Zdravim, potreboval by som nove plaste aj do predu aj dozadu, nakolko uz chytam casto defekty. mam TENTO bicykel.
A plaste MAXXIS 1.95 Ignitor. Su velmy dobre, nemam proti nim nic, len sa dost rychlo zodrali, takze take uz nechcem. Potrebujem nieco aby sa dobre slapalo po hore ale aby isli hladko po ceste tak 50% hora 50% cesta.
Cenovo za obydve dokopy dajme tomu do max 65€

dakujem za odpovede
30.07.2009 - 23:25:00
00
Sapo03-o plastoch je tu toho dost. skus popozerat, urcite najdes, co potrebujes. 8)
30.07.2009 - 23:43:41
00
Mno myslim ze najlepsia volba Schwalbe Smart Sam dozadu a Albert dopredu.
31.07.2009 - 00:13:42
00
Vyzeraju ze sa rychlo vyderu :) Ci nie?
Jaj a este nie sirsie ako hento, koli mensiemu narazu vzduchu nechcem moc siroke plaste
No a este som zabudol doplnit ze s tym bajkom chodim v dost zlych podmienkach vela kamonov skal skokov proste davam mu chudakovi zabrat :(
31.07.2009 - 02:16:31
00
kludne daj schwalbe smart sam dopredu aj dozadu, jazdil som rok vsetky povrchy, su super, iba vyslovene blato nemaju radi, asfalt v poho, jazdil som tiez 50/50 cesta a les, len si daj 2,25, pohodlie a priechodnost o hodne vyssia :D a zivotnost-zadny mam este 50%, predny 70%, je tam tvrdsia zmes
31.07.2009 - 07:23:48
00
Co ti ja viem. Cital som recenziu celkom si to tam chvalil. Ale co ti ja viem. 2,25? Ako ja sa tomu vobec nerozumiem, ale ja co mam 1.95 tak tie su akruat, ani hrube ani tenke. Vecsie asi nezoberiem

//Este podotknem ze to XC si nevsimajte. Ja ten bicykel zatazujem pomaly ako zjazdovy :D
Chcem take nieco aby dlho vydrzali, aby som nedostaval defekty, ale aj aby jazdili dobre po ceste.
Lebo raz som z nudze musel kupovat nove plaste a predajca mi nahovoril volake kenda aj do predu aj do zadu rovnake, do terenu. Ale na ceste som sa len trosku nahol akoze chcem zabocit a uz som lezal na zemi. Sice som nepadol ale na ceste sa s tym nedalo zabacat vobec...
31.07.2009 - 19:14:57
00
dopredu daj Albert performance 2.25
dozadu Smart Sam performance 2.1 8)
ked budem menit plate (co bude velmi skoro) tak to dam presne takto
31.07.2009 - 19:50:13
00
Budem brat urcite 1.95
31.07.2009 - 19:52:34
00
Zaťažuješ toho kelysa jak zjazďák, skaly, skoky, kamene a chceš dať také užovky?
koli mensiemu narazu vzduchu menší odpor vzduchu je fajn, keď jazdíš priemery cez 25km/h
A na tom svojom zjazďáku asi moc chrtí aerodynamický posed nemáš. :mrgreen:
31.07.2009 - 20:23:46
00
No dufam ze vies ako to bolo myslene... Ved teraz mam 1.95 a poviem ti ze sirsie asi nechcem, hento je akurat
Zbadam nejaky rozdiel medzi tym co mam cize 1.95 a 2.1? Na predok ma ist sirsi, alebo uzsi plast alebo rovnaky?
Som lama, niekde sa predsa informovat musim...
31.07.2009 - 21:13:15
00
Sapo03: proste existuje niekoľko faktov, s ktorými sa podaktorí ľudkovia ťažko zmierujú. A to, že v teréne platí:
a) širšia guma - nižší valivý odpor
b) nižší tlak - nižší valivý odpor (ale ten tlak by mal byť taký, aby si nezačal precvakovať duše - alebo nasadíš bezdušáky :D)
na asfalte to platí opačne :D
širší plášť má samozrejme lepšie vedenie, do terénu ako si spomínal by som pod 2,1 nešiel
1,95" IRC Mibro Marathon Pro mám na jednom wheelsete s ktorým jazdím maratóny na tvrdom rýchlom a relatívne hladkom povrchu
ale druhý wheelset pre ten istý bike mám osadený 2,15" Maxxis ADvantage a ten jazdím skoro stále, lebo sa nepokaká ani z blata, kameňov a koreňov
a na AMku mám momentálne 2,4" Continental Mt. King UST vpredu a 2,2" Continental Race King UST vzadu (a aj tam pôjde 2,4" Mt. King - je to veľmi slušný držiak)
vpredu/vzadu môže byť pokojne rovnaký priemer, ak niekde väčší, tak dopredu
nejazdiť privysoké tlaky je špeciálne dôležité u HT
01.08.2009 - 09:24:31
00
dnes som konecne vyriesil dilemu zapletanych kolies a bol som si dat jeden set vypliest, teraz vsak riesim co na ne obut, urcite to musi byt UST (na rafik Mavic XM-819), sirka okolo 2,2", jazdenie nieco medzi XC a AM s vacsim sklonom k AM, o vahu ani tak nejde ako skor o vydrz a jazdne vlastnosti. Zatial poskulujem po NN 2.25 alebo Michelin Mountain AT 2.2 ale stale som otvoreny akymkolvek radam
12.08.2009 - 17:09:57
00
Tuleň napísal: a) širšia guma - nižší valivý odpor
b) nižší tlak - nižší valivý odpor (ale ten tlak by mal byť taký, aby si nezačal precvakovať duše - alebo nasadíš bezdušáky )

Očúvaj starec. Dnes si pil čo zo skúmavky? Nepreháňaš teraz náhodou tak ako keď si luďom radil cyklokros ako uni bicykel pre víkendového jazdca?
hehe
12.08.2009 - 17:57:14
00
dnes nepil nic, ale mozno 1.8. ano 8)
12.08.2009 - 18:46:34
00
BTW dnes som dofukoval predný plášť a zistil som že s kamenným gezichtom som jazdil 0,8 baru :D
Polo: tie Micheliny sú príšerne ťažké :( tipujem, že Schwalby budú slušné balóniky, len NN na zadnom bude trochen lepiť, sa obávam
ja som celkom spokojný s tými contíkmi, ale problém čo sa AM týka je, že tie 2,4" sú reálne ani nie 2,2"... skoro presne 2"... ale sú ľahšie ako katalógových 800 (o 40-60g)... výdrž zatiaľ neviem tipnúť, vzadu mám Mt. Kinga len asi 100 km
12.08.2009 - 21:28:57
00
keyboard_arrow_up