Martin, ja to chápem, no
vidla na EN to určite nebude. Tebe vyhovuje mne by vôbec nevyhovovala. Je to individuálne, podstatné je že si spokojný a že nemusíme zatiaľ riešiť reklamáciu.
Ku grafu vyššie:
Thorr je pri sile 1000 N na 130mm zdvihu (zo 140mm)
RVL je pri sile 1000 N na 110mm zdvihu (zo 150mm)
Z toho vyplýva jediné. RVL pri normálnom SAGu bude citlivá
vidlica s lineárnym priebehom zdvihu. Thorr bude pri normálnom SAGu stále vo zdvihu a to veľmi hlboko. Progresivita tam síce podľa grafu je no nastáva stále pri nízkych tlakoch, takže problém dať doraz nebude. Ak chceš zabrániť dorazom bude treba vidlu prifúknuť a tým sa zníži jej citlivosť zo začiatku a bude zas necitlivá. Takže ani z voza ani na voz, vhodná je na AM ... na EN by som taký priebeh zdvihu nevolil, tam jednoznačne RVL.
Roman ... zaujímala by ma ešte pre porovnanie graf charakteristiky zdvihu Fox-y. dik