ja som vozil nixona elite 2005, tpc,rtwd,
rychloupinak nuz velmo dolezite je kolko vazis. ja som v tej dobe mal tak 57-62kg a len tak tak. predpatie pruziny nenastavis a kompresiu som mal najvyssiu moznu(aj ked jej rozpatie nastavenia nieje nijak zavratne citelne). mal som tam 160kotuc a jazdil v podstate xc s tym ze clovek sem tam cosi skoci a cez kamene/korene to pusti. ZIADNY freedide.
vidlica teda mala pekny krok a na moju vahu bola aj v terene zdatna. pre tazsieho cloveka neviem neviem. dostat ju na dno nebol ale ziadny problem. inu realny zdvih som nameral 135 (mal som vybratu pruzinu).
tym moje kladne(?) skusenosti koncia.vidlica si po 4(!!!) mesiacoch vyrobila volu. prisla zima a chod citelne prituhol. vyuzila sice plny zvih ale male nerovnosti ju moc nezaujimali. v zime som potom ani moc nejazdil a na jar som sa odhodlal ju rozobrat. no to co som nasiel vo vnutri neviem ci bolo na smiech alobo skor plac. skratka v 4roky neudrziavanej judy xlc nebolo tolko bordelu ako v nixonovi. cize tesnenia 0 bodov(v hrackarstve kupis lepsie). a to podotyam ze som sa o nu patricne staral (po kazdej jazde utieral nohy a tesnenia osetroval silikonovym sprejom).
a vec ktora ma okamzite presvecila ze moja cesta dalej smerom manitou urcite nebude bolo usadenie negativnej pruziny. jej koniec bol zakruteny privelmi dovnutra co v jej poziicii pri chode
vidlice znamenalo ze ostrym koncom skrabala tyc ktora spaja vonkajsie a vnutorne nohy. cize v jednej nohe pilin viac ako na pile. samozrejme mazaci
olej sa tym padom zmenil na nepouzitelnu kasu.
ono aby som ale len nekritizoval v terene bolo vsetko v poriadku pri mojej vahe a keby fungovala tak ako ma tak by to bola aj celkom solidna vidlica. rychloupinak jej ale giganticky uberal na tuhosti. mozno som mal smolu na kus ale kazdopadne prajem vela stastia.