Každý nejako vyzeráme, to by vás malo trápiť najmenej ako Mr. Ellsworth vyzerá.
Dôležitejšie by pre vás ako bikerov malo byť to, že jeho odpovede sú zavádzajúce a/alebo k pravde majú dosť ďaleko. Hneď prvá jeho odpoveď je "tutovka" .
01.04.2009 - 12:58:04
00
... páči sa mi tá časť o egomaniakoch , jednočapoch atd.
Pre objektívnosť v tom Vele je rozhovor ešte s borcom z Intensse a Turner ale to nikoho nezaujíma :-D
01.04.2009 - 13:21:09
00
bolo by divne keby to svoje nepovazoval za to najlepsie na planete
01.04.2009 - 13:23:00
00
Quasko, mohol by si odfotiť aj tie ďalšie 2 rozhovory?
Áno, je prirodzené, že designer vyzdvihuje svoje riešenie nad konkurenciu. Ale jeho tvrdenia, že ťah reťaze spôsobuje v DWLinku kompresiu zadnej stavby ,a že Iron Horse odstúpil od licencie DWLinku sú klamstvá.
1) DWLink sa zameriava na efektívnu akceleráciu a je navrhnutý tak, aby sa pri akcelerácii čo najmenej stláčala stavba.
2) Bol to Dave Weagle, ako majiteľ DWLink patentu, kto sa rozhodol nepredĺžiť licenciu pre Iron Horse. Iron Horse je totiž pred bankrotom, 3 azijské firmy ho zažalovali kvôli dlhu 5 000 000 USD ale to Tony Ellsworth možno ani nevedel, keď poskytol licenciu na svoj ICT pre IH.
01.04.2009 - 14:07:12
00
Tu to je ...

Prílohy:

Intensse.jpg
Intensse.jpg 310.18 KiB thumb_up0thumb_down

Turner.jpg
Turner.jpg 274.97 KiB thumb_up0thumb_down

01.04.2009 - 14:35:11
00
Díky moc Quasko. Dám to aj na b-f.cz
01.04.2009 - 14:53:41
00
Ja musím aj pracovať :evil:
01.04.2009 - 15:09:11
00
Turner: "v odpruzenem ramu nikdy nedochazi k rotaci celeho loziska"

a co sa tam podla neho otaca polka loziska a polka stoji?
01.04.2009 - 16:42:46
00
myslel to tak ze sa lozisko neotaca o 360 stupnov ako napriklad v naboji alebo stredovom zlozeni ale ked tak nad tym premyslam tak aj klzne lozisko sa moze vydrat nerovnomerne tak neviem co riesi
01.04.2009 - 17:39:09
00
presne na to som narazal
01.04.2009 - 19:18:55
00
K použitiu puzdier možem podotknuť iba toľko, že puzdra na Kellys Beast sa odporučali po ročnej prevadzke a cca 4 000 km. Neviem sice ohodnotiť ich kvalitu, ale ložisko bude mať asi väčšiu životnosť ako puzdro.
02.04.2009 - 03:00:17
00
tak s tou životností bych si nebyl tak jistý :shock:
02.04.2009 - 07:34:39
00
K loziskam sa neviem vyjadrit ale od novembra jazdim na LP X controle tak po sezone snad budem mudrejsi.
02.04.2009 - 07:46:04
00
kluzné ložisko snese mnohem větší zatížení - to ví každý strojař :D
dál ale nechci řešit jestli je to pro kolo lepší nebo ne - to bylo jen na ložiska
02.04.2009 - 07:56:10
00
Nie som sice strojar ale logicky, na klznom puzdre je vecsia stycna plocha. A urcite zivotnost zavisi aj od pouziteho materialu puzdier. Len mne sa vidi, ze menit puzdra po jednej sezone je dost žalostna životnosť. Čakal by som urcite viac.
02.04.2009 - 08:00:35
00
keyboard_arrow_up