Hej, Transfer SL je momentálne najľahšia sériovka. Tá so zdvihom 75mm by mala mať o ešte nejakých 6 - 7g mene. V priemere 27,2mm dokonca iba cca 330g.
Takmer štvrť kila ľahšia ako Rock Shox Reverb AXS A1 :)
20.07.2021 - 12:49:53
02
No jo, cena adekvatna. Uz sa mi nepaci :-D
20.07.2021 - 12:53:27
01
Napada ma este jedna vec. Siel by na tej Transfer SL zamenit zamok za carbon, napr. Bike Ahead alebo nieco podobne? Tym by sa vedelo usetrit dalsich par gramov... P.S. Aky je rozmer skrutiek na zamku prosim?
20.07.2021 - 12:54:39
00
Kurnik asi teda pojdem do tej Transfer SL 27,2 / 75mm len bez kashima upravy... V ciernej je rozdiel len v materialy skrutiek zamku sedla a ciernej nohy nie?
20.07.2021 - 12:57:48
00
Ja len čo pozerám, tak Transfer SL pre rám 27,2mm sa robí len v dĺžkach 50 a 70mm. 75mm je už pre rámy 30,9 a 31,6 mm. Hmotnosti majú TRANSFER SL základná a Kashima uvádzané rovnaké. Pri klasickej verzii tomu tak nie je a čierna je ťažšia, ale vychádzam len zo starších modelov a aj to zo stránky nemeckého predajcu, kde tiež je dosť chybne uvádzaných údajov o hmotnostiach.
20.07.2021 - 13:30:33
00
Kristina napísal:
Hej, Transfer SL je momentálne najľahšia sériovka. Tá so zdvihom 75mm by mala mať o ešte nejakých 6 - 7g mene. V priemere 27,2mm dokonca iba cca 330g.
Takmer štvrť kila ľahšia ako Rock Shox Reverb AXS A1 :)

A to ti tych 6-7g bude stat za to prist o tie 2.5cm?
20.07.2021 - 14:47:35
00
backyfx napísal:
Napada ma este jedna vec. Siel by na tej Transfer SL zamenit zamok za carbon, napr. Bike Ahead alebo nieco podobne? Tym by sa vedelo usetrit dalsich par gramov... P.S. Aky je rozmer skrutiek na zamku prosim?

Určite by sa dala zameniť Alu kolíska za karbonovú a aj vrch by sa dal "potuniť" a ešte znížiť hmotnosť. Rozmer titánových skrutiek je M5 a 35mm dĺžka.
Wladix Tých 7g mi až tak nevadí. Skôr mi viac vyhovuje, keď má sedlovka nižší zdvih na plné zasunutie, aby som ho nemusela určovať telom pri stlačení. Už písala v minulosti, že mi vyhovuje menší zdvih pri ktorom sa v mnohých pasážach XCO dá aj pedálovať a nemusím stále stláčať ovládanie a korigovať zasunutie. Je to iné ako na trailovom pohodovom výjazde na Ripley kde väčšinou v DH pasážach zasuniem sedlovku nadoraz a neriešim. Na XCéčku v tepoch v červených číslach je každý úkon navyše záťažou :)
20.07.2021 - 15:15:17
03
top adept z priemeru 27,2. akurat tych 400 eur je nad limit kua
20.07.2021 - 16:34:53
00
kondvi napísal:
Tufo xc11 2.25


Este sa vratim k tym plastom, asi presli nejakou reviziou. Tu maju 709g a v tomto clanku dokonca 746 :o
lapaloma Na stranke uvadzaju nejaku Vectran ochranu, tak hadam to nebudu uplne papiere na sposob liteskin a pod...
21.07.2021 - 08:33:45
01
Uvádzajú že bočnice majú 210tpi to je oproti 67 čo uvádza schwalbe dosť rozdiel. Tak uvidím ako to bude ešte je skoro hodnotiť.
21.07.2021 - 08:48:13
00
Na toto pozor, tych 210tpi bude vo viac vrstvach. Schwalbe uvadza napr. sice len 67tpi, lenze to je jedna vrstva. Pod behunom su bezne 3 vrstvy, takze hned mas 201tpi. Obdobne to ma trebars continental, 180, resp 240tpi pri protection su tipujem 4 vrstvy, cize furt tych istych cca 60tpi na vrstvu. Netreba sa nechat zmiast ;-)
21.07.2021 - 08:55:36
03
Hack3r napísal:
top adept z priemeru 27,2. akurat tych 400 eur je nad limit kua

Prirataj ešte 70 páčka
21.07.2021 - 10:07:01
00
Sram OneLoc to nepoberie? Ten mam na vidlu a druhe tiahlo tam mam volne
21.07.2021 - 15:24:21
00
Aj keby, to by som si pozrel ako budes od radosti hikat, ked si v zjazde sucasne zasunies sedlovku a zamknes vidlu :lol:
21.07.2021 - 16:05:32
05
Jaiub napísal:
Aj keby, to by som si pozrel ako budes od radosti hikat, ked si v zjazde sucasne zasunies sedlovku a zamknes vidlu :lol:
:D :D :D
21.07.2021 - 16:06:56
00
keyboard_arrow_up