Podľa mňa sa už oplatia 5-ky (minuloročné sú len o 20€ drahšie). Alebo mrknúť aj na novinku od Shimana, MT15-ky.
14.01.2011 - 12:57:54
00
A co takato kombinacia :
Naboje DT SWISS ONYX 32d
Špice DT SWISS REVOLUTION 2-1,5-2
Rafik DT SWISS XR 350 32d
Pripadne poradte nieco v dobrej vahe a cene cca 250 €
15.01.2011 - 10:40:07
00
hmm ten ráfik je fajnový, 17mm vnútorná šírka :lol: Neviem či by sa neoplatilo siahnuť po niečom ako napr. ZTR Crest alebo FRM XMD 333. Umožňujú lepšie použitie bez duší, sú dokonca ľahšie a sú výrazne širšie (ztr o 4mm a frm o 2mm). Odolnosťou na tom budú aj lepšie ako ten dt ráfik, keďže hmotnosť ušetrili na nižších pätkách...
15.01.2011 - 12:03:31
00
ZTR ka som pozeral ale cenovo sa s nimi komplet dostane na cisla, kedy sa uz neoplati uvazovat o skladani. XMD 333 detto a maju vahovy limit 80 kg, ktory sice neprekracujem, ale .....
15.01.2011 - 13:35:22
00
xr350 majú najmenší váhový limit :)
xr350 - 75kg
xmd333 - 80kg, niekde sa uvádza aj 90...
crest - niečo nad 80kg

Ak chceš cenovo prijateľné a s vyšším váhovým limitom, tak napríklad FRM XMD 388 (cena asi do 60 euro). Prípadne pozri výpredaj na chainreactioncycles, tam by mohli byť nejaké ztr za peknú cenu.

Ak by sa to aj tak nezmestilo do limitu tak je možnosť zobrať lacnejšie špice - ritchey wcs, tie isté parametre ako dt revolution, len o 0.2g vyššia hmotnosť a zúženie na 1.6mm v strede... Cena 4kč za kus.
15.01.2011 - 13:42:17
00
NoTubes ZTR Olympic Disc pripada do uvahy. Limit na tie DT 350 som nepozrel takze dik za radu.
15.01.2011 - 14:00:33
00
ztr crest ee, sú s nimi problémy pri UST..

ale podla mňa nieje hranica kedy sa už neoplatí skladať, obzvlášť na SVK by som zapletené kolesá nebral :)
15.01.2011 - 14:02:41
00
s tými crestami je problém len pri nejakých plášťoch, nie? Niekto na b-f písal, že 2011 schwalbe plášte tam sedia perfektne a už sa nebojí že sa mu vyzujú :)
15.01.2011 - 14:06:10
00
ztr crest ee, sú s nimi problémy pri UST..

ale podla mňa nieje hranica kedy sa už neoplatí skladať, obzvlášť na SVK by som zapletené kolesá nebral :)

V cene nad 300 € je slusny vyber ale ked som si to preratal tak vyskladanim sa pod tuto cenu hravo dostanem. Otazkou su najvhodnejsie diely. Jedine co mam jasno tak to ze tam urcite nedam Al spice a niple. Moj mlady jazdi ZTR Olympic a velmi ich nesetri. Menil som mu 2x puknute Al niple a s docentrovanim kolesa bola potom docela sranda kedze ostatne uz boli pekne zakusnute. WD to istilo na dva dni a potom sa uz s nimi dalo hybat bez obavy ze ich strhnem.
15.01.2011 - 14:22:49
00
Keď dávaš Al niple musíš závit špíc natrieť vazelínou....robím to tak roky a nikdy som nemal zakúsnutý ani jeden nipel....
15.01.2011 - 18:49:39
00
To je mi jasne a uplne najlepsia vazelina je grafitova :-) tie kolesa uz boli na biku takto vyskladane.
15.01.2011 - 21:47:56
00
Tak prečo nechceš Al niple? :)
15.01.2011 - 22:13:38
00
Ako som hore spominal. Moj mlady ma musiu vahu a tie niple sa mu jednoducho roztrhli. A kedze raz za as sa nevyhnem nejakym prasacinam, nerad by som sa furt vrtal vo vyplete ? Ale v principe sa pokroku nebranim :-)
16.01.2011 - 06:17:49
00
Jedna poznámočka k ZTR Crest. Potvrdzujem problém s UST plášťami Schwalbe 2009 - nevydržala pätka plášťa, či už pre zníženú stenu ráfika alebo pre notoricky známe problémy so "strieľaním" alebo ich kombináciu. Minulú sezónu som jazdil dušové plášte (samozrejme bez duše, s tmelom) NN+RR vo verzii DD a nevyskytol sa žiadny problém.
16.01.2011 - 08:18:41
00
ako to tak sledujem tak celkovo byva problem s UST plastami od Schwalbe
16.01.2011 - 09:12:52
00
keyboard_arrow_up