a jedine co musis spravit aby si si naspat zvacsil zdvih je presunut vahu nad zadne koleso a stlacit palcom packu, vidla sa ti zdvihne sama...
21.09.2005 - 10:28:09
00
2 geroy: a kde mas tie juicy seven?????? na taku paradnu vidlu treba aj paradnu brzdu nie snad? inak 203mm kotuc tam moze ist nakolko je aj urcena na FR a enduro.
21.09.2005 - 10:31:21
00
geroy

kolko mas kilogramov a aky bike (aka geometria a zdvih v zadu) jazdis?
pravda je,ze nevlastnim SPV - ale mal som tu cest a par desiatok kilometrov s nim tiez. a ani za boha som na GT I-drive nemohol nastavit optimalne nastavenie. SPV absolutne nereagovalo v malej rychlosti na teren.ked som to odfukol,tak sa to zase s pociatku hybalo a pri brzdeni som isiel do masla.


takze vidlica s SPV ma absolutne nepresvedcila. na zadku som mal foxa a ten bol super-bud bol aktivny,alebo som ho zamkol...
terra logic od foxu sa mi zdala omnoho vymakanejsia - az na tu poruchovost a cenu.
21.09.2005 - 10:52:09
00
juicy seven su na brachovom Cannondaly na ktorom som jazdil v statoch...teraz sa uz z neho bude tesit on :)...

a myslim, ze tie promaxy sa im s tym kotucom vyrovnaju...ak si z BA tak ti to niekedy dam okusit :)
21.09.2005 - 11:55:19
00
caute, ak smiem prispiet amaterskym nazorom (inak jazdim teraz na tom cannodale prophet co geroy jazdil v amerike) tak k SPV asi tolko:
1. ak ide o rekreacneho jazdca ktory nechce blbnut vo vaznejsich zjazdoch tak by som isiel radsej bez SPV - pretoze v takom pripade je SPV co sa tyka pohodlia krok spat - iste - da sa vypustit vzduch ale zase to nie je az take user friendly stale dofukovat a vyfukovat.
2. ak ide o tlustocha ako som ja (100 kg) tak mozem len pochvalit - hlavne ked ti nevadi mierna strata pohodlia na drobnych nerovnostiach - do kopca sa bike sprava ako pevny ale pri velkej nerovnosti si nevybijes zuby.. a hlavne mozes stale sediet v sedle (no ale vravim to je pre starsich panov ako som ja)....
29.09.2005 - 10:42:29
00
Úplne súhlasím s Pethom. A preto, že som skôr pohodový a rekreačný jazdec, aj keď natočím dosť km, vyslovene som kupoval vidlu vez SPV.
SPV by som osobne nechal chrtom. Ja mám radšej pohodlie.
29.09.2005 - 17:53:29
00
keyboard_arrow_up