Pripomeniem: Na moju otázku ohľadom povolenia ohňostroja mestskými lesmi som dostal od Palina nasledovnú odpoveď:
Následne som volal šéfovi mestských lesov, či povolil ohňostroj. Šéf mestských lesov o ohňostroji nič nevedel.
Z tohto dôvodu sa tohto podujatia tohto roku určite NEZÚČASTNÍM.
Palo Grujbar, pozdravujem Ťa.
Milan Schurger
Pre Jezus a Milsu, pripadne ostatnych, kt. sa nechali strhnut emotivnymi vyjadreniami a neopravnene odsudzuju nasu organizaciu....
Cely organizacny tim horuckovito pracuje na pripravach nasho uz nezadrzatelne sa bliziaceho zimneho podujatia. Ja osobne som prebdel len od Noveho roku asi 4 noci...
Predovsetkym chcem povedat, ze organizujeme podujatie pre ludi a nie pre samych seba. A uz nie pre peniaze ako tu niekto spominal. Uz na zaciatku tejto temy som pisal, ze ako narocne je na kvalitnej urovni a jedinecne zorganizovat v dnesnej dobe MTB akciu v zimnom obdobi. Velmi radi sa podelime aj s Vami s nulovymi zostatkami na ucte nasho obcianskeho zdruzenia. Kedze zimny maraton si na seba nedokaze zarobit, nasa akcia sa dotuje aj zo strany podnikatelov, kt. nam len vdaka nasemu nadsenemu a odusevnemu pristupu prispievaju bez naroku na akukolvek reklamu, v pripade ze je potrebne dorovnat straty. Taketo nase nadsenectvo funguje len a len v pripade ked sa taketo nieco robi len odusevnene a z nadsenia, no nie??? Ja uz neviem co niektory ludia dokazu
Preto si objednavame oproti letnemu Stupavskemu maratonu menej kulturneho programu a atrakcii, lebo nam na to neostavaju peniazky. Sustredime sa na najdolezitejsiu organizaciu, ostatne ostava bokom. Ohnostroj dostavame sponzorsky...
No a teraz sa chem strucne vyjadrit k okrajovej aktivite akou je ohnostroj...
Ohnostroj sme nahodou a spontanne zaradili do nasho programu pocas druheho rocnika v roku 2010. Ked sme mali celu akciu este Marianke. Bol nam dodany sponzorsky zo strany jedneho partnera. A kedze sa to ludom velmi pacilo, zopakovali sme ho aj minuly rok 2011 este stale v Marianke. No a predbezne sme s nim ratali aj na tento rok 2012. Ale kedze sme sa na rychlo rozhodovali, a kedze sme sa z kapacitnych dovodov rozhodli stahovat do BA na Zeleznu studnicku.... Museli sme urychlene riesit velmi vela organizacnych veci ako su vsetky povolenia a veci s tym suvisiace, ktore si bezny clovek ani nevie predstavit.
Ked sme spustili propagaciu na zimu 2012, iba sme sa snazili pouzit rovnaky vzorec pre doplnkove aktivity, kt. priamo nesuvisia s maratonom. Sucastou nich bol aj ohnostroj... No a kedze sa ozvali kriticke hlasy ktore komentovali nevhodnost organizovania ohnostroja v lokalite do ktorej sa prvy krat stahujeme....
ROZHODLI SME SA UPUSTIT OD ORGANIZOVANIA OHNOSTROJA V MIESTE KONANIA NASEJ AKCIE. Aj napriek tomu ze by sme s povolenim tejto aktivity nemali u kompetentnych organov problem.
Pre Milan Schurger (mame na seba telefone cisla na mobili, mohol si sa ozvat, skoda), je dolezite pouzivat overene a ucelene informacie. Neuvazene, prostoreke, ukvapene reakcie zbytocne startuju emocie. A lahko sa potom k tomu prilepuju dalsie nezmysli...
A ludia sa potom zbytocne rozhorcuju. Toto mi berie najviac energie, clovek niekedy rozmysla ze preco...? A ze ci Ti to stoji za taketo zbytocne stresy (kedze vsetko tu beriem uprimne a so srdcom bajkera)...
Pan Vladimir Kutka, riaditel Mestskych lesov BA a ani Magistrat hlavneho mesta BRATISLAVA nemali problem s povolenim pre organizovanie ohnostroja.
Vcerajsim dnom sa podla presne vopred stanoveneho casoveho planu ukoncili a uzavreli vsetky pripravne opatrenia a nie najjednoduchsie rokovania k nasej organizacii a pripravam v ramci ziadosti ktore sme na tieto urady podavali este pripravnych fazach. Az na vcerajsom stretnuti bol ten spravny cas a priestor na rokovanie o kulturno-spolocenskych aktivitach na nasom podujati, kt. priamo nesuvisia s nosnym maratonom. Parkovanie, MHD, Kyvadlova doprava, likvidacia akcie, likvidacia a narabanie z odpadmi, atd, atd.... A aj OHNOSTROJ.
Sami sme na vcerajsom stretnuti podali navrh na vyradenie OHNOSTROJA z programu dna, hned pri prvej prilezitosti!!!
Takze sme dufam uspokojili ludi, kt. tato pre nas z organizacneho hladiska nepodstatna vec, zbytocne nastartovala. Najme po zbytocne ukvapenych vyjadreniach.
Takze budem rad ked sa tu na fore bude riesit cokolvek ine, hlavne len nie ohnostroj!! Dakujeme.
Velmi sa na Vas tesime na nasej Zimnej bajkovacke, na Zeleznej Studnicke v Bratislave