Nepamatam si presne. Okolo 100e som tusim platil. Material + robota.
30.01.2012 - 14:13:29
00
Takze 2-step mi uz nefunguje katalogovych 115-160, ale 130-10. PRi brzdeni sa velmi ponara do zdvihu a to je nafukana podla tabulky aj sagu :/ Som pisal do susp clinic, prerabka na u-turn-material 110€+robota s vymenou oleja 50, 14 dni roboty. To ju radsej predam
09.04.2012 - 10:17:20
00
kamov napísal:
Takze 2-step mi uz nefunguje katalogovych 115-160, ale 130-10. PRi brzdeni sa velmi ponara do zdvihu a to je nafukana podla tabulky aj sagu :/ Som pisal do susp clinic, prerabka na u-turn-material 110€+robota s vymenou oleja 50, 14 dni roboty. To ju radsej predam

Píšeš, že by si vychcancov z bazáru bil, sám si vychcaný. A tiež sranda, že donedávna boli pre teba vychcanci "take bajky vies komu hovor".
Takisto ako pomaly mesiac riešiš jedny kotúče...

Nič nie je nemožné, len treba chcieť.
Magura 54/2012
VF 12/2020

09.04.2012 - 16:10:59
00
ono ked si sikovny, da sa to aj doma spravit. na nete je zopar navodou :)
09.04.2012 - 22:13:35
00
2kamov: Mal som totem 2 sstep, a bola to hroza, dokial mi chalani v Susp Clinicu neprerobili vidlu na pevny zdvih. Najprv mi ju asi 3x pretesnovali, menili olej atd a furt to nepomahalo. Zdvih mi stale padal so 180mm na nejakych 130. Po prerabke na stalych 180mm vidla slapala jak hodinky a nebol s nou absolutne ziadny problem.
Takaze teraz mas 2 moznosti co urobit:
1.Najlacnejsia moznost je prerobit ju na pevnych 160mm
2.Mozes si kupit solo air patronu a nahradit nou 2 step...na totem vychadzala v cyklozitny na cca 1750KC+posta

Co urcite nerob:
1.V ziadnom pripade si nekupuj U-turn lebo je to tazke a neprakticke lebo musis tocit tocitkom jak curak aby si snizil zdvih
2.Takisto by som vidlu nepredaval. Keby som si mal vybrat medzi foxou 36, lyrikom a MZ55 tak volim urcite lyrik a toto iste by ti povedali aj chalani so susp clinic ;-)
28.04.2012 - 02:42:39
00
:lol: :shake:
"....Takaze teraz mas 2 moznosti co urobit:
1.Najlacnejsia moznost je prerobit ju na pevnych 160mm
....
Co urcite nerob:
1.V ziadnom pripade si nekupuj U-turn lebo je to tazke a neprakticke lebo musis tocit tocitkom jak curak aby si snizil zdvih"
A uz vobec nekomentujem "Keby som si mal vybrat medzi foxou 36, lyrikom a MZ55..."
28.04.2012 - 07:31:04
00
warzone ty primitiv, povedz mi co je take vtipne na mojom prispevku?! Pokial nemas co napisat k teme, alebo o tom prd vies, tak naozaj radsej nic nekomentuj.
28.04.2012 - 11:55:39
00
oj niekomu tlaci testosteron na mozog :-D

ale musim potvrdit, ze chlapci v susp clinic nie su moc fox friendly. asi vedia svoje :)
28.04.2012 - 12:39:13
00
JJ viem o tom prd ked myslis :) ale toho primitiva si odpust.
28.04.2012 - 21:13:38
00
"prd o tom vies a v rici si bol" :D
dufam, že to nikto nevezme vážne :-)
28.04.2012 - 22:05:50
00
Naco tu debatujete ked sa mozte pobit:)

AM.EN godfather on Ripmo:)

28.04.2012 - 22:13:24
00
nihil

moze to byt sposobene tym, ze tie sa tolko nekazia a potom by nemali pracu, ale to je iba konspiracia :))
29.04.2012 - 07:41:06
00
O kazivosti RS tu vie vela ludi svoje,hlavne Lyrik a Totem...Osobne mne sa jedna Lyrika rozpadla pod rukami a to bol Soloair,ku koncu prerobeny na Coil(U-Turn).Jazdil som Vana(jazdi ho teraz polovicka)a je to bezproblemova vidlica s krasnym chodom,takze neviem co maju chalani z SC proti Foxu...A co som doteraz pocul,tak vnutornosti RS a Foxu je kvalitativne uplne inde.
BTW.jazdim MZ AM 2007(170mm) a je to nadhera co sa tyka chodu aj vahy,oproti tomu Lyriku neporovnatelne.
29.04.2012 - 08:12:42
00
Mslím, že si môžem dovoliť napísať názor. Ak o tom prd viem tak prepáčte. :D

Priznám sa že väčšina vidlíc čo sa mi dostane pod ruky je od Foxu (odhadom 80% ale už ten podiel začína klesať).

Fox nemáva vo funkčnosti systému prakticky žiadne problémy. Problémy mali staršie Terralogic vidlice s open bath po dlhoročnom používaní, inak zvyčajne stačí vymeniť olej poprípade gufera, tesnenia spravidla žiadne.

Rock shox stačí otočiť hore nohami a už tečie okolo páčky lockoutu. Po dlhodobejšom používaní začne pretekať olej z tlmenia do mazania, čo odstaví tlmenie a spraví aj umelý doraz vidlici ovela skôr ako je ten skutočný.

Problém robí Foxám hlavne ak ju niekto pošle na servis po 4rokoch. Horné púzdra majú drážky na premzávanie a ak sa tu dostanú nečistoty vybrúsi sa po čase do vnút nôh toto "drážkovanie" ktoré samozrejme nedokáže gufero utesniť. RS má zvyčajne horné púzdro plne okruhlé a ak nastane vydieranie tak je rel. rovnomerné.


Toto je môj pohľad na vec, nikomu ho nevnucujem. O tomto by sa dalo polemizovať na celé desiatky strán a pripojiť k tomu aj iné značky...

Mafo22 zaujímavá košpirácia. ;)

No:mad

https://goo.gl/forms/0oznuLISSjhwn0N62

29.04.2012 - 21:07:07
00
Miro, rozmyslam kedy sa pozries na moje vnutornosti.. tam by si isto nasiel dost zaujimavosti. Dokonca tam ide olej Ohlins proti peneniu. Hm. Bol by som zvedavy na tvoj nazor na tu vidlu..

AM.EN godfather on Ripmo:)

29.04.2012 - 22:03:15
00
keyboard_arrow_up