Prepáč, tiež odpoviem len ako amatér - ako to rachne do riti, je to doraz (že už sa viac zasunúť
tlmič nemôže), alebo rýchlo tlmič "preletí" jednou časťou zdvihu a náhle spomalí (priebeh tlmiča je taký, že ku koncu využiteľného zdvihu začne prudko narastať sila nutná na ďalšie zanorenie tlmiča), alebo celkovo ide ťažšie/necitlivo/lenivo do zdvihu že nezareaguje adekvátne na danú dieru?
V prvom rade sa pozri na zdvih a dĺžku tlmiča: na 120mm zdvihu sa nedajú vyčarovať zázraky, ale stále je to o dosť lepšie ako 100mm. 190mm dĺžka tlmiča = veľký výber, to už si si isto všimol, to je fajn.
Netreba sa pozerať na najdrahšie
tlmiče automaticky, nezaručia lepšiu funkčnosť, dokonca môžu byť ešte horšie ak sa nepozrieš na ich nastavenie a vlastnosti poriadne.
Treba sa pozrieť na priebeh zadnej stavby a čo sa dá pri tom zdvihu vyčarovať aby to reálne prinieslo veľké zlepšenie, a podľa toho vybrať nový tlmič. Je veľa možností a snáď sa ozve aj nejaký profík, lebo vybrať tlmič k nejakému priebehu zadku aby spĺňal nejaké požiadavky nie je najľahšie. Už len samotné zistenie priebehu a jeho zhodnotenie nie je najľahšie. Trochu by pomohlo aj napísať aký tlmič s akými nastaveniami tam teraz je, plus samozrejme to doplniť o informácie ohľadom toho rachnutia do riti/čo nevyhovuje na tom priebehu.