aha,ok v servise by mi ju mali dobre nastavit nie?aj ked nebude z tuning-testu tak bude premna dobra si myslim lebo teraz mam sr suntour duro ale je uz zla skoro vobec nepruzi...
02.04.2010 - 13:51:38
00
Nechcem zakladat novu temu a tak sa spytam tu. Chcem vymenit vidlu a radsej sa poradim . Doteraz som jazdil RST Titan AIR 130mm (malinko upravena ). Som s nou docela spokojny ,len som trosku tazky (92kg) a preto by som chcel nieco na pevnu os . Jazdim take tvrdsie xc a bike rozhodne nesetrim . Male pohupovanie pri slapani mi nevadi a lock nepouzivam . Preto by som si chel nechat poradit aka vidla 130-140mm s pevnou osou by mi mohla vyhovovat . Cenova hladina do 300e . Rozpocet nieje velky ,ale mohol by byt aj bazar. To nie je problem . Su tu na fore poniektory ludia co maju vo vidlach slusny prehlad ,tak si radsej necham poradit . Diky. Martin 8)
04.04.2010 - 11:52:02
00
Som zabudol napisat ,ze by to mala byt vzduchova .
04.04.2010 - 11:53:09
00
jazdeny Pike ;)
04.04.2010 - 15:32:12
00
Fakt len bazár, nový Recon sa dá zohnať za cca 350€ a Float za 390€. Možno ak by tak Epicon so znižovaním zdvihu...
04.04.2010 - 16:45:50
00
Zdravim . To znizovanie zdvihu nie je podstatne ,ale moze byt . Ta foxa sa mi paci je dost nad rozpocet ,ale nova . Len to je nejaka docasna akcia ci co . Aj ten Recon je zaujmavy . Som rozmyslal aj nad Epikonom od Milana ,ale neviem ci je to dostatocne pevna vidla .
04.04.2010 - 17:28:24
00
Tato Marzocchi 55 Ata 2 http://www.mtbiker.sk/bazar/komponenty-vidlice/2/ som o nej nieco ponachadzal ,ale ziadne opisane skusenosti . Ma sice 160 ,ale ten zdvih je nastavitelny . No mozno to nieje pre mna vhodne . Idem este prehladat bazare .
04.04.2010 - 18:27:24
00
vedel by som zohnať nový Pike 454 Dual Air, myslím, že s cenou by to vyšlo do tých 300€.. Ak máš záujem, tak viac cez PM..
04.04.2010 - 18:41:52
00
pani prosim o polsedne rady, vyber je fox 36 talas R 2008 alebo 2009, alebo uz spominany lyrik u turn 2010?
a viete mi poradit aky je rodiel medzi talasom 36R 2009 a 2008?alebo je to jedno ktorý?
u lyrika by bol problem v tom ze by bol z ciech a neviem ako by to bolo so zarucnym servisom na Slovensku, garancka, a kontrola po roku pouzivania, ci by som to musel posielat do ciech alebo by mi to spravili aj u nas v rock shox servisnych strediskach...
05.04.2010 - 21:15:28
00
Ak Talas 36,tak 2010 s novou FIT patronou.Traduje sa,ze tie predosle moc neoplyvali citlivostou :) A ohladom garancneho servisu Lyrika by som sa o to nebal,objednava sa aj s dalej ako CZ,poslat to do servisu RS v CZ je najmenej.
06.04.2010 - 06:54:31
00
Pocul som , ze prvi Lyrikovia tiekli, ako je to s nimi teraz ?
06.04.2010 - 09:31:33
00
No ja mám verziu U-Turn 2009 a problém s tečením nemám ;)
06.04.2010 - 11:06:04
00
Tak k tým FIT ... myslím, že 2010 aj tak veľká zmena nebude. Tlmič ostal prakticky identický, akurát že FIT je už len RC2 a to označenie znamená uzavretý tlmič kde je olej bez vzduchu. Čo spôsobuje trochu väčšiu necitlivosť talasu 36 tky je zrejme pomer + a - komory v 160mm zdvihu. Takže neviem či samotný FIT tlmič tomu pomôže, skvôr by to chcelo asi upraviť trochu Talas systém?
Myslím však, že to nie je až tak zlé ako všetci píšu, určite to nie je citlivosťou Van ale treba vyskúšať v rukách a potom si vybrať.

Ak chceš vidlu znižovať, tak by som bral u RS radšej 2 step-air ako U-turn. No a ak vysokozdvihovú RS tak určite s Mission Control. Neviem presne aký tlmič má ten U.turnový Lyrik. No a ďalšia podstatná funkcia by podľa mňa nemala tlmiču chýbať a to je high speed expanzia.

Čiže ak porovnáš tlmič Motion control s tým Foxáckym je to funkčne veľký rozdiel, Mission už bude na tom funkčne lepšie, no nie som si istý, či k nemu dávaju aj high speed expanziu, no mylsím že u vysokozdvihového tlmenia by to mala byť samozrejmosť. Či to tak je ... ?
06.04.2010 - 11:19:00
00
tak a ak by slo o lyrika, preco skor 2step ako klasicky u turn?klasicka u turnova verzia by ma vysla cca 550eur cisto nova z obchodu...
06.04.2010 - 17:55:05
00
Lebo si vykrútiš ruky, resp. ani znižovať nebudeš. U 2 step len potočíš páčkou a zdvih klesne 4cm, tuná sa nakrútiš kým klesne ... U Fox je to v rozmedzí 90°.

Čo som riešil jedného Lyrika, bol to 2 step air s Motion cotnrolom tlmením, tak sa mi napr. nepáčilo konštrukčné doriešenie tlmiča, konkrétne dno ktoré je vo vnútornej nohe a známe tesnenie ktoré robí problémy. Utiahol som kompresiu naplno a zatlačil piestnicu rýchlo dovnútra, prakticky som simuloval náraz do kompresiou uzavretej vidlice. A vždy mi kvapla kvapka oleja cez toto dno vnútornej nohy. Toto je jeden z dôvodov prečo celkovo RS nemusím. Takto je riešený tlmič asi vo všetkých vidliciach RS, neviem či Mission control tam má už nejak lepšie doriešené tesnenie.

Napr. U Fox uzavretého 36 tlmiča problém s vytekaním oleja je málokedy, aj to ak niekto pri skladaní nezaistí spodnú maticu, ktorá sťahuje dno tlmiča a gumený vak dnu.
06.04.2010 - 18:00:44
00
keyboard_arrow_up