Chalossi ked hadze tak 0,75 mm novy kotuc, je to na reklamaciu?

Kurnik, zase zabijat cas a cakat do utorka.
13.09.2015 - 00:53:01
00
sak ho vyrovnaj prstami :)
13.09.2015 - 07:18:19
01
Neviete ci na oslany alebo kto by mal mat piest a tesnenie z packy ale pre st 765 co su dual control asi 8 rokov stare?
13.09.2015 - 08:19:54
00
zihadlo 5 napísal:
sak ho vyrovnaj prstami :)


Skusim, ale neviem ci to dam do uplnej roviny. A nemam to rad ked to vydava zvuk o platnicky.
13.09.2015 - 11:54:17
00
Filip80, pomýlil som si to. Tie nové platne mám metal,našielsom od nich obal (v prilohe). Tie z chladičom, ktoré som mal ako pôvodné čo perfektne brzdili a dlho vydržali boli resin, to sú organické.

Prílohy:

IMAG0677.jpg
IMAG0677.jpg 644.36 KiB thumb_up0thumb_down

18.09.2015 - 11:00:30
00
Tak piskanie je vyriesene, je to charakteristicke pre metalicke planicky. Tieto ti vyrdzia este dlhsie ako resin, ale aj viac deru kotuc. Ja pouzivam len resin, som s nimi spokojny, viac brzdnej sily mi netreba a nepiska to. :-)
18.09.2015 - 11:19:00
00
Tiež používam resin, no čo som počul a čítal, aj tu na fore, že tie metal sú o dosť výkonnejšie najlepšie tie s chladičom tak niekedy chcem skúsiť a porovnať aký tam je rozdiel a skúsiť na vlastnej koži či to za to stojí a tie resin sa derú dosť rýchlo používam slx.
18.09.2015 - 13:18:45
00
Já mám zakladne brzdy shimano a měnil som platnicky vzadu po cca. 1100 km
18.09.2015 - 13:49:59
00
čo ja viem... prešiel som pred nedávnom na XT-čkach s resinov bez chladiča na maetal s chladičom a mám pocit, že brzdný výkon sa zhoršil... pískanie zatiaľ žiadne :D
18.09.2015 - 23:03:33
00
Metalicke dosticky maju vyssi vykon az po zahriati. Na obcasne brzdenie "za studena" su lepsie organiky.
19.09.2015 - 08:12:07
01
keď ich zohrejem tak zasa tvrdnú páky... :D
19.09.2015 - 21:33:53
00
Bruco napísal:
Metalicke dosticky maju vyssi vykon az po zahriati. Na obcasne brzdenie "za studena" su lepsie organiky.


Tak, tak, nieco podobne ako sportove platnicky na autach.
20.09.2015 - 02:56:02
00
v poslednej dobe mi začala po "napumpovaní" tvrdnúť páčka zadnej brzdy
brzdu som samozrejme poriadne odvzdušnil, nejaké zablúdené bublinky som sa snažil vytiahnuť aj podtlakom ale nevyšla ani jediná a brzda stále po pár stlačeniach stvrdne...
má niekto podobný problém ? alebo nejaký tip čo by pomohlo ?
24.09.2015 - 08:39:33
00
preplachol si stedro cely system, tj. minimalne horny zberny kyblik bol plny? ako vyzeral olej, total cierny maglajz, alebo sa dal este rozoznat cerveny nadych? na dialku vsak ajtak tipujem na problem s valcekom alebo upchatym otvorom do expanzky od bordelu a pilin. skus sa pohrat s freestroke skrutkou (uvolnit) ci to stale robi. ak hej asi rozborka a komplet precistenie a inspekcia valceka. alebo nova paka.
24.09.2015 - 11:43:14
00
este k tomu rozdielu XT nova a "stara": okrem farby je rozdiel v tele paky. ta je prevzata od Saint a XTR cize liata z jedneho kusu (ale trochu menej obrobena). samotna packa je vylisok aby zase usetrili na druhom konci.
predosla XT 785 mala packu samotnu odliatok, SLX 675 mala vylisok a telo trochen horsie obrobene + free-stroke skrutka fixne "zablendovana" bez moznosti regulacie a platnicky boli drzane zavlackou vs skrutecka u XT.
24.09.2015 - 13:00:08
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty / Brzdy / Kotúčové brzdy)
keyboard_arrow_up