no je pravda, ze to nie je 3-klikovy talas, ale da sa s tym zit. Ked som niekedy potreboval zmenu zdvihu (prakticky len maraton), tak som si s koleckom zatocil aj pocas jazdy...
30.01.2010 - 23:30:08
00
Použiteľné znižovanie zdvihu má DT, MAGURA a samozrejme FOX TALAS a ešte EPICON TAD. Z týchto nevyhovuje asi ani jedna. Teda buď má 15mm osku alebo má 20mm a 2,5kg.

Znižovanie vidlice by som nebral však ako rozhodujúci faktor.
30.01.2010 - 23:32:34
00
vozil som aj aj a fakt Uturn ako by ani nebol :P

inak ak sa tu spominala Magura preco Wotan a nie Thor ktory je vahovo normalny.. (sice mu chyba 10mm ale to by nezabilo)
30.01.2010 - 23:34:14
00
tak ono to teda takto menili. Po Lyrikovi som naposledy pokukoval, ked vysiel na trh a odvtedy som mal zafixovany ten Mission Control :P

jj... momentálne je najlepšia voľba pre ladičov lyrik DH 2010 a pre tých, čo nechcú žiadne kompresné obmedzenie lyrik DFR 2009. ale podľa info zo spomínaného článku na sicklines nie je problém dokúpiť DFR assembly (za relatívne príjemných 80usd) a vylepšiť si tak hociktorú staršiu verziu lyrika bez DFR ;)
30.01.2010 - 23:35:14
00
a este je tu financne hladisko. RVL sa da kupit v DE za velmi zaujimave ceny, co sa o ostatnych povedat neda.
Tiez si myslim, ze tu zmenu zdvihu az tak casto pouzivat nebude. Na U-turn sa da zvyknut.
30.01.2010 - 23:37:02
00
No čo sa týka RVL bude mať nižší odtrh ako Magura a viac progresívny bude ku koncu zdvihu. Magura bude mať naopak horší odtrh a následne vbehne do zdvihu až k dorazu maslovým štýlom. Po nejakom jumpe sa určite dostane aj na koniec zdvihu.

Každý nech si vyberie čo mu viac sedí.
30.01.2010 - 23:43:04
00
v principe som tiez za RVL za danych okolnosti (kedze ostatne su bud cez rozpocet, alebo mimo parametrov :lol: )

pripadne ake ma naby (hope, DT a mam pocit ze aj niektore shimana) sa daju prerobit na pripadnu 15mm osku
30.01.2010 - 23:44:25
00
pekna rozborka zborka ohladom vidlic :)
inak ked uz ste sa tu bavili aj o DT, nejake som vzhliadol aktualne v ponuke aj na slovenskom kolokrame
30.01.2010 - 23:45:53
00
Lapierre: RVL s Black Boxom je o dost linearnejsia ako stara Pike s Motion Control - subjektivny pocit (spominal som to davnejsie) a potvrdzuju to aj merania a testy z nem. casakov.

Inak mam posledne testy vidlic z nem. casopisov 02/2010. Len neviem, ci to sem picnut kvoli autorskym pravam.
30.01.2010 - 23:53:02
00
Myslel som to skôr v porovnaní s Magurou. Stále tam určite progresivita je. Droaz si na tej RVL asi nedal? :)
31.01.2010 - 00:00:24
00
este nie :) , menil som ju az koncom jesene a mal som zlamany prst. Takze nemam na nej tolko pojazdene.
31.01.2010 - 00:05:56
00
Ja som sice DT nejazdil, ale jazdil som a mam doma Pace RC40 Fighter s 20mm osou, pruzina :lol: .. rozborka a vnutro easy ako Bombera, vaha luxusna. Vozil by som ju doteraz , ale tiekla mi cez lockout a neviem to spravit a este som ju kdesi poskrabal ;(
31.01.2010 - 08:52:39
00
Miro, keď už spomínaš vyšší odtrh ako nevýhodu Magury, mne sa to naopak zdá výhoda. Fox žere každého mravca, čo mu IMHO berie zo zdvihu aj spolu s vyššou progresivitou. Zas Magura nemá odtrh ak nejaká RST-čka, prinajhoršom by sa dal zredukovať tlstejším plášťom s nižším tlakom. Takisto vyššia váha pre niekoho nemusí byť nevýhoda, pokiaľ ocení väčšiu tuhosť vidly s DAD-om. Škoda len toho dorazu. Pre mňa osobne je to zatiaľ najluxusnejšia vidla akú som mal.
Spomenul by som ešte, že som niekedy lenivý znížiť vidlu aj keď je na riaditkach páčka. Ešte Talas s kolečkom na korunke s 3 polohami fajn, no točiť donekonečna u-turn by sa mi fakt nechcelo.
Zo spomenutých vidiel som za DT, s 20mm osou by sa možno dala zohnať za dobrú cenu aj z SR (matt).
31.01.2010 - 09:28:22
00
DT prave 20mm os nieje ani na strankach len 15..
inak chod by som nechal na individualnej volbe..
btw za tu cenu by sa mohol dat aj Talas vyebayovat pri troche stastia..
31.01.2010 - 09:37:54
00
DT EXC150 s 20mm osou sa sice uz nerobi ale robila sa Pace RC41 Fighter.
31.01.2010 - 09:55:04
00
keyboard_arrow_up