Čaute, rozmýšľam nad kúpou CTM Zephