akože ty kúpiš ibis alebo čo to a je tam toto?

Je to presne tak bez ohladu na to, aky bike kupis, bolo to aj na povodnom Ibisovi, aj na novom rame, aj na Spesli SJ. Je to skor problem Foxu nez vyrobcov ramov, ale niekde som cital, ze Foxy 2013 uz budu mat polymerove puzdra z vyroby (no hura, dobre rano, stara mama, aj Fox sa zobudil). Bohuzial alu vlozky sa tiez nanic, hlinik je prilis makky na take pouzitie. Najlepsie to bolo riesene na SJ Epic s tlmicom na boku, ktory mal nerezove gulove capy, podobne aj tlmic DT Swiss (aspon ja som s tym ziaden problem nemal, aj ked som o nejakych problemoch cital).
28.03.2012 - 13:54:15
00
ja len tak .. že ako to potom vyzerá na lacnejších alebo len velkosériovejších ... až má človek strach
28.03.2012 - 13:57:03
00
Dvorny natrojar petrag spravi obcas nieco aj pre mna:) Nove puzdra a capy, vsetko pekne namazane, pripravene na montaz.

Vlavo hore na foto su nove puzdra. Ktore z tychto dvoch je materialovo vhodnejsie? Nas nastrojar pouzil to lave.

Vpravo hore je cap pouzivany 3 roky. Po jeho demontazi zisteny tisicinovy ubytok na jeho priemere. Cela vola v okach tlmica je vlastne znicene/opotrebovane puzdro. Po tejto skusenosti vrelo odporucam nahradzat vsetky hlinikove capy za nerezove. Potom staci uz len menit puzdra v okach tlmicov.

Prílohy:

Tlmic.jpg
Tlmic.jpg 237.01 KiB thumb_up0thumb_down

03.04.2012 - 08:51:06
00
Tiež mám podobnú skúsenosť ako PETERG. Na starom biku z roku 2008 som mal originál Fox tlmič a tam bolo púzdro ktoré vydržalo tri sezóny cca 8000km až potom chytilo vôľu, následne som kúpil nové origoš Fox púzdro s tou červenou klznou plochou a vydržalo ani nie pol sezóny cca 1500km. To pôvodné bolo úplne z iného matrošu, asi chlapci chceli niečo vylepšiť ale nevyšlo. Teraz na novom biku mám tiež kombináciu nerez a polymer tak uvidím ako to bude vyzerať po sezóne.


Naposledy upravil Bfriend dňa 04.04.2012 - 14:08:29, celkovo upravené 1 krát.

03.04.2012 - 15:01:02
00
ja zatial vakel nemam, stary fox 2008. co sa o loziskach na cape povedat neda.. ale zas 3 sezony cca 12tis km, neratam qaskove vozenie
03.04.2012 - 15:30:58
00
Dobre spravena kombinacia nerezovy cap + polymerove puzdro zvladla 13 000 km bez ujmy na zdravi a bude sluzit dalej. Ale neviem dokedy, lebo ram je na predaj :) .
03.04.2012 - 21:12:35
00
po troch sezonach som sa dostal k voli na hornom cape tlmica (RP23+Canyon Nerve AM)aj ja (redureci doslova vypadli z oka (capu) po demontazi tlmica). tato tema je dost rozsiahla a najma plna protichodnych nazorov, preto sa chcem spytat na dlhodobe skusenosti. co odporucate? ak ma niekto domace riesenie a je dobre kludne kupim. sirku reducerov mam 22mm, sirka vnutornej diery 8mm, vonkajsia sirka redureru 16mm. typujem ze bude treba vymenit aj vlozku v oku tlmica. da sa to v pohode vymenit alebo treba speci nastroj?
15.06.2012 - 10:40:38
00
nikto nic?
21.06.2012 - 10:13:34
00
pripadne keby to niekto sikovny sustruzi u nas tak by som rad kupil...
20.07.2012 - 14:08:14
00
Ja na mojom Reigne som mal tento problém tri krát za sezónu, bol tam akoby delený čap a ešte duralový, stále dochádzalo k vymláteniu púzdra tak som vysustrúžil z nerezu celý prestrkavací čap a odvtedy je kľud.
21.07.2012 - 12:08:49
00
Presne o tom je cela tato tema.
21.07.2012 - 12:38:44
01
Chcel by som sa spýtať či by nevadilo ak by som na tlmič marzocchi roco dal vložky fox, teda ak budú mať presne tú istú veľkosť, pretože z Česka sa mi originál vložky marzocchi neoplatí kupovať kvôli cene poštovného. Ešte by som mal otázku na Martinčanov či ich nemajú náhodou u Markoviča pretože som tam videl ten istý reign čo mám ja.
18.08.2012 - 19:27:20
00
Potesim vsetkych novych majitelov tlmicov Fox modeloveho radu 2013. Konecne si vo Foxe uvedomili najslabsiu cast svojich vyrobkov a pouzili novsiu koncepciu, ktora sa da aplikovat na stare tlmice.
Upozornil ma na to Andre zo SC.

Text z PinkBiku:
New Shock Mounting Hardware: All FOX rear shocks will now utilize new polymer mounting hardware that completely replaces the long standing DU bushing method. The split polymer bushing (each side is pushed in separately, very much like most mount reducing hardware) is said to reduce friction by nearly 50%, a big number for bikes that feature a lot of shock eyelet rotation as they go through their rear wheel travel. Perhaps even more importantly than the decreased friction is FOX's claim that they are seeing the new mounting hardware last ten times as long on their mud slurry testing machines, a figure that is no doubt helped by the flanged bushing edges and O-rings. The hardware can be retrofitted to older shocks, as well - likely a worthy upgrade.
06.09.2012 - 08:11:01
00
Ak má niekto záujem o polymérové kzlné púzdra do tlmičov Fox a novších RS, píšte PM. Budem mať cca 20ks na predaj.
17.10.2012 - 10:00:22
00
Ak má niekto záujem o polymérové kzlné púzdra do tlmičov Fox a novších RS, píšte PM. Budem mať cca 20ks na predaj.


čau ... píšem :-))) chcel by som ich ale musím odmerať rozmery :-))))
a čo stieráky, neposielal si?
17.10.2012 - 13:26:08
00
keyboard_arrow_up