Po vzore Jezus-ových tém venovaných xc light fullom/vidliciam/kolesam , by som rád založil thread venovaný AM vidlám. Zatiaľ som vidlu na SC konzultoval len s chlapíkom, ktorý tieto rámy vozí na vlastné triko z Kanady, a ten odporúčal Talasku, čo by nebolo od veci len ta farba.. :D

Materiál: rád by som vidlu s maximálne 2,2 kg hmotnosťou, do zdvihu 140-150mm, podľa možnosti lepšie bez 15(20)QR osi, keď už os tak QR, šrúbovať pri defekte nemienim, Lock výhodou...

Miesto jazdenia: BA - Malé Karpaty, PD - Magura, Štyri chotáre - Nedožerská strana, SNV - Slovenský raj(dietne :mrgreen:), Levočské vrchy, BS - Štiavnické vrchy - okolie Počúvadla...

Spôsob jazdy: 70kg štiap doteraz jaziaci XC na maximálne 80/130 (jekyll) zdvihoch, bez dlhodobej skúsenosti s kotúčovkami, techniku akú-takú má (6rokov jazdí SP XC), fakt light pojazdeníčko s light riderom...

US Ponuka
DT Swiss EXC 150 - 9mm dropout :arrow: 1590g, max weight: 110kg
Fox Forx 32 Float RLC - 9mm dropout :arrow: 1690g, nízka cena + white decal
Fox Forx 32 Talas RLC - 15mm QR :arrow: 1870g, šteľuvania 100-120-140mm
Magura Thor - 20mm Maxle :arrow: 1785g, Double Arch design + 100-140
Maverick DUC32 - 24/7 :arrow: 1750g, upside down systém
Rock Shox Pike 454 Coil U-Turn - 20mm Maxle :arrow: 1950g, skvelé jazdné vlastnosti, U- Turn
Rock Shox Revelation 426 U-turn - 9mm dropout :arrow: 2095g, U-turn
White Brothers Fluid 140 - 20mm thru-axle :arrow: 2134g, w/out Lock, ťažká jak sviňa, raritka

Ak máte nejaké nápady alebo názory na jednotlivé vidly, nechám si poradiť... :mrgreen:


Naposledy upravil Kubi dňa 10.07.2009 - 12:55:09, celkovo upravené 5 krát.

10.07.2009 - 10:13:37
00
Ja by som bol za Pajka, famozna vidla. a ešte keby bola v červenej, no krv a mlieko 8)
10.07.2009 - 10:23:41
00
Hej , čo sa týka ceny tak Pike je na tom asi najlepšie, chod bude asi super, keďže ju tu viacerí na svojich AM:EN bikoch vozili, len je kapanek obézny.. :lol:

Som zvedavý, či tu niekto má skúsenosť s WB Fluid, tá mi kole oči :shock: , veľmi SC sluší...

Prílohy:

650-5.jpg
650-5.jpg 1015.69 KiB thumb_up0thumb_down

10.07.2009 - 10:32:03
00
Maverick si nezaradil kvoli ose? Inak ak si jazdil kanona, tak by si zo zvyku mohol zobrat Lefty Max s redukciou.


Naposledy upravil Zigo dňa 10.07.2009 - 10:40:59, celkovo upravené 1 krát.

10.07.2009 - 10:40:29
00
Krásny Santa 8)
10.07.2009 - 10:40:48
00
na tomto bajku vyzera ten jedno cap skoro tak dobre ako virtual ... ;-]
10.07.2009 - 10:44:30
00
Maverick si nezaradil kvoli ose? Inak ak si jazdil kanona, tak by si zo zvyku mohol zobrat Lefty Max s redukciou.


lefty max ma len 130mm, nie? inak, samozrejme by som tiez bral lefty ;]] ta najnovsia ma vraj 1353 gramov... :twisted:

//aha to ma byt DO zdvihu 140-150, tak potom jednoznacne lefty ;)
10.07.2009 - 10:44:54
00
Maverick? no neviem, v čechách to odservisujú? toto ma škrie aj na WB, predsa len to niesú rozšírené značky v EU a servis bude tak trochu problemo. Ad Cannondale - mám ´02 Jekyll, Fatty mi moc nesadla, lefty som neskúšal, až dokončím tento projekt chcem zrevitalizovať aj jeho. :D

Edit:// trochu som zabrowsoval a v čechách sa im venujú v Bicycle café v Prahe aj XCR Svorada v Brne, nie zlé, hodim ju aj hore :)

´06 Heckler s Duc32, farebne zladenie - katastrofa :lol: , síce možno je to farbou rámu

Prílohy:

sc_heckler_side_big.jpg
sc_heckler_side_big.jpg 39.62 KiB thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil Kubi dňa 10.07.2009 - 15:02:38, celkovo upravené 1 krát.

