teraz vozim RooX FPS FreeRide a uvazujem o zmene.
ide mi o prakticke skusenosti s navysenim komfortu pri prechode na karbonove riaditka.
dostavil sa komfort? stalo to za vysiu cenu oproti hliniku?
dosiahnut chcem v poradi:
-viac komfortu (pohltenie vybracii)
-zmenu
-usporu hmotnosti (moje rooxy som nevazil, ale budu tazitko riadne)

bude to normalne xc, ziadne prasaciny na tom davat nebudem.
cca http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=34422

nie su karbonove teraz v podstate este pevnejsie ako hlinik, a ide len o stlacenie hmotnosti?
ktore konkretne by mohli trochu pruzit?

dakujem
04.05.2010 - 23:15:26
00
Pokial chces viac komfortu tak sa treba poobzerat po novej vidlici:) Riaditkami to velmi nedosiahnes..
05.05.2010 - 00:33:29
00
či papundeklová sedlovka,alebo rajdy sú akurát ťahač peňazí od neznalých,nič viac.
05.05.2010 - 00:51:35
00
teraz vozim RooX FPS FreeRide a uvazujem o zmene.
ide mi o prakticke skusenosti s navysenim komfortu pri prechode na karbonove riaditka.
dostavil sa komfort? stalo to za vysiu cenu oproti hliniku?
dosiahnut chcem v poradi:
-viac komfortu (pohltenie vybracii)
-zmenu
-usporu hmotnosti (moje rooxy som nevazil, ale budu tazitko riadne)

bude to normalne xc, ziadne prasaciny na tom davat nebudem.
cca http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=34422

nie su karbonove teraz v podstate este pevnejsie ako hlinik, a ide len o stlacenie hmotnosti?
ktore konkretne by mohli trochu pruzit?

dakujem

pri prechode na karbon som nezaznamenal ziadnu zmenu komfortu. ide "tam" len o hmotnost.
05.05.2010 - 06:56:07
00
tiež mám pocit že komfort skor zabezpečí vidlica a tlak v pneu..
05.05.2010 - 06:57:41
00
či papundeklová sedlovka,alebo rajdy sú akurát ťahač peňazí od neznalých,nič viac.

to hovoria vacsinou ti, ktori si ho nemozu dovolit.
s karbonom som sa zacal stretavat uz pred 15 rokmi, ked som aktivne sportoval (zjazd na divokej vode) a urcite to nieje len tahac penazi. kvalita karbonovej lode, resp padla (doplnkov) oproti klasike bola/je vyrazna. cez hmotnost az po pevnost... a to iste u bikovych komponentov. samozrejme musi ist o tie naj komponenty. nie sedlovka za 20€. takze asi tak. len tak zo srandy sa karbon nepovazuje za hightech material ;)
05.05.2010 - 07:01:33
00
tiež mám pocit že komfort skor zabezpečí vidlica a tlak v pneu..

:nod:
ale zmenu som pocitil pri vymene rovnych AL-carbon rajdov 580mm za al vlastofky 640mm,istota v zjazde :rock:
05.05.2010 - 07:28:32
00
ale to je o šírke, nie o materiále :P
05.05.2010 - 07:38:02
00
:$ aj
;)
05.05.2010 - 08:01:14
00
ono to mozno nie je citit az tak, ked sa na to sustredis
ale nejake minivibracie ten karbon pohlti a to je celkom fajn, ked si chces usetrit klby
tak ako karbonova sedlovka setri chrbticu...
no a zaroven to dobre vyzera a je to lahsie :)
05.05.2010 - 09:03:44
00
ja som pri prechode z tazkych hlinokovych lastoviciek na lahke karbonove zaznamenal vyrazne zvysenie tuhosti a tym zlepsenie odozvy na zmenu smeru. Bude to ale asi aj tym, ze som isiel z low-endu rovno na high-end...
05.05.2010 - 09:12:34
00
na vibrácie by som skor kúpil dobré gripy a hlavne kvalitné rukavice, tie ti ulavia ovela viac..
ale pokial nechce človek rohy a vela nepadá neni s karbónovými rajdami problém :)
05.05.2010 - 09:15:08
00
jasne...vidla, gelove rukavice a dobre gripy urobia vacsinu prace :)
skor ked karbon, tak by som najprv isiel do sedlovky...teda u HT
u fullu je to asi jedno
05.05.2010 - 09:20:46
00
Zalezi od toho ake karbonove rajdy kupis. Napriklad klasika nie oversize 640mm Specialized tam rozdiel poznas a dost. Ale napriklad mam zase ine .. oversize tvrde karbonove odkialsi neviemkade Taiwanskej firmy a to je tvrde a tuhe, ze poznat nie je nic. Btw, su vibracie,ktore vidlica z principu pohltit nemoze :)
05.05.2010 - 09:29:03
00
ale tie vibrácie v teréne niesú :rock:
05.05.2010 - 12:26:07
00
keyboard_arrow_up