Fastrak mi vzadu vyhovuje. Odporúčam šírku 2,3"
22.09.2021 - 20:27:47
00
RockShox Judy vs Sid select SL s packou one lock, obe su vazene s oskou
Príloha:
5BD19E9C-6509-4AC9-B28F-873C08AAFE22.jpeg
5BD19E9C-6509-4AC9-B28F-873C08AAFE22.jpeg 699.54 KiB thumb_up1thumb_down

22.09.2021 - 21:15:49
05
Kristina napísal:
Fastrak mi vzadu vyhovuje. Odporúčam šírku 2,3"


Kupil som novy vzor Control T5 2,35. Sirka sedi aj v reale na 25mm rafiku, hmotnost velmi slusna 675g.
Vsetky plaste som rozrazil medzi stuplami. Tento je po obvode podstatne hrubsi ako Schwalbe ci Wolfpack ci mam doma.
Normalne rozmyslam ci nezobrat aj na predok v makksej zmesi T7 (vazil som v predajni, hmotnost rovnaka).
Len asi nie je rozumne par dni pred pretekmi menit predny plast ?
23.09.2021 - 00:04:24
00
Fast track v T7 zmesi hmotnost rovnaka, t.j. 675g? :o Podla tabulky na spodku tejto stranky, na zaklade ktorej som tiez rozhodnuty pre tieto plaste do dalsej sezony, by mal mat “az” 715g. Preto sa pytam… :?:
23.09.2021 - 06:24:48
00
Jaiub napísal:
Fast track v T7 zmesi hmotnost rovnaka, t.j. 675g? :o Podla tabulky na spodku tejto stranky, na zaklade ktorej som tiez rozhodnuty pre tieto plaste do dalsej sezony, by mal mat “az” 715g. Preto sa pytam… :?:


Vies co no mohol som sa pomylit, lebo som to vazil v obchode tak, ze som si odvazil control t5 s krabicou a bez. A potom ostatne som vazil len v krabici a porovnaval navzajom. Ale s krabicou a cipom proti ukradnutiu mali aj t5 aj t7 805g :D
Renegade T5 bol cosi lahsi o nejakych 15g. Specialized Factory vacsinou podla fotiek jazdia Renegade T7. Ten novy Renagade vzor vyzera tiez dobre, tie stuple najma po okrajoch su vyraznejsie. Ale su hustejsie ako pri FT tak sa asi horsie bude cistit.

Ale inak na ten objem je 715g fantasticka hmotnost. Schwalbe co boli doteraz lahke v tych novych Super Race a Super Ground riadne nabrali. Moje merania z obchodu Racing Ralph 29x2,25 z obchodu boli:
- super race 710g (tan wall)
- super ground 725g
Pri 2,35 maju az 760g. Maxxis 2,35 a 2,4 maju tiez ~750g.

Minimalne na pohlad, omak a odvazenie vyzeraju tie nove plaste od Speslu super. Inak a aj najkrajsie bezdusove nahodenie. Plast si pekne sadol hned a nepotreboval som ani booster na nafukanie. Aj bez mlieka som ho nabomboval skoro do 3bar a akurat patky pekne popukali a tesnilo.
Uvidime co na trailoch.
23.09.2021 - 09:47:02
00
Jezis sak som tu nepridal ten odkaz :-D :tmi:
https://www.bicycling.com/bikes-gear/mountain-bike/a36654360/specialized-xc-tires/
Ja mam v plane dopredu s-works ft 2,35 a dozadu renegade 2,2 t5, oba by mali mat rovnakych 615g :mm:
23.09.2021 - 09:53:03
00
Jaiub napísal:
Jezis sak som tu nepridal ten odkaz :-D :tmi:
https://www.bicycling.com/bikes-gear/mountain-bike/a36654360/specialized-xc-tires/
Ja mam v plane dopredu s-works ft 2,35 a dozadu renegade 2,2 t5, oba by mali mat rovnakych 615g :mm:


Mam pocitane vsetky recenzie :D
No S-Works by som osobne nejazdil. Ako hovorim, vacsinou jazdia aj profici Control verziu a ked oni ozeleju tych 60g, tak co my amateri... aj tak dolezitejsi valivy odpor ako hmotnost.
A 2,2 by som si tiez nedaval ak nemas nejaky uzky rafik <25mm. Najdes aj porovnania na youtube kde porovnavali maxxis 2,2 vs 2,35 a napriek vyssej hmotnosti boli aj v stupaniach 2,35ky rychlejsie.
Alebo som videl video kde chalan porovnaval Schwalbe Addix Speed vs Performance, kde je tiez vyssia hmotost a rozdiely boli ~1%. Skor to potom na pocit citil na traile ale casovo to bolo volmi podobne.
Jazdil som aj 2,25 aj 2,35/2,4 a sirsi balonik je vzdy pohodlnejsi a jadzit na tom 30km/h po ceste nie je ziadny problem.
23.09.2021 - 10:12:43
00
Tak hadam viem preco ho davam, teda planujem… Sirsi sa mi nezmestil do ramu. A aj 2,2 je na 27mm rafiku akurat objem. Neznamena ze sa zacali vo velkom robit 2,3-2,4 plaste ze ich musime automaticky aj vsetci jazdit :-)
23.09.2021 - 11:31:23
00
Ritchey WCS C220 84D Stem - 80mm - Blatte

Prílohy:

20210928_201553.jpg
20210928_201553.jpg 427.85 KiB thumb_up0thumb_down

29.09.2021 - 08:07:57
00
milos21 napísal:
A je tiež rozdiel či máte hmotnosť na strede alebo na kolese, hlavne ak máte FS :)
Ale pozrel som, moje XTR s 30z majú 514g a trojprevodníkove som našiel 680g

Ked uz sa riesilo porovnanie, tak len pre komplexnejsie info /niezeby na tom zalezalo, je to len taka info z historie, 2x11 je lepsie nez 3x9 z hladiska prevodov, ale vahovo najhorsie/ : prehazka sram 9sp 190g /bez brzdy, existoval extrem okolo 120g, neviem ci aj nie lahsi/, kazeta celotitanova 11-32 190g /alu kazety neriesim/, xtr pily 3x asi tych 680 (stredy su podobne), radenie sram L+P sa mi mari 210g, presmyk 120g /zalezi ale aky typ/ a lanko+bowden nan asi 20g. Hmotnost naviac 3x vs 1x = 166-50 (najlahsia xtr 12sp) +120+20+90 (12sp radenie je tazsie zda sa). Najlahsia kazeta 12sp je asi okolo 330g (?), teda - 140g = cca 200g naviac u 3x9 /karbonove kluky neriesim, tam to bude podobne/. Abs. rozsah prevodov rovnaky, odstupnovanie horsie u 1x na dlhsich prevodoch /dolezite skor na rovinky, pevny hladky povrch, 11-13-15 nie je moc dobre, 11-12-14 podstatne lepsie/. Cenovo asi kusok lacnejsie 3x9 /vo vyssich urovniach/. Porovnanie beznych lacnych komponentov uz bude ale vahovo (a asi aj cenovo) vyrazne v neprospech 1x. Polkila naviac na zadnom kolese /napr. :lol:/. Potom je tu este vec ohladne tuhosti pastorkov/prevodnikov, ale to je uz ina zalezitost. A ohladne hmotnosti na zadnom kolese: aj tie rozne miniony poltonove su dost :D
30.09.2021 - 22:34:27
00
prerabka z 2x10 na 1x12 do 200 eur (maj 2021). ako sramista som pri totalnom lowcoste siahol po shimane (deore salter aj radenie), prevodnik aj kazeta su sram mostly z kompatibilnych dovodov (sram kluky, hg orech), nx eagle retaz kvoli brutalnemu cena/vydrz pomeru.
Povodne tam bola x0 hazka, x9 radenie, x7 presmyk a xt 11-36 kazeta, cize aj ked si oco vahovo nepolepsil (skor par g nakupil), tak uz po par jazdach zhodnotil, ze nic ine ako 1x uz nechce. Najazdenych tam ma par 100 km, takze k spolahlivosti deore sa zatial nevyjadrujem, ale snad sa to po 1000km nerozpadne, ako som sa tu niekde docital..

Prílohy:

Komentár súboru: +150g oproti X0 10speed
IMG_20210520_173308.jpg
IMG_20210520_173308.jpg 196.34 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: +20g oproti X9
IMG_20210520_173621.jpg
IMG_20210520_173621.jpg 223.48 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: nakoniec tam siel o 10g tazsi ocelovy direct mount 34z. zhodenim 24+38 prevodnikov spolu s 104bcd pavukom sa vela g neusetrilo...
IMG_20210520_173815.jpg
IMG_20210520_173815.jpg 216.79 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: for reference
IMG_20210520_173906.jpg
IMG_20210520_173906.jpg 202.08 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: kotva, ale nic ine 12 speed na hg orech v tej cene nebolo
IMG_20210520_174214.jpg
IMG_20210520_174214.jpg 850.41 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: komplet
IMG_20210520_174840.jpg
IMG_20210520_174840.jpg 220.1 KiB thumb_up0thumb_down

01.10.2021 - 18:49:10
02
Upgrade for Mrs. Ripley

Prílohy:

stem_Tune_Geiles Teil_50mm_94g.jpg
stem_Tune_Geiles Teil_50mm_94g.jpg 306.36 KiB thumb_up0thumb_down

02.10.2021 - 09:02:55
01
by som si dovolil "zlepsovaci navrh"... s nazvom komponentu v prispevku by sme (skoro) vsetci presne vedeli, co to je a asi by to aj reagovalo na vyhladavanie 🙂
02.10.2021 - 09:16:17
05
Ak je to reakcia na mňa, tak presný názov komponentu je v názve obrázku ;)
02.10.2021 - 09:32:13
01
prvotny impulz boli tie Jullo-ve laboratorne vysledky ale to len tak... 🙂
02.10.2021 - 09:41:42
00
keyboard_arrow_up