Ahojte, mam crossmark-ky 2,1 a jazdim ich na sucho aj v predu aj v zadu. ak zaprsi, tak mam Schwalbe nobby nic. ked zaprsi trosku tak obujem len prednu, ak viac tak obe :)
co sa tyka tych crossmarkov: pri jazde v lese nie su az take iste, ako by som si prial. najma teraz ked je sucho a prasno. Chcel by som mat este jedny take cosi medzi. Rozmyslam nad RR 2,25 kevlar. Pomohli by mi niekoho skusenosti, kt. jazdi RR, alebo este lepsie RR aj crossmark.
04.05.2009 - 14:44:31
00
chcem sa spitat ze co je lepsie ci maxis ignitor alebo kenda nevegal lebo moje budu za chvilu a strasnom stave :mrgreen:
04.05.2009 - 16:49:22
00
Trance, menej prezuvaj a viac jazdi a trenuj techniku a nebudes musiet kupovat dalsie zbytocne plaste. :) Inak povedane - Crossmark je na suchy podklad uplne dostatocny plast ak nejazdis nejake technicke veci. A ak jazdis, tak aj za sucha obuj dopredu NN a mas vybavene bez nakupovania (rozdiel medzi Crossmarkom a Racing Ralphom je tak maly, ze by si to mozno ani nezbadal).
05.05.2009 - 18:51:11
00
caf Jezus, presne tak som si to vcera uzavrel po tom ako som videl nazivo RR :D
05.05.2009 - 19:05:23
00
jazdim RR a na prachu a prilis velkom suchu nedrzia az tak dobre ako inde, RR su dobre hlavne an technicke veci kde su naozaj dobre!
05.05.2009 - 19:13:49
00
Ako napísal Jezus, je to len otázka techniky a potom aj kompromisov. Môžeš mať aj NN a na blate poletíš skôr, ako niekto s Maxxlitami. A že by CM neboli isté v lese (najmä teraz, keď je sucho a prašno), som si nevšimol. :P

PS: Treba jazdiť a testovať, čo ti sadne najlepšie.
05.05.2009 - 20:48:07
00
Jazdil som obidvoje aj RR aj Crossmarky. Rozdiel v jazdnych vlastnostiach je minimalny.

Z pouzivania RR ma vyliecili skusenosti, kedy sa zacali po cca 600-700km odtrhavat mensie bocne vystupky na zadnom plasti - takmer kazdy 2 - 3.
Nasledne sme skontrolovali aj dalsie zadne plaste co vozili ostatni a vysledok bol totozny :?

Aktualne vozim k spokojnosti Maxxis Monorail vpredu aj vzadu a javi sa mi rovnako rychly ako RR alebo CM a vdaka bocnym vystupkom v tvare opacneho U lepsi v zakrutach.

Prílohy:

rr.jpg
rr.jpg 95.87 KiB thumb_up0thumb_down

05.05.2009 - 23:10:35
00
Momentálne jazdím Maxxis Crossmark maximálna spokojnosť v každom teréne a počasí a aj životnosť týchto plastov je na dobrej úrovni .
07.05.2009 - 21:21:58
00
Pridám moju skúsenosť s RR. Na nespevnených povrchoch (kamienky a pod.) trocha odstreluje. Problémom však je väčšinou zadné koleso. Nejde mi to dohromady s radami, ktoré tu čítam (pre väčšiu bezpečnosť dať dopredu napr. NN). Čím to bude? Blbá technika, či? :wink:
08.05.2009 - 08:13:44
00
Z pouzivania RR ma vyliecili skusenosti, kedy sa zacali po cca 600-700km odtrhavat mensie bocne vystupky na zadnom plasti - takmer kazdy 2 - 3. Nasledne sme skontrolovali aj dalsie zadne plaste co vozili ostatni a vysledok bol totozny :?

