Caute.Mam taky problem,ze ked mi bajk cez noc stoji a rano k nemu pridem,vidla je ako keby prilepena.Musim ju silou pretlacit a potom uz ide normalne.Rad by som ju premazal,len neviem kam,kolko a aky olej treba.Vedel by ktosi zbezne poradit alebo posunut nejaky link,kde sa nieco podobne riesi?
Vdaka
02.08.2015 - 16:28:04
00
Počujte ked vytiahnem od spodu cervenu "srandu" na nastavenie odskoku tak je tam olej, ma to tak byť?alebo niečo prdlo?
12.08.2015 - 17:58:58
00
Najčastejšie to je olej, ktorý natiekol pri predchádzajúcom servise do skrutky a vnútra piestnice, v ktorej je vsunutý imbus z reboudnu.
Druhá možnosť je tesnenie. ;)
13.08.2015 - 00:01:11
00
No logicky mi z toho vychadza že to bude olej z piestnice, nie je to vela len ten tenučký imbus je od oleja, servis som robil tak to bude asi ono,...dúfam :D
13.08.2015 - 07:01:16
00
Prosím o radu. Po výjazde keď som sa po asfalte vracal domov počul som puknutie. Obzeral som sa po kolesách A čakal ktoré vyfuči. Asi po 10km od puknutia som si všimol vyskočené gufero na nohe kde sa vidla fúka. Hneď som ho rukou natlačil naspäť. Domov som prešiel ešte asi 5 km. Vidla má stále Dobrý chod A nespozoroval som žiaden negatívny efekt. Gufero mám trochA na krivo. Na vidLe je najazdené 3500km. Veľká časť je na asfalte no dosť som jej naložil aj na am/en trailoch aj pár menších skokov. V blate som jazdíl iba párkrát väčšinou V suchých podmienkach. Čo mám spraviť?
Nechcem vidLe ublížiť ešte ju čakajú tisicE km V teréne. Mám ju dať hneď do servisu či ešte prežije? Nechcem aby sa ešte viac zničila. Ďakujem za rady.
23.08.2015 - 21:22:49
00
Ak neklesol tlak vo vzduchovej komore, tak ti iba vyskočilo gufero (po 3500km by už neuškodilo vidlicu rozobrať, vyčistiť a premazať), ale ak tlak poklesol musíš aj vymeniť všetky tesniace o-krúžky vo vzduchovej patróne. Samozrejme ak si nato netrúfaš tak vidlicu odnes do servisu.
24.08.2015 - 07:44:40
00
Staci do novej Reby doliat olej cez vyskrutkovany imbus na spodnych nohach alebo je lepsie(potrebne) uplne rozobrat a premastit aj tie mazacie kruzky?
25.08.2015 - 13:00:23
00
Ak iba vyskrutkuješ skrutky, tak tam žiaden olej nedoleješ. Musíš vyraziť piestnice oboch patrón. resp. potom už môžeš rovno vybrať vnútorne nohy a premazať všetko.
25.08.2015 - 14:30:09
00
Snad pomoze http://www.cycleservicenordic.com/product-images/Filer/Teknik/RockShox/2013-Reba-Service-Manual.pdf
zdroj mudrosti Ekmar :rock:
25.08.2015 - 14:33:49
00
diki za doplnenie, som na panskom, tak nemám čas hľadať manuály :D
25.08.2015 - 14:42:51
00
Olej idem kupit. Ako som tu cital, ten originalny sa neda zohnat, tak bude lepsie stary odstranit a naliat iba novy, aby sa nemiesali dva druhy.
25.08.2015 - 15:11:34
00
Na premazanie potrebujes tento. (15wt) http://www.suncycle.sk/sk/produkt/olej-do-vidlic-rock-shox-suspension-120ml/4348
25.08.2015 - 20:44:41
00
Chcel som objednat z mtbiker shopu, ale ten olej som nenasiel. Dal by sa pouzit aj tento? http://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/mazivo-a-oleje/motorex-fork-oil-1l-739.html
27.08.2015 - 09:14:11
00
Myslím, žeby nemal byť problém.
27.08.2015 - 09:47:17
00
to iste sa mi stalo. Gufero vyletelo, ja ze defekt. Vidla ale stuhla ( ziaden tlak v komore ) a isla do servisu, kde mi vymenili okrem gufer aj nejake tie kruzky a naplnili novym olejom. Cena cca 40 E. Lepsie ako kupovat novu ;-)
27.08.2015 - 11:07:51
00
keyboard_arrow_up