Chcem sa spytat podla coho si nastavujete ten negativny odskok dole na vidlici? mam tam znacku zajaca a korytnacky a jedine co som si vsimol ze ked je to na zajacovi tak sa po stlaceni vidlica vrati do povodnej polohy rychlo a ked je na korytnacke tak pomaly. ale pocas jazdy v terene nepocitujem rozdiely. ako to mam nastavit? a ako by sa nastavenie malo prejavit pocas jazdy v terene? vdaka za info
01.05.2007 - 20:48:09
00
no ak das na korytnacku prepne sa to na pomaly odskok tzn. presne to co si napisal - vidla sa pomalsie vracia....pri zajacovi je to pochopitelne naopak...odskok sluzi na nastavenie ryxlosti vracania v zavislosti od terenu, teda ak ti vidla nestiha a citis sa nestabilne je lepsie si dat vecsi odskok ...popripade ak kope tak to nastaviss opacne..

samozrejme ze vsetko zavisi od osobnych preferencii, terenu a hmotnosti takze davat nejake dalsie vseobecne rady nema zmysel...
01.05.2007 - 20:54:34
00
ved to mi je jasne, ale ja necitim zmeny v terene, to mi nejde do hlavy...
01.05.2007 - 20:58:54
00
no zrejme RS neposkytuje na tomto modeli taky rozsah zmeny odskoku...preto to mozno necitim..ale ja osobne to neviem posudit kedze som sa na ziadnej RS v terene nevozil...iba tak po ulici.. :)
01.05.2007 - 21:03:14
00
nastav na korytnačku, zober tehlu (6cm výška), rozbehni sa cca 10km rýchlosťou a hned ako ju prejdeš (ešte vo vzduchu) skús prudko (ostro) zmeniť smer.
toto isté opakuj aj pri nastavení zajaca. Nastav ho tak, aby sa vidla vrátila čo najrýchlejšie, ale nesmie kopnúť. Treba sa pohrať s nastavením, aby to bolo na hranici kopania.....
Návrat pekný pre oko je pri prejazde rolety ..... budeš viac vo vzduchu ako s kontaktom na ceste.
pri korytnačke nebudeš mať dobrý kontakt, aby si mohol prudko zmeniť smer (strata kvetinky).
Na rovine to skoro ani nerozoznáš.

Predpokladám, že rozdiel poznáš určite.
02.05.2007 - 08:15:21
00
keyboard_arrow_up