Také besnenie pred bytovkou sa ukázalo dobré. Na ľade a ujazdenom, trochu zľadovatenom snehu je perfektný záber a aj držanie, hlavne čo sa týka náklonu a brzdením len predným kolesom. Ale ako sa to bude správať z dlhodobého hľadiska zistím až o týždeň.
04.12.2010 - 23:05:23
00
u mna je to tak trosku spustit tlak v gumach a hned sa ide ;)
05.12.2010 - 00:06:31
00
To som tiež praktizoval, ale keď som trénoval na Čergovskú stopu výšľapom na Magurku tak to bol proste boj, nadával som možno ako nikdy v živote :) alebo som sa som sa snažil ísť na Slanický ostrov, raz som sa dokonca ani pred bytovkou nevedel rozbehnúť aby som sa niekoľko krát nedotkol nohou zeme a inokedy zase zrazu ľad, ktorý som bol nútený obzrieť z blízka :) proste som to vzdal, čo by som dal vtedy za hroty :) Ale to južania často nepochopia :P Inak vyzera to tak, že to veľmi neotestujem, nejako sa nám cez týždeň oteplí, hoci teraz je -18°C brrr :coffee:

A práve v takomto období často jazdím, cez deň nad nulou a v noci mrzne, všade je preto ľad, a primrznutý sneh. Ako v utorok v Martine, v pondelok sa pritopilo a v utorok zamrzlo a už to nebolo ono, tiež som si cestou ponadával :)
05.12.2010 - 00:26:05
00
V takýchto podmienkach na zimné jazdenie ako je u nás sú tie hroty veľmi užitočné :)
Plánujem si ich urobiť aj ja len dĺžku hrotov budem hlavne v strede vzorku skracovať.

Prílohy:

Komentár súboru: zamrznutá O.P.
zimne-rano-na-oravskej-priehrade.jpeg
zimne-rano-na-oravskej-priehrade.jpeg 27.66 KiB thumb_up0thumb_down

05.12.2010 - 11:42:06
00
Tak tak. Kto neskúsil hroty (či už v originálnom prevedení alebo domácej výroby) nevie o čo prichádza. Hlavne o tú istotu, keď sa tvorí poľadovica alebo na ňu jemne posneží a nevidno ju. Na snehu hroťák neprekáža a na ľade okoloidúci čumia ako puci a čakajú kedy ten šialenec spadne, keď oni nie sú schopní ísť po vlastných. A on nespadne a nespadne a len sa na nich vyškiera. :P
05.12.2010 - 20:55:48
01
inak to s tym jazdenim po zamrznutych priehradach a rybnikoch by som neprehanal , ani neviete ako rychlo ste pod ladom a to je koniec vasej pute ...brrr :o :tmi: tak bacha nato
10.12.2010 - 01:28:42
00
skúšali ste to už niekto v zjazdoch alebo na tom skákať?
10.12.2010 - 07:46:29
00
na zjazde som skusal ale musi to byt fakt zjazd iba dole lebo slapat z tym je utrpenie
10.12.2010 - 12:55:19
00
mam z Nemecka objednané Schwalbe Ice Spiker Pro model 2011 (26x2.1, 361 wolframových hrotov, váha 695g), jeden plašť stojí sice viac ako letná pneu čo som na auto kupoval :lol: , ale sral to pes...v januári maju dôjsť tak budem testovať, aj keby to malo byť len na pár dní :y: 8)
11.12.2010 - 17:35:53
00
Zjazd som neskúšal, ale chytil som akurát hadí defekt, presne medzi hlavičku šrobu a ráfik, treba prifúknuť ^_^

Čo som cez týždeň testoval, tak to drží nehorázne, ráno sa idem peši cestou do nemocnice zabiť a na biku idem s veľkou ľahkosťou, ako keby som šiel v lete. Len ten asfalt tie plášte nemusia, aj dosť brúsi hroty :)
11.12.2010 - 19:57:18
00
neviem co tu tarate o hlupostiach typu ze ste pracujuci a ze vas cas je drahy a tak si radsej zaplatite 50€ za jeden plast...mne to trvalo cca hodinu a pol (medzitim som si stihol spravit aj klobasku) a stalo ma to len 1,80€ a stary plast co som dakde nasiel, takze si prosim vas tazko pracujuci odpustite trapne poznamky...vysledok? podla mna to vyzera celkom pekne ale asi tie hroty moc vytrcaju no este som to neotestoval...hmotnost plasta je cca 1080g...este som rozmyslal ze pridam dalsiu radu samoreziek vedla tej, ktora je osamotena v strede

img85.imageshack.us
img191.imageshack.us
11.12.2011 - 23:01:44
00
To co si vyrobil je nepouzitelne, zistis v praxi...
11.12.2011 - 23:16:35
00
dlhe hroty ?
11.12.2011 - 23:20:22
00
hej, hej - okrem absolutne nevhodneho umiestnenia hrotov do stredu behuna aj nezmyselne dlhe trciace hroty.
Dufam, ze aspon ta klobasa sa vydarila ;-)
11.12.2011 - 23:35:57
00
Raver, hroty MUSIA byť v strede. Asi si nikdy hroťák nejazdil. Tie hroty sú moc dlhé (stačia 1 mm) :-)

Netuším ako takéto robené hroty držia v plášti a ako rýchlo sa zoderú. Pojazdi po asfalte a zbrúsia sa na potrebnú dĺžku cca 1 mm. Ak je plášť z tvrdšej zmesi, tak na snehu nebude držať (tam hroty nezaberajú). Tam je dôležitá zmes a nie hroty. Na ľade zase hroty a pekne stredom behúňa. Po krajoch sú zbytočné, na ľade sa neklopí. S hrotmi sa na poľadovici dá pomerne smelo jazdiť (aj na skrytom ľade pod jemnou vrstvou prašanu - zákernom hajzlíkovi na ktorom sa krásne padá keď o ňom nevieš a nemáš hroty).

Skúsenosť - zlý plášť (tvrdá zmes a hroty po bokoch a nie v strede na snehu biedny záber, prešmykoval, na ľade musel byť viac podhustený, aby hroty zabrali):
http://www.kendausa.com/en/home/bicycle/studded-tires/klondike-standard.aspx

Dobrý záber aj na snehu a aj na ľade: http://www.starbike.com/p/Continental-Spike-Claw-240-26x2.10-2260-en

Iné som neskúšal.
11.12.2011 - 23:57:54
00
keyboard_arrow_up