jaj :lol: tu som si nevšimol :D , nie smerom na sedlo.pod.such.vrchom (Z)
14.07.2015 - 14:01:25
00
otázka najmä pre bikerov kt. chodia na juhovýchod. Šiel niekto z Kazimira na Izru po červenej ? Či to je v pohode trasa alebo je nejaka iná/lepšia varianta ísť z tohto smeru na Izru ?

Ešte jedna otázka ohľadom obrázka. Sú tie modré čiary cyklocesty alebo je to niečo ine ?

Prílohy:

Bez názv.png
Bez názv.png 121.9 KiB thumb_up0thumb_down

14.07.2015 - 18:58:00
00
otázka najmä pre bikerov kt. chodia na juhovýchod. Šiel niekto z Kazimira na Izru po červenej ? Či to je v pohode trasa alebo je nejaka iná/lepšia varianta ísť z tohto smeru na Izru ?

Ešte jedna otázka ohľadom obrázka. Sú tie modré čiary cyklocesty alebo je to niečo ine ?
14.07.2015 - 18:58:00
00
Modre su ich turisticke znacky. Je to biedne znacene a este biednejsie udrziavane. Z Pusztafalo som siel do Fuzeru po cyklistickej (Fialovo-ciarkovana) a potom do Hollohazy po cervenej a to bolo biedne. Znacenie minimalne takze orientoval som sa podla GPS. Cesta bola vcelku fajn zjazdna.
14.07.2015 - 19:03:25
01
KEbiker napísal:
Nevie niekto ako je to zo zelenou zo sedla "Zemičky" ?

V opacnom smere to popisal mrazik tu. V smere na suchy vrch to pred mesiacom presli chalani co spali na turniskach. Pisali o tom aj na tu fore.

Inak asi 100m pred bodom 2 este skor nez ten chodnik zacne padat dole ide do lesa kratucka spojka - zaciatok je celkom zarasteny ze si ho clovek nevsimne ale je to prejazdne.

Prílohy:

Suchy vrch skratka.JPG
Suchy vrch skratka.JPG 18.6 KiB thumb_up0thumb_down

14.07.2015 - 20:17:21
00
KEbiker napísal:
jaj :lol: tu som si nevšimol :D , nie smerom na sedlo.pod.such.vrchom (Z)


Zelená zo sedla Zemičky do Sedla pod Suchým vrchom je na bicykli nie veľmi zjazdná (viac menej cykloturistika - rozumej tlačenie bajku). Hneď zo Zemičiek je brutálny kopec (tlačenka) potom niekoľko technickejších úsekov ponad Turniská a ďalej hrebeňom do sedla je to pomedzi skaly, korene, popadané stromy. Celú trasu som išiel dávno ale predpokladám, že sa tam veľa nezmenilo. Z Turnísk na Zemičky som išiel nedávno, na bicykli nedoporučujem.
14.07.2015 - 20:21:08
00
Tak tak, potvrdzujem, presiel som to pred 2 tyzdnami, ale je to viac tlacenia, ako jazdenia, mnozstvo popadanych stromov, konarov, zarasteny nepreslapany chodnik.

Prílohy:

2015-06-28 13.47.49.jpg
2015-06-28 13.47.49.jpg 661.49 KiB thumb_up0thumb_down

14.07.2015 - 22:09:11
00
Chcelo by to hrable :-P
15.07.2015 - 09:06:48
00
A stihlku. A krovinorez :)
16.07.2015 - 01:11:48
00
pri skároši by nám mala pribudnúť lesná cesta

Prílohy:

3_podrobná situácia.pdf [4.48 MiB]

16.07.2015 - 08:13:23
00
Mozes pls strucne zhrnut odkial kam ta cesta pojde? Priznam sa ze sa mi po 10min studia nepodarilo ten nakres desifrovat (bez vyhladavania v katastralnej mape).
16.07.2015 - 11:03:01
00
Súčasný stav: Lesné porasty južnej, západnej a severnej expozície medzi vrchmi Sereňa a Lysá hora, východne od obce Skároš, boli v pláne hospodárenia – LHP navrhnuté na obnovu už v minulom decéniu. Tieto porasty rubne zrelé, už s malým prírastkom nie je možné začať obnovovať pre ich nedostupnosť pre lesnú techniku. Nie sú sprístupnené žiadnou lesnou cestou, ktorá by svojimi parametrami vyhovovala prístupu techniky pre ťažbu a odvoz dreva. Nevykonávaním obnovy porasty strácajú na hodnote, znižuje sa kvalita dreva a včasným nezaložením nových porastov sa znemožňuje v nich trvalo udržateľné hospodárenie. Dochádza k ekonomickým a môže dôjsť aj k enviromentálnym škodám. Podklady: Východiskovým podkladom pre vypracovanie projektovej dokumentácie boli požiadavky stavebníka na sprístupnenie uvedených porastov cestou. V ďalšom postupe na výbere staveniska za prítomnosti
zástupcu stavebníka a projektanta bola prevedená rekognoskácia terénu a boli určené kardinálne body vedenia trasy novej lesnej cesty, Lesnej cesty Sereňa. Tu sa zároveň konštatovalo, že vzhľadom na výmeru porastov s prihliadnutím na náročný terén, bude vyhovovať sprístupnenie lokality cestou s parametrami 2L 4,0/30 podľa STN 736108. Následnými terénnymi prácami – meračskými prácami sa zamerali riadiace polygóny (pomocné meračské polygóny) hlavnej cesty a odbočky o určenom sklone slúžiace na založenie smerových polygónov hlavnej trasy a odbočky. Technickou niveláciou sa zameral výškový priebeh terénu v pozdĺžnom smere. Na riadiacich polygónoch sa v určených miestach vytýčili podrobné body pre zameranie výškového priebehu terénu v priečnom smere. Riadiace polygóny a podrobné body sú v teréne vytýčené a stabilizované drevenými kolíkmi. Z mapových podkladov boli použité: topografická mapa M=1:25 000, porastová mapa M=1:10000, mapa lesných pozemných komunikácií SR a kópia geometrického plánu na oddelenie parciel podľa stavu registra „C
16.07.2015 - 11:10:15
00
Navrhovaná stavba Lesná cesta Sereňa je jednopruhová, obojsmerná, účelová komunikácia kategórie 2L 4,0/30 v
zmysle STN 736108 Lesná dopravná sieť, t.j. cesta umožňujúca aspoň sezónnu prevádzku, pri vhodnom počasí aj
celoročnú. Jej šírka v korune je 4,0 m , z toho vozovka 3,0 m a krajnice 2 x 0,5 m a návrhová rýchlosť 30km/h. Trasa
cesty začína (km 0,000) napojením sa na čiastočne spevnenú lesnú cestu na okraji lúky v severovýchodnom cípe
porastu č.72, v mieste s miestnym názvom Maďar Ortáš. Odtiaľ navrhovaná cesta vedie svahom spočiatku smerom na
juh, v km 0,150 sa stáča na juhozápad až západ, v úseku km 1,6 1,8 sa otáča na sever, a od km 1,8 vedie smerom
východným až do km 2,450, kde končí odvozným miestom. V km 1,750 je navrhnutá odbočka vľavo dl. 470 m
sprístupňujúca porasty č. 79, 80 a 81. Odbočka končí napojením na jestvujúcu zemnú lesnú cestu. Navrhovaná Lesná
cesta Sereňa je svahová cesta umožňujúca aj sústreďovanie dreva z nad aj spod cesty a následne jeho odvoz po nej.
16.07.2015 - 11:10:40
00
... tak teraz je to už hádam každému jasné. :)
16.07.2015 - 11:29:20
08
este som nieco nasiel. tak hadam bude lepsie vidno.

Prílohy:

6_situacia.pdf [195.98 KiB]

16.07.2015 - 11:35:33
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Prilby)
keyboard_arrow_up