cavte
akyje rozdiel medzi Duke XC a Duke XC u-turn?
cenovy rozdiel je tam 1000 Sk tak ze ci sa oplati priplatit.Dik
06.01.2006 - 22:26:39
00
pokial sa nemylim tak u-turn je plynula zmena zdvihu
07.01.2006 - 09:26:50
00
XC je vzduchová a U-turn pružinová-to je hlavný rozdiel.
07.01.2006 - 09:41:04
00
tak ako pisal tomPy: xc je vzduchovy model vo verzi 80mm alebo 100mm. POZOR to su 2 rozne verzie nieje mozna zmena zdvihu!. osobne som vozil vzduchovy model SL2004 100mm kt mal naviac este deLite tlmenie. v kratkosti to bola skutocne vynikajuca vidla. jak tuhost pod kotucom tak citlivostou a tlmenim.
U-turn predstavuje pruzinovy model s plynulou zmenou zdvihu 63-108mm. podla toho co a ako jazdis je zmena zdvihu vitanym spolocnikom. osobne jazdim dlhe trate a pri prudkom stupani znizenie predku dokaze velmi pomoct.nieje treba tolko pracovat s taziskom. pravda ale je ze u-turn nieje privelmi "user friendly" je s nim dost roboty ked chce clovek posun o celych 5cm. u-turn je ale tiez o nieco tazsi ako vzduchovy model. ale ja mam na vahu svoj nazor.
07.01.2006 - 18:38:55
00
to robo
Aha tak dik moc. Ja ho mozem zohnat za 9500Sk,co sa v tejto cene este oplatilo podla teba?
07.01.2006 - 19:53:27
00
to robo
dik moc.a aky mas nazor na vahu?co by si mi mohol este odporucit v tejto cenovej kategorii?
07.01.2006 - 20:09:18
00
no uz tu taka diskusia niekolko krat bola. z toho co som mal moznost vyskusat na xc jednoznacne DUKE. ale to je moj nazor.
a moj nazor na vahu? :) ja som kedysi vozil a pomalicky upgradoval pevnaska na rame A modus lx/xt deore kotucky, lepsie kolesa. vaha okolo 12.5kg. potom som mal na vikend moznost vyskusat fulla 130/150 pruzinovy tlmic. xt vybava a HLAVNE vyborne kolesa. uprimne mozem povedat ze pri vahe okolo 15kg bol HBYTEJSI ako MOJ STARY HT. to ma presvedcilo ze takmer jedine na com skutocne citit vyssiu alebo nizsiu hmotnost su kolesa.
07.01.2006 - 21:12:28
00
robo: ja mam tu istu vidlu ako ty. nestalo sa ti niekedy (teraz v zime) ze sa z nej ozyva dost hlasity buchot (klepot) pri prudkych narazoch na teren??
07.01.2006 - 21:48:54
00
ja som ju mal asi len mesiac v lete. neraz mam manitou nixon elite. ale moze byt. neviem presne cim je to sposobene ale bude to asi zmenou vlastnosti oleja. tento problem mam s tlmicom manitou swinger. ale skor pri rychlych opakovanych narazoch ako pri prudkych.
08.01.2006 - 11:16:03
00
Viem, ze to sem nepatri,ale neda mi to:
Robo som rad, ze este aj niekto okrem mna sa to nebal povedat nahlas, ze na vahe kolies zalezi zo vsetkeho najviac, ak teda berieme do uvahy akceleraciu a deceleraciu a jazdu do kopca; pri ustalenej jazde po rovine to je jedno :-)
09.01.2006 - 09:20:40
00
2stink:U RS niekedy búcha pružina o nohu pri stláčaní.U Psylo 2001 to bol všeobecný problém.Skús dať na stred pružiny nejakú gumu/napr. dušu/.Samozrejme to môže byť niekde inde.
2Root:Pochybujem, že sa to tu niekto bojí povedať nahlas.Veď každý vie že za to môže tzv.gyroskopický efekt.Hlavne pri zatáčaní.čiže najdôležitejšia je váha na obvode kolesa-ráf,duša,plášť.
09.01.2006 - 10:00:55
00
NO, kazdy asi nie :-)
09.01.2006 - 10:02:34
00
:-}}}
09.01.2006 - 11:08:52
00
root: imho aj pri ustalenej jazde po rovine zalezi na tom ci mas na obvode kolesa 500g alebo napr 1000g. Predsalen aj vtedy musis nejakou silou posobit aby si prekonal vsetky brzdiace sily. A ta sila zavisi aj od hmotnosti (v tomto pripade fakt velkou mierou, kedze ide o rotacnu cast). Ludovo povedane kilo obvode kolesa = 5 kil na rame ;)

tompy: dik za radu, pri najblizsej rozborke vidlice oskusam...
09.01.2006 - 21:27:41
00
stink no to by sme sa asi pohadali, keby som to zacal rozoberat dalej :-))))
10.01.2006 - 08:22:52
00
keyboard_arrow_up