vedeli by ste mi povedat ako su tieto dva biky resp. ramy na tom z hladiska pruzenia, ovplyvnovania brzdenia pri pruzeni, kopani do pedalov atd... Uvazujem nad nejakym celopruziakom do buducej sezony ale nemam si moznost tie biky odskusat. Pripadne tip na uplne nieco ine.
ja viem ale ako pisem chcem to na dalsiu sezonu, takze cakanie az tak nevadi. Pripadne ak nebude model 2008 tak bude 2009 predpokladam ze ram ani tlmic sa nejako extra nezmeni.
No joo Force vydrží fakt hodne,môžem potvrdiť čo sa týka pruženia max. komfortné,krásne využíva celý zdvih keď treba,pedallkick som ja osobne nejak nepostrehol
force určite vydrží hodne, predpokladám, že je podobný, ako predchodca iDrive5, ktorý som vozil 2 roky. potvrdzujem citlivú zadnú stavbu, využívanie celého zdvihu, pedalkick som tiež nepostrehol (to ale neznamená, že tam nie je a niekomu by mohol vadiť)... skrátka dobrý odolný allmountain bajk...
ROpa-k si si isty ze ches AM bike(140/140,160) a nie XC??
Lebo doteraz si preferoval lahke xc komponenty a do kopca ti to slo
jasne, uz ma nebavi to natriasanie prdele a kdesi som sa docital ze zdvihy 100-120 to je len na chrtenie tak asi mi nic ine neostava inac tie Canyony vyzeraju tak dost civilne teda aspon proti tym forcom, videl som detailne fotky a myslim ze je to dost brutal ram hlavne ta vrchna "UFO" trubka... myslim ze to je origos AM.EN bike.
dat DZITI is bjutifl
hlavne ta biela tomu pasuje (inak preco tam nenahodili bielu vidlu ? vyzeralo by to tak zaujimavejsie = komplet v bielej, ale aj toto mu pristane...
mne uz len zostava setrit
Neni o com. GT Force. I drive je jedno z mala odpruzeni, ktore ja mozem.
v com vidis vyhody a nevyhody tohoto risenia napr oproti tomu ako to ma urobene Canyon, Radon a dalsi ? Z hladiska funkcnosti som sa nikde nic negativneho nedocital, iba zhladiska prevadzky resp. udrzby ze niekedy v tych capoch zvykne pukat a dost tazko to odstranit. Myslim ze to puka v takom zmysle asi ako ked ti puka sedlovka.
v com vidis vyhody a nevyhody tohoto risenia napr oproti tomu ako to ma urobene Canyon, Radon a dalsi ? Z hladiska funkcnosti som sa nikde nic negativneho nedocital, iba zhladiska prevadzky resp. udrzby ze niekedy v tych capoch zvykne pukat a dost tazko to odstranit. Myslim ze to puka v takom zmysle asi ako ked ti puka sedlovka.
Ja pomerne citlivo reagujem na skubanie pedalov pri pruzeni (najviac sa to prejavuje na malom prevodniku), kedze som dlhe roky jazdil HT. Skusal som Mar_tinov Idrive 5 a bol som prekvapeny ako to pekne zehli do kopca na maly prevodnik. Charakteristika pruzenia je tiez velmi komfortna. Kedysi GT mali problemy s capmi. Neviem ako je to teraz. Jedinu nevyhoda oproti Canyonu (tusim ma stvorcap) by mohol byt brake squat. Ale aj toto je mnoho krat velmi subjektivne. Cize u mna by vyhralo urcite GT.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Prid na Kralovsky maraton a dam ti vyskusat sice "len" GT Force 3 ale rozdiel oproti 2-ke je len vo vybave.
Lebo doteraz si preferoval lahke xc komponenty a do kopca ti to slo
Lebo doteraz si preferoval lahke xc komponenty a do kopca ti to slo
jasne, uz ma nebavi to natriasanie prdele
hlavne ta biela tomu pasuje (inak preco tam nenahodili bielu vidlu ? vyzeralo by to tak zaujimavejsie = komplet v bielej, ale aj toto mu pristane...
mne uz len zostava setrit
v com vidis vyhody a nevyhody tohoto risenia napr oproti tomu ako to ma urobene Canyon, Radon a dalsi ? Z hladiska funkcnosti som sa nikde nic negativneho nedocital, iba zhladiska prevadzky resp. udrzby ze niekedy v tych capoch zvykne pukat a dost tazko to odstranit. Myslim ze to puka v takom zmysle asi ako ked ti puka sedlovka.
v com vidis vyhody a nevyhody tohoto risenia napr oproti tomu ako to ma urobene Canyon, Radon a dalsi ? Z hladiska funkcnosti som sa nikde nic negativneho nedocital, iba zhladiska prevadzky resp. udrzby ze niekedy v tych capoch zvykne pukat a dost tazko to odstranit. Myslim ze to puka v takom zmysle asi ako ked ti puka sedlovka.
Ja pomerne citlivo reagujem na skubanie pedalov pri pruzeni (najviac sa to prejavuje na malom prevodniku), kedze som dlhe roky jazdil HT. Skusal som Mar_tinov Idrive 5 a bol som prekvapeny ako to pekne zehli do kopca na maly prevodnik. Charakteristika pruzenia je tiez velmi komfortna. Kedysi GT mali problemy s capmi. Neviem ako je to teraz. Jedinu nevyhoda oproti Canyonu (tusim ma stvorcap) by mohol byt brake squat. Ale aj toto je mnoho krat velmi subjektivne. Cize u mna by vyhralo urcite GT.