A dam aj ja jednu skusenost z praxe. Nechal som si zmerat na STK novu ale asi 2 roky otvorenu kvapalinu ( samozrejme bola uzavrete uzaverom ). Nuz a vysledok bol, ze bod varu bol posunuty smerom dole. Potom som kvapalinu nalial do nadoby a nechal ju na varici cca 30 min. Po opetovnej kontrole bola OK. Takze vhkost sa s z nej odparila. A potom som ju bez akejkolvek obavy pouzil do brzd. Je tam dodones oi. :-)
09.02.2012 - 11:15:06
01
Tak to ma nenapadlo, pekny pokus :y:
09.02.2012 - 11:49:14
00
chalani chcem sa opýtať akú ma tento minerál farbu http://www.suncycle.sk/sk/produkt/mineralni-olej-alligator-1-l/358 alebo možem ho zmiešať s týmto olejom http://www.suncycle.sk/sk/produkt/mineralni-olej-shimano-1-l/827 ked že na tom aligatore sa píše do všetkých brzd s minerálom? dikes
10.02.2012 - 19:50:42
00
Zaujmavy clanok o DOTkach a mineralnych olejoch.
http://www.epicbleedsolutions.com/blog/dot-brake-fluid-vs-mineral-oil/

An idle brain is the devil's workshop.

18.11.2014 - 07:52:27
00
Advantages DOT Brake:
- it's regulated

Advantages Mineral Oil:
- it's unregulated

:clap: :clap: :clap:

v celom clanku som nenasiel /ak som dobre cital/ to podstatne pre bajk, snad okrem spomenutia ceny (co plati len ak clovek nekupuje DOTu v cykloshope/. A sice, ze DOTka casom sposobi napucanie gumennych tesneni (ale samozrejme, z hladiska servisneho intervalu brzd to nie je ziaden problem) a ze mineralny olej je horsi v mrazoch (co ale az taky problem nie je). V zasade treba volit nie podla kvapaliny,ale podla brzd :lol:

Children are afraid of the dark and adults are afraid of the light.

20.11.2014 - 11:30:51
00
keyboard_arrow_up