ja som mal tiez ten problem ale mal som len povoleny sroub ktory drzi vahadlo tak ako hovori Ito :y: dotiahol som a jadzim dalej
19.06.2010 - 23:10:50
00
350km to musí vydržať aj keby to bolo z plastelíny :o
pokukal by som tiež tie spoje.. inak keďže 350km tak ho asi nemáš dlho či? takže reklamácia to istí..
20.06.2010 - 08:57:59
00
Dik lto, tie sroby som ani neskusal dotahovat, kedze som s tym bol pred tyzdnom na garancke..bajk ma necely mesiac. Teraz som ich pozrel a tento spoj bol dost povoleny. Trochu som to dotiahol a uz to je v pohode..len neviem ako silno to mozem dotiahnut.."na fest" ci tak pocitovo?
Príloha:
1.JPG
1.JPG 161.24 KiB thumb_up0thumb_down

Prílohy:

2.JPG
2.JPG 309.89 KiB thumb_up0thumb_down

20.06.2010 - 11:37:25
00
Najlepsie pozriet, ci na nom nie je napisane ako silno a dotiahnut momentakom, ale ak nemas, potom s citom, podla toho ako to ide zatiahnut a vyskusat, ci zmizla vola. Treba opatrne, a poriadne vlozit imbus, najlepsie tkay, co ma skosene hrany. A mozno by som skontroloval, ci vobec ta skrutka ma v sebe loctite, alebo nieco, je divne, ze sa povolila takto :o
20.06.2010 - 11:44:34
00
nie su tam napisane ziadne normy na dotiahnute, tak som dal na pocit...a co je to ten loctit?
20.06.2010 - 12:10:13
00
modra farba ktora sa dava na zavity aby sa sami nepovolovali.
20.06.2010 - 12:12:06
00
Taky gel na zavity, aby sa skrutka nepovolovala. Je to casto vidiet na skrutkach, ze maju take modre alebo biele nanosy ako keby farby, tak to je nieco podobne.
20.06.2010 - 12:14:10
00
skočil by som s tým znova do servisu, nech nato ten loctite dajú a utiahnu momenťákom.. keďže to bolo pred týždňom na garančke možno práve tam sa stala chyba, že to rozoberali a zabudli dotiahnuť..
20.06.2010 - 12:26:34
00
jj skocim tam, radsej to nebudem rozoberat, aby som nepobosoroval bliziaci sa zapas ]:)
20.06.2010 - 13:30:40
00
Z jednej strany mas imbus 6 (telo capu) a z druhej imbus 5 (skrutka)...so 6-stkou to ,,drz" na mieste a s 5-kou to normalne rukou dotiahni az zacitis silnejsi odpor...
21.06.2010 - 22:29:04
00
Hosi, 2 otazky:

1. Ktory je akoze ten rozmer 12,0 resp. 12,7 mm o ktorom sa aj pise na stranke TF Tuned? Ja mam na spodnom oku tlmica (piest) priemer oka 15 mm. Ci to nie je priemer oka tlmica ale vnutorny priemer uz nalisovaneho klzneho puzdra?

2. Oka na oboch koncoch tlmica maju predpokladam rovnaky priemer, ze? :) (z druheho oka neviem dostat von tie zadrete reducery)
16.08.2010 - 01:45:04
00
Spravne si sa pytal tu:
...vnutorny priemer uz nalisovaneho klzneho puzdra?
16.08.2010 - 06:22:15
00
OK, dik. A to ma este privadza k dalsej uvahe - ked priemer oka tlmica je vzdy rovnaky a ten rozdiel medzi 12,0 a 12,7 mm vznika len roznou hrubkou steny klzneho puzdra co sa lisuje do oka, tak sa da vlastne pre kazdy tlmic dosiahnut vnutorny rozmer po nalisovani puzdra 12,0 aj 12,7 mm, nie?

Akurat zo stranky TF Tuned to vyzera tak, ze len pre priemer 12,7 mm sa robia vsetky typy klznych puzdier (polymerove aj kovove typ DP a kovove typ DU) a pre priemer 12,0 mm sa robi len jeden typ z nejakeho bieleho plastu a s vyrezmi, co sa mi vobec nepozdava. Vlastne nerozumiem, preco je take dolezite ist za kazdu cenu do priemeru 12,0 mm, ked si mozem nahradne polymerove puzdra v priemere 12,7 mm kupit za par "korun" priamo od TF tuned tu http://www.tftunedshox.com/Miscellaneous/Mount-Kits-and-Bushings/Eyelet-Bushings.
16.08.2010 - 09:44:14
00
Vonkajší rozmer je u palcových klzných puzdier iný (~15mm) ako u metrických (14mm).
16.08.2010 - 09:55:24
00
ten plast je pravdepodobne silon, to je asi najlepsie riesenie pre klzne puzdro (male trenie, vysoka pevnost)
16.08.2010 - 10:09:07
00
keyboard_arrow_up