No tak napíšem aj ja moje postrehy síce s rp23 ale aj tak sa to hodí (možno) .
Najprv som vyplnil HV komoru a tlmič už nechodil tak do zdvihu, čo bolo síce fajn, ale stále som nemal z toho taký pocit, že je tá zadná stavba citlivá. proste tam bola veľká hrana pri náraze na malú prekážku.

potom som sa dočítal od mloka a lapierra o zmene CT. mal som to od výroby na MAX.
Lapierr zmenil CT z MAX na MIN, za čo mu veľmi ďakujem :-)
Zrazu som mal krásne citlivú zadnú stavbu. Ale cez zimu som už moc nejazdil. Teraz som už začal jazdiť a začal som skúšať rôzne tlaky a zistil som, že komoru mám až moc vyplnenú. Pri sagu cca 25% som mal zase problém využiť celý zdvih tlmiča aj pri dropoch atď.
Lapierr spravil ten vetilok čo je na piestnici presne tak, aby sa dala v pohode zložiť HV komora, a teraz som trošku ubral z matieriálu, čo je dnu, a priebeh sa príjemne upravil. pri rovnakom tlaku využíva tlmič viacej zdvihu :-)
Som teraz totálne spokojný a viac k lepšiemu to už asi nepôjde :-)
27.03.2012 - 19:19:26
00
keyboard_arrow_up