Ahojte maniaci
opat zacinam po troch rokoch s jazdenim,kedze za tri roky bez sportu mam to nejake kilko naviac,avsak za ten cas sa veci dost zmenili.

financie momentalne na novy bike niesu,kedze som student...
takze sa davam do opravy stareho.....

ide o AUTHOR BASIC velkost 19.

dalsie komponenty nemam tusenia uz...

co je problem tak su to rafky.
po bratovom rocnom jazdeni,ked odrovnal svoj bike mi na mojom urobil neskutocne 8cky,cize chcem rovno kupit nove rafky.

tu je ten problem,asi nieje rafik ako rafik.

kupuju sa podla velkosti ramu,alebo maju na sebe nejake oznacenie?
su tam origo,oznacenie som nasiel len na nalepke -xrims101 539x20.

asi by som chcel uz s nabojmi,je to 3x8 rychlostny bike.

zaroven by som asi kupil uz aj nejake odolnejsie plaste.....alebo nejake dvojite rafky?

poradte,ozaj mam okno za ten cas.....

cenovo-nic extremne,som student,cim lacnejsie tym lepsie,bude to na jeden vyjazd tyzdenne po horach,lesoch,ziaden extrem.

dakujem kazdemu
25.10.2008 - 16:41:37
00
tie rafy budu zrejme alexrims, a kupuju sa podla ramu vecsinou 24 alebo 26 palcove (tvoj autor ma pravdepodobne 26´´)
Ak sces aj z nabojmi, tak si kup rovno cele vypletane kolesa (rafik,naboj,spice)
a napis, kolko by si scel do toho investovat, napr kamos minule kupoval kolesa za +-2000sk (predne aj zadne) ale tie su jedny z tych lacnejsich, cize aj menej odolnejsich a su tazsie...
25.10.2008 - 19:39:39
00
ako radi matto .... určite cele vypletane kolesa.... ja som pred nedavnom menil rafy za dvojstenne mach1 a tie ma vyšli na 1000 sk ....
napiš hlavne kolko do toho si ohotny dať... lacnejšie vydržia menej to ano, ale ak nejazdiš vyslovene ako brat :lol: tak ti budu stačiť aj tie lacnejšie
25.10.2008 - 19:48:31
00
ahojte....

ako vravim,cim menej tym lepsie,kedze mam dost obmedzeny limit...to,ci ma rafik 500g alebo 800g je mi jedno,niesom v takej pozicii(ani vykonovo,ani financne,ani narokovo),aby som hladal a vyberal nejake viac profi riesenie......