10.07.2009 - 10:47:09
00
Steju: Lefty ma predsa aj 140mm verziu http://www.eighty-aid.com/index.php?id=100&L=1 (dokonca tam pisu ze chodi 144mm)
Kubi: Mavericka ti zoservisuju v bicyclecafe, alebo si to velmi jednoducho spravis sam. Maverick ma na stranke pekny obrazkovy navod aj s tuningovymi typmi na viskozity oleja a tlaky podla vahy a stylu jazdenia.
10.07.2009 - 11:02:33
00
55ATA??
10.07.2009 - 11:12:07
00
Žigo: aha no ano, 88+ to ano :) ale original c'dale uz 140mm nema, aspon na ich stranke som nenasiel, ajked je mi jasne ze take boli
10.07.2009 - 11:33:20
00
Freeride88: MZ 55 RC3 :arrow: 2,8kg je fakt trochu úlet, ATA 2,6 nič moc, čo sa týka funkčnosti stačí mi ´99 Z.2 superfly na Kone :roll: , teraz po novom z MZ tchajpej, taljáni ma sklamali...
10.07.2009 - 11:40:30
00
nedávno sem řešil prakticky stejné dilema, měl sem na kole Pika Air U-turn s 20mm osou, chtěl sem něco nového lehčího.
trochu ti to shrnu:
nejlepší poměr cena výkon je asi u Pike, nově je i RVL na 140mm, u RS mě ale strašně sral způsob snižování U-Turn.
Rock Shox Pike 426 U-Turn - má ocelový krk strašná váha :-( když už tak vyšší model
White Brothers Fluid 140 a Maverick DUC32 složitější se servisem, koncepčně jednoduché, ale podle funkčně mě zastaralé vidlice DT Swiss EXC 150 - Pace nevynikaly spolehlivostí, DT prozatím nic moc nezměnilo nevěřím jim
Magura Thor - nelíbí se mě ovládání zdvihu a locku, funkčně OK
Fox Forx 32 Float RLC Fox, Forx 32 Talas RLC - špička po všech stránkách nakonec sem si vybral
Forx 32 Talas RLC 150/130/110 model 2010 s 15mm osu
pár info z testu vidlic 2009 ti vkládám + foto Lišáka co mě ve středu dorazil :mrgreen:
Príloha:
Fox 2.jpg
Fox 2.jpg 92.37 KiB thumb_up0thumb_down

Príloha:
Fox 1.jpg
Fox 1.jpg 79.43 KiB thumb_up0thumb_down

Príloha:
Vidlice 2.JPG
Vidlice 2.JPG 203.97 KiB thumb_up0thumb_down

Príloha:
Vidlice 1.JPG
Vidlice 1.JPG 192.83 KiB thumb_up0thumb_down

10.07.2009 - 11:48:00
00
White Brothers Fluid 140 a Maverick DUC32 složitější se servisem, koncepčně jednoduché, ale podle funkčně mě zastaralé vidlice

Maverick sa mi servisuje rozhodne lepsie ako Fox a nechapem ani ake dalsie nastavenia by si na tom Mavericku chcel. Ak by tam uz vazne nieco chybalo tak nova DUC36CF bude mat par dalsich nastaveni, ktore sa ale daju nastavovat aj teraz akurat vnutorne.
10.07.2009 - 12:04:26
00
u vidlice s tímto zdvihem postrádám Low a Hig speed kompresi a to je dost podstatné, další problém 24mm osa způsob montáže kola proti maxle a 15mmose u foxe je tragická, sice je maverick lehký, ale pořád je to dvoukorunka - menší rejd, navíc problém s atypyckým představcem :D
pokud ti vyhovuje OK já mám jiný názor
10.07.2009 - 12:10:10
00
keyboard_arrow_up