Ano, odolnost a tuhost. 400g 29er rafik pri tejto sirke to musi byt cisty papier (mam podobnu 26ku :lol:) .. pre lahkeho 60kg jazdca moze byt.
20.11.2018 - 08:42:23
00
co som pozeral Remerx tak nosnost udavaju 85kg. takze nie su pre 100kg chlapov :) Duke ma tiez 85kg limit a DT 100kg no cena je tretinova. tiez nerozumiem tomu ist do takychto rafikov za hodne prestrelenu cenu vzhladom k vahe.
20.11.2018 - 09:00:17
01
osobne si myslím že pevnosť bude super,hmotnosť mohla byť menšia a tá cena je podla mňa velmi dobrá v porovnaní z ostatnými karbon ráfikmi
prosil som v súkromnej správe Kristínu o radu pri výbere ale odpoveď som nedostal......
momentálne jazdím DT x1700 a je to pre mňa makké a v sobotu som v kopci utrhol špicu,potrebujem proste nové kolesá,lahšie ako 1700 a zároveň pevnejšie
aké by ste mi poradili v takej cene?
20.11.2018 - 10:27:05
00
lto ------400g na 29" ráfik je podla teba málo a mám sa báť o pevnosť?
20.11.2018 - 10:59:40
00
karbonove rafky v tejto sirke maju bezne okolo 300g
lto zas nevie rozoznat karbon od hliniku
20.11.2018 - 11:35:31
00
Treba citat s porozumenim. lto pisal o 400g alu rafikoch, ze je to papier.
20.11.2018 - 12:00:42
00
tak ja to tam nevidim
20.11.2018 - 12:12:39
00
PATRIOTSK napísal:
lto ------400g na 29" ráfik je podla teba málo a mám sa báť o pevnosť?

Hlinikace som mal na mysli, u karbonu sa podla vahy tazko da usudzovat, kazdy ma ten karbon inak .. ale u 29er by to malo byt tuhe viac nez dost. Skor tam bude hrat ulohu vyplet.

Ale ked to porovnavam s LB rafkami, tak tie maju pri 22mm 360g +/- 15g a vahovy limit 100kg. Neviem preco tito maju 85kg.
20.11.2018 - 12:26:36
00
lto napísal:
Hlinikace som mal na mysli, u karbonu sa podla vahy tazko da usudzovat, kazdy ma ten karbon inak .. ale u 29er by to malo byt tuhe viac nez dost. Skor tam bude hrat ulohu vyplet.

Ale ked to porovnavam s LB rafkami, tak tie maju pri 22mm 360g +/- 15g a vahovy limit 100kg. Neviem preco tito maju 85kg.



aha,už rozumiem :)
pôvodne som chcel docieliť podstane lahšie kolesa ale nevedel som v podstate ani čo kupujem pretože v remerxe nikde neudávajú váhu týchto ráfikov rollo525 iba celého kompletu a to je tiež pofiderny udaj pretože po sčítaní hmotnosti predného a zadného kola sa nezhoduje s tým čo majú na stránke remerxu :
29" - přední: 742 g, zadní: 885 g, váha páru: 1579 g

takže som to riskol a dúfam v že budem spokojný,vypletiem to na DT350 náby klasické príruby nie straightpull
a výplet dám 2-1,6-2 mm a ALU squorx niple zrejme už prejdem aj na bezduš
20.11.2018 - 13:28:06
00
Este tam moze byt zadrhel, ak maju tie rovne bezhookove okraje, co asi maju, niektorym plastom to vadi, ale mozno len starsie typy, vsak uvidis. Daj vediet potom :)
20.11.2018 - 13:32:46
00
ešte mi skúste niekto poradiť či si mám dať pod niple podložky
20.11.2018 - 13:45:55
00
Podložky pod niple, to je asi veľa krát diskutované, ja som dal. Pri vyššom napnutí drátov sa dokáže nipel do ráfku dosť seknúť, a trošku viac rozložíš tlak v okolí diery. Ale niekto nedáva a v pohode. Dokonca aj výrobca ráfku mi odpísal že posílili okolie diery a netreba ich dať. Ale na druhú stranu že to bude aj s podložkou dobre fungovať :)
20.11.2018 - 22:06:26
00
Pri tej cene rafkov by som to asi dal :D .. minimalne ma clovek potom lepsi pocit :lol: .. ale tu skor poradi Kristina
20.11.2018 - 22:08:04
00
Podložky nie sú nutné kvôli vyššej tuhosti výpletu. Dôležitejšie je vyplietať podľa max odporúčaného napätia špicov pre daný ráfik a používať tenziometer, aby bolo napätie špicov rovnomerné. Karbóny odporúčam iba skúsenému vyplietačovi. Duke odporúča podložky hlavne pri Alu niploch, ktoré by mohli časom začať oxidovať. Hlavne v zime na nasolených cestách.
20.11.2018 - 22:22:57
00
A tlak na stenu rafku /tu, kde su upnte niple/? Karbon je dost citlivy, ci ? Pripadne ked pracuje vyplet, aby to nezosmirglovalo. Ako to vidis ?
20.11.2018 - 22:44:30
00
keyboard_arrow_up