Moj RR ma najazdene viac ako 3000 km a s trhanim bocnych vystupkov problem nema a to napriek tomu, ze jazdil aj po kamenistom technickom terene, ktory je k bocnym vystupkom najtvrdsi (napr. aj 2 krat Garda). Na NN obutom vpredu sa trhali, ale predny plast je zatazeny vyrazne viac. Nepovazujem to za chybu plasta, ale za potvrdenie toho, ze tie vystupky naozaj plnia svoju funkciu, teda ze drzia v zakrutach.
Príloha:
NN_po_vyse_3000_km.jpg
NN_po_vyse_3000_km.jpg 53.19 KiB thumb_up0thumb_down



Pridám moju skúsenosť s RR. Na nespevnených povrchoch (kamienky a pod.) trocha odstreluje. Problémom však je väčšinou zadné koleso. Nejde mi to dohromady s radami, ktoré tu čítam (pre väčšiu bezpečnosť dať dopredu napr. NN). Čím to bude? Blbá technika, či? :wink:

V principe to bude zo 70-80% o technike jazdy. Ale starsia verzia RR (model 2007 a starsie) bola v zakrutach slabsia a ak ju mas este aj dost natlakovanu, tak este horsie. A nerozumiem tomu, co Ti nejde do hlavy s tym NN vpredu - zataz predneho plasta je v zjazdoch a zakrutach vseobecne neporovnatelne vyssia a prenasa väcsinu brzdnych aj bocnych sil, cize predny plast je v technickom terene alfa a omega, zatial co zadny moze byt pokojne aj semislisk s hladkym behunom a par bocnymi vystupkami a takmer nebude rozdiel. Zadny stredovy dezen je dolezity len kvoli trakcii v blatistych a sypkych stupaniach a pripadne este vo velmi stmych zjazdovych pasazach na ucinnejsie dobrzdovanie, pri beznom vyjazde je to v podstate len zbytocna vaha a valivy odpor navyse.
08.05.2009 - 15:48:46
00
Máš pravdu veľa záleží ako a kade jazdíš . Crossmark je pre mňa kompromis keďže sa presúvam po asfalte k terénu tak RR alebo NN by sa asi dosť rýchlo porúčali asi :|
08.05.2009 - 16:07:57
00
Moj RR ma najazdene viac ako 3000 km a s trhanim bocnych vystupkov problem nema a to napriek tomu, ze jazdil aj po kamenistom technickom terene, ktory je k bocnym vystupkom najtvrdsi (napr. aj 2 krat Garda). Na NN obutom vpredu sa trhali, ale predny plast je zatazeny vyrazne viac. Nepovazujem to za chybu plasta, ale za potvrdenie toho, ze tie vystupky naozaj plnia svoju funkciu, teda ze drzia v zakrutach.


Dovolim si velmi pochybovat o "drzani v zakrute" v pripade vystupkov, ktore su do polovice odtrhnute a za chybu plasta to rozhodne povazujem :!: To bol samozrejme dovod preco isiel po zisteni tejto zavady hned do kontajnera.

Na vsetkych 3 bicykloch sa poutrhali len na zadnom kolese ci uz 2,1" alebo 2,25", na prednych kolesach boli v pohode...
08.05.2009 - 21:35:22
00
RR je plášť, ktorý v zákrutách v princípe nevyniká, čiže či má pár výstupkov natrhnutych abo nie je nepodstatné a to hlavne ked je obuty vzadu. Mohol si ich radšej miesto zahodenia darovať cykloturistovi abo začínajúcemu bikerovi cez interný bazár za cenu poštovného. Plno ľuďom čo nemajú peniaze na rozhadzovanie by este poslúžili...
09.05.2009 - 03:20:28
00
Jezus: nie som vetesnik ani skladnik poskodenych veci aby som ich nasledne ponukal za postovne :roll: Pokial ty taketo veci robis, tak je to tvoja vec, ale sa to uz vzdalujeme od temy 8)

A posledna vec z mojej strany je, ze chcem take plaste aby som sa na ne pri jazde mohol 100pro spolahnut ako vpredu tak aj vzadu :idea:
10.05.2009 - 09:35:40
00
chcel by som sa tiez popytat na tuto temu
rozmyslam nad plastami, ale neviem sa rozhodnut, ci mam kupovat slicky alebo nieco ako som mal doteraz (ritchey z-max 1,95 vpredu aj vzadu)
mam 75kg, najazdim tak 3000km za sezonu, 90% po asfalte, ale z kopca si to valim aj 80km/h, tak neviem, ci by som na tych slikoch hned na prvej zakrute nevyletel...viem ale, ze zase sa na nich slape po rovine ovela lahsie ako na hrubsich plastoch
rozmyslam medzi schwalbe RR/RR, ritchey speedmax beta 2,0 alebo ak by som kupoval slicky, tak tieto:
http://www.kupkolo.cz/produkty/Pneu_66/MTB_221/michelin_723/Plast-MTB-Michelin-XC-Road-26x1,4_2691.html
za rady vopred dakujem
26.08.2009 - 09:33:11
00
keyboard_arrow_up