Lelo: mea culpa ;-)

The Revolution has begun...

03.12.2011 - 21:13:18
00
V pohode. :sun:

Každý nech si jazdí na čom chce....
Nekŕmte trola....
Viac modelujem ako bajkujem...

03.12.2011 - 21:32:29
00
Ani sam neviem preco bielu, trosku som spekulant, a chcel som zmenu... uvidim este. Vdaka za pochvalu ;)

Duro je vyssia rada ako Epicon? Tie cierne nohy sa mi zdaju menej vkusne.
04.12.2011 - 18:04:41
00
Duro nie je ani XC vidlica nad tým ani nerozmýšľaj ;)

bike je iba nástroj, to biker určuje svoje limity

04.12.2011 - 18:36:23
00
Čierne vnútorné nohy na SUNTOURkách :shake: - čo som videl tak farba ide dole a potom to vyzerá :puke:

Jazdím už len pre radosť
2008 - 2021 * 121 321km
* Rok 2021 - 1 322 km

04.12.2011 - 18:38:57
00
Marzocchi Bomber Eta Mx Pro :) momentalne na predaj
05.12.2011 - 15:34:17
00
Noldo napísal:
Doplať 50 Eur na http://tuning-test.cz/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=7&category_id=12&option=com_virtuemart&Itemid=4
Teraz je česká koruna nízko takže asi aj menej.
Oproti sériovke je to obrovský rozdiel(Neviem o sériovke ktorá by bola citlivejšia ako Epicon od TT)
Jazdené sa ti v tejto cene asi nič nepodarí zohnať Reba je asi drahšia ak má byť v dobrom stave (Neviem bazari nesledujem).

Inak budúci rok rozmýšlam že si tiež kúpim Epicona neviete či dokáže Milan namontovať High speed expanziu aj do klasickej verzie na Ru ? (Bez TAD, zdvih 140)


Z vlastnej skusenosti mozem povedat, ze treba radsej dosetrit a kupit Epicon od Milana. Ja som bol skupy a kupil som obycajny...v porovnani s mojou byvalou pruzinovou Torou je lepsi(hlavne vaha, no aj odtrh), ale ked som s nim jazdil v teplote pod 10 stupnov, tak ta svina vazelina tuhla a tuhla...no ktovie asi preco :P :P :P
05.12.2011 - 15:53:15
00
Este jedna otazka. Pozeram, ze na stranke tuning test sa pise, ze zdvih vidlice je nastaveny podla vahy jazdca, to znamena ze priklad, ked ma niekto 100kg bude zdvih 140mm a u mojich skromnych 65kg napr. 100mm? Opravte ma, ak som to zle pochopil.
06.12.2011 - 00:36:46
00
Hmm neviem čo tým bolo myslené ale váha zo zdvihom nijak nesúvisí. Podľa mňa tým skôr myslel že negatívna pružina bude tak silná aby to pri tvojej váhe realne bolo 140mm.
Ja na RST Titan air(120) keď chcem znížiť tlak tak prichádzam o zdvih, takže to jazdím trošičku prefúknuté (zo 100mm vidlou je velmi nepriemny hlavový uhol). Budem to riešiť ak je to možné zmenou zdvihu na 140. Zdá sa mi to byť jednoduchšie ako zhánať slabšiu negatívku(ktorá by už zase bola príliš slabá).
06.12.2011 - 07:05:33
00
Neviem, či čítam zle ja alebo ty, no toto je o inom, ako tvoja veta:

Vidlice jsou laděny přímo dle požadavku na zdvih a podle váhy jezdce.

;-)

Na dĺžku zdvihu hmotnosť vplyv nemá, Milan robí nejaké iné úpravy vzhľadom na hmotnosť (to by ti vysvetlili tí, ktorí tomu rozumejú).

Ovál letí svetom, kruh nechajme deťom!
Your worst day on a bike is better than your best day in an office.
tracklogs: http://bit.ly/1sR9qtr | http://bit.ly/gps-tour-tmax

06.12.2011 - 09:17:02
00
Ja som objednaval s TT Epicon 2011 zdvih 100,povodná bola XCR podla mna je Epicon ovela lepšia vidla.Tiež som sa rozhodoval aj medzi použitou a novou,nakoniec som použitú vylúčil lebo nikdy nevieš aku kupiš a do cca 200€ asi nové lepšie nevyberieš nič.Ja som spokojný.
06.12.2011 - 12:04:54
00
Ja nechcem moc mudrovat ani vtlacat nikomu moj nazor, no nechapem niektore myslienkove pochody pri vybere komponentu - vidlice.
Ako necital som to cele, ale myslim, ze chalan hlada riesenie, ma jasne poziadavky a stale ho niekto tlaci do veci, ktore su nezmyselne upravene a mozu mu sposobit komplikacie, pripadne zhustene servisne intervaly.
Nehovoriac o potrebe nastaveni negativnej struny, reboundu, kompresie, floodgatu.... myslite, ze to bezny clovek nutne potrebuje a riesi?
Na ten ram hod nejaky RS Dart.
http://www.cykloobchod.sk/product_info.php?cPath=50155_137_135&products_id=1062
Mas tam zamknutie chodu a nastavenie odskoku, cize ta ta vidlica nekopne do ruk po prejazde nerovnosti. Raz do roka tam das vymenit olej v servise, myslim, cca 30e. Alebo vidlice obdobne v kategorii.
06.12.2011 - 23:23:10
00
No ty si mu poradil. Dart je tazka nefungujuca vidlica.

žiadna tajná prísada neexistuje

06.12.2011 - 23:40:09
00
kriteria: Vozenie, servisovatelnost, cena 150 e, co som poradil zle, porad nieco ty ;)
edit: 10cm zdvih
06.12.2011 - 23:42:39
00
V základe si neporadil zle Dart kritéria spĺňa. Ale to na veci že za tú cenu by to bola velmi zlá kúpa nič nemení. Za tú cenu môže byť ovela lepšia vidla ako Dart. A zabudol si pripomenúť že v Dartke bude pravdepodobne hned po kúpe meniť pružinu a niesom si istý či sú v cene.
Sr epicon sériovka 2010 - 133 Eur pri dnešnóm kurze: http://www.kupkolo.cz/produkty/Vidlice-odpruzene-tlumice_84/SR-Suntour_202/EPICON_157/SR-Suntour-EPICON-LOD-100mm-DISC,-2010_4689.html
Upravený Epicon 190 Eur.
Ak je zaujatý proti Suntouru tak Recon silver Air, Tora Solo air, Ak pružinu tak Toru U-turn 85-130(2300g!)
http://www.kupkolo.cz/produkty/Vidlice-odpruzene-tlumice_84/rock-shox_250/recon_787/Rock-Shox-Recon-SILVER-TK-DISC,-Solo-Air,-model-2011_90583.html
http://www.kupkolo.cz/produkty/Vidlice-odpruzene-tlumice_84/rock-shox_250/tora_782/Rock-Shox-Tora-SL-Solo-Air,-100mm,-Disc,-Poplock_5339.html
http://www.kupkolo.cz/produkty/Vidlice-odpruzene-tlumice_84/rock-shox_250/tora_782/Rock-Shox-Tora-302-U-Turn-85-130mm,-Poplock_4868.html

Kupovať dart je naozaj strašná blbosť. Pružinu by som na Xc nebral, zbytočná váha a jej prednosti nevyužieš. Ak pružinu tak na zdvihy 140+ (Sektor U-turn je za super cenu).

A aj na bežné jazdenie považujem správne nastavenie vidlice ako nutnosť. Správny tlak/pružina, Rebound podla vkusu a váhy(Ja vozím úplne povolený). Low-speed compresiu nepoužívam buď úplne povolenú alebo vidlu locknutú (120 zdvih). High-speed compresiu nepotrebujem lebo mám progresívnu vidlicu, ale pružinu bez nej by som asi nebral, bál by som sa dorazov ak by zle sadla váha). Floodgate je pekná vec na výjazdy jazdy po asfalte a narozdiel od locku sa nemusíš báť poškodenia vidlice alebo odtrhnutia rúk na velkej jame. Negatívku mať správnu je tiež dôležité(V upravenom epicone ju máš presne na udanú váhu, u sériovky budeš bud strácať zdvih alebo citlivosť ak bude pre inú váhu) Rock Shox má Solo Air čo je vlasne spojená pozitívna a negatívna komora takže je v nich rovnaký tlak takže zdvih ani citlivosť nestrácajú.

Otázka na skúsenejších, Aký význam má Dual Air keď idealne je voziť rovnaké tlaky čo spravy Solo Air ?
Pri pružinových vidliciach treba tiež riešiť negatívku ?
07.12.2011 - 14:11:14
00
keyboard_arrow_up