Motion control patrony tecu vsetky. Ktora netecie, za chvilu tiect bude :lol: Nie je to o-kruzkom pod zlatym kolieskom ale plastovym tesnenim vo vnutri kompresnej patrony. Je to skoro nerozoberatelne, ale da sa to. Ak sa to nahradi gumovym, je to potom ok. Ja som to este nerozobral, ale jeden znamy ano. Chystam sa na to uz asi rok, az to zmaknem, tak dam vediet :D .. za toto a dalsich milion dementnych idiotin co Rockshox ma na rovasi by som ich konstrukterov vesal do prievanu za .. ved viete. (motion patrona, vzduchovy u-turn, tlmenie Duke .. a dalsie)
11.04.2010 - 23:57:10
00
tocenim stelovatka posuvas tiahlo, a tym sa aj menia podmienky pre unik oleja, ale za normalnych podmienok by hladina nemala vystupit az na uroven zatky, lenze, ked sa tam raz olej dostane pri otoceni vidlice, uz ho vzduch bude vytlacat.....
s hladinou skus polaborovat, znizit ju natolko aby bol piest MC ponoreny ale nie utopeny.
MC ma svoj objem a ponorenim hladina stupne.....


Ito:ktore plastove tesnenie mas na mysli???? v tych co som zatial rozobral bol vsade gumeny V kruzok
12.04.2010 - 06:38:46
00
zdravim....som tu novy,mam rebu race 08 poploc.....preco ked som menil defekt a som otocil bike naopak tak mi zacal spod GATE kvapkat olej?
09.05.2010 - 13:30:57
00
skús prečítať str. 1 - 15.
09.05.2010 - 14:13:04
00
Zdravim vsetkych,

citam toto vlakno, lebo mam ten isty problem so striekajucim olejom z MC. Uz to niekto z vas naozaj rozobral? Ak ano, popiste mi prosim ako na to. Ak tym niekto presiel, nerad by som sa ucil na vlastnych chybach.

Vdaka.

Marian.
11.05.2010 - 07:23:04
00
charlie ju rozoberal a myslim, ze aj zihadlo
11.05.2010 - 07:48:04
00
marian30 napísal:
Zdravim vsetkych,

citam toto vlakno, lebo mam ten isty problem so striekajucim olejom z MC. Uz to niekto z vas naozaj rozobral? Ak ano, popiste mi prosim ako na to. Ak tym niekto presiel, nerad by som sa ucil na vlastnych chybach.

Vdaka.

Marian.

Kukni 13tu stranu mas tam viedo-navody a tu: http://www.sram.com/en/service/rockshox/view.php?catID=1&subcatID=8 mas link na servis manual... Nie je to nic tazke. Good luck.

No a co sa tyka toho MC, tiez mi to tieklo, ale po vymene vsetkych o-kruzkov uz zahadne nic netecie a s MC som nic nerobil...
18.05.2010 - 23:28:34
00
funkatron napísal:
charlie ju rozoberal a myslim, ze aj zihadlo

veru rozoberal (vsetko)ale rozobrat MC je alchymia...zatial som na to neprisiel ale dnes bude druhy pokus.... |(
tu je to pekne rozkreslene( len skoda ze nie MC)
http://www.sram.com/_media/techdocs/95-410-762-000%202006%20Pike%20Reba%20RVL%20Dual%20Air%20Service%20Guide.pdf
19.05.2010 - 06:29:24
00
asi preto, ze MC sa predava ako ucelena zostava a ziadne mensie diely do neho neponukaju..............
ani shimano nekresli rozobraty orech, lebo nepredava orechove vnutornosti, ale len orech ako celok
19.05.2010 - 09:09:15
00
operacia sa podarila...mc sa mi podarilo rozobrat a vycistit...po zlozemi funguje lock hladucko jak detska prdelka :clap:
boj tam jeden hacik...povoluje sa v smere hod. ruciciek,nie opacne!
je tam jeden tenucky O-kruzok a V-eckovy tesiaci...
vymenil som aj O-kruzky na pieste a pod nim....dolial olej a masti krasne hladuucko :rock: ^_^ :handshake: \
:mp:

Prílohy:

DSC02861.JPG
DSC02861.JPG 80.81 KiB thumb_up0thumb_down

DSC02863.JPG
DSC02863.JPG 73.01 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: bordelu tam bolo dost...
DSC02860.JPG
DSC02860.JPG 66.48 KiB thumb_up0thumb_down

19.05.2010 - 20:33:51
00
Dnes som tiež spravil rozborku/zborku MC kvôli zasekávajúcemu sa locku. Po očistení a zložení chodí opäť hladúčko :y: .
16.06.2010 - 13:19:17
00
po fatraci budem muset aj ja :doh:
16.06.2010 - 13:34:40
00
Ahojte. Viete mi poradiť ako dofuknuť vidlu Reba?
Na ľavej nohe su totiž dva ventilky(jeden hore a jeden dole) a ja som v tomto uplný začiatočník, tak neviem ktorým mám začať.
Ďakujem vám veľmi pekne
07.07.2010 - 14:35:24
00
zacni s hornym, ked je horny.
je to pozitivna komora, cim viac ju natlakujes, tym bude vidla tvrdsia.


dolny je od negativnej komory, fukas vzduch pod piest, ale len do takeho tlaku ako je nad piestom, aby vznikiol rovnovazny stav, cim viac ju natlakujes, tym bude vidla citlivejsia, ked chces znizovat tlak v pozitivnej komore-na rebe v hornej, najprv vypusti negativnu komoru-na rebe spodnu a potom ju dofukaj na tlak pozitivnej alebo mensi.


tlaky sa nastavuju na vahu jazdca, ked po nasadnuti na bicykel do jazdeckej polohy by mala vidla zareagovat ponorenim do zdvihu.


ked budes vidlu-rebu sfukovat, najprv vypustaj dolny ventil a potom horny.
08.07.2010 - 05:39:01
00
ked budes vypustat spodny,( zakri si kotuc aby si ho nezamastil-ako ja minule :nod: ), vie tam byt trochu olejaa prskaaaaa ^_^
08.07.2010 - 06:24:09
00
keyboard_arrow_up