Ak máš tento model tak na strane 11 píšu toto:
"To change the travel in your suspension fork, replace the entire solo air spring assembly according to the directions below"
https://cdn.sram.com/sites/default/files/techdocs/gen.0000000004216_rev_a_2013_reba_service_manual.pdf
21.11.2021 - 20:43:05
00
No vyzera ako ona ale nic take som nemenil. Resp robil mi to Dano5 par rokov dozadu a pochybujem ze on ma zhodou nahod takú hovadinu u seba a dal mi ju este aj zadarmo 😁
21.11.2021 - 20:46:49
00
Myslim ze niektore 120tky sa znizovali na 110 alebo 100 tak, ze sa inserty davali na kompresny prut pod piest do vzduchovej komory a tym sa obmedzovalo vysunutie smerom dolu...
update: je to Reba A1-A6 (2012-2017), diel ma v spareparts katalogu cislo 27 a volaju to travel spacer...
21.11.2021 - 21:57:49
01
vittoria barzo xc trail graphen 2.0 TNT 29x2.25 717g a 720g druhy, podla vyrobcu 680g

Prílohy:

IMG_20211122_102511.jpg
IMG_20211122_102511.jpg 481.38 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_20211122_102436.jpg
IMG_20211122_102436.jpg 753.29 KiB 2 thumb_up0thumb_down

22.11.2021 - 10:44:27
00
To si kde splašil takéto plášte? ??? Vittoria len predstavuje novinky a kadeaké cestné plášte, ale solídny MTB plášť sa myslím, že tento rok ani nebude dať kúpiť.
22.11.2021 - 10:51:24
00
branomelis na b24 dokonca v akcii za 35 :) este stale ich maju
22.11.2021 - 12:16:42
00
Lebo ich nikto nechce. Na to ake su uzke, su strasne tazke :)
22.11.2021 - 12:23:58
00
aj si ich jazdil realne? nie kazdy potrebuje 2.40 a sirsie plaste, napr. maxxis forekaster 2.35 exo je rovnako siroky a tazsi.tato verzia s TNT je navyse s dodatocnou ochranou bocnic, co napr. xc verzia nema a ten vzor nie je ziaden slick...
22.11.2021 - 12:33:35
00
Pri poznatku, že sú úzke by som v podstate skončil s výpočtom zlých vlastností týchto plášťov. :) Verzia 2,35 je šírkou na XC totálne luxusná. Treba reálne pojazdiť, potom dať report. No..a predtým poštudovať test valivého odporu. V podstate na trhu sú len 2 plášte, ktoré sú lepšie z hľadiska valivého odporu - 500g Conti Raceking, a potom Schwalbe RR....obidva s nulovou ochranou proti prierazu v teréne, ako aj s nulovou schopnosťou držať stopu ak je čo i len trochu mokro - Barzo tiež nič moc nedrží, ale o dosť lepšie ako ostatné 2.

Ešte teda aby niekto nenamietal, tak ešte tam sú fajn plášte Mezcal (ale to je tiež vittoria) a Spešl a jeho FastTrak.


Naposledy upravil branomelis dňa 22.11.2021 - 12:48:55, celkovo upravené 1 krát.

22.11.2021 - 12:43:57
00
Zial bohu jazdil som aj BARZO TNT 2,25, aj PEYOTE TNT 2,25, MEZCAL 2,25, BARZO 2,35 TNT G2. Mam s nimi celkom bohate skusenosti. Valivy odpor na asfalte je fajn, ale aby nejako extra vynikali v terene povedat nemozem.
22.11.2021 - 12:45:51
00
ja mam prave opacnu skusenost a barzo bol jeden z naj xc plastov, co som jazdil a to jazdim aj v snehu (pre porovnanie napr. ikon, forekaster, racing ralph, rocket ron, vredestein balck panther xtrac....)
22.11.2021 - 12:53:11
00
No ja uz standardne v lete valim na barzo/mezcal oba 2,35 na HT
Na zimu som zvykol davat dozadu bud mezcal alebo este ardent. Tento rok sa neviem nejak rozhodnut a preto mam aktualny setup forekaster/mezcal 😁
22.11.2021 - 12:56:44
00
vokalvokal napísal:
ja mam prave opacnu skusenost a barzo bol jeden z naj xc plastov, co som jazdil a to jazdim aj v snehu (pre porovnanie napr. ikon, forekaster, racing ralph, rocket ron, vredestein balck panther xtrac....)


Mne sa zasa najlepsie jazdilo v IKONE. Aj v snehu :)
Vidis, kazdy ma ine preferencie...
22.11.2021 - 14:08:08
00
Caute posielam fotky: vaha, sirka Pirelli Scorpion XC RC a R. 29x2.20
Zatial odjazdené cca. 500 km jeseň, vlhko, sucho, Karpaty.

Prílohy:

IMG_8586.jpeg
IMG_8586.jpeg 865.03 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_8590.jpeg
IMG_8590.jpeg 728.73 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_8579_jpg.jpg
IMG_8579_jpg.jpg 716.49 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_8584_jpg.jpg
IMG_8584_jpg.jpg 620.36 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_8593.jpg
IMG_8593.jpg 1.04 MiB thumb_up0thumb_down

IMG_8594_jpg.jpg
IMG_8594_jpg.jpg 724.81 KiB thumb_up0thumb_down

23.11.2021 - 09:04:55
05
A ktory vazi kolko?
23.11.2021 - 11:59:01
00
keyboard_arrow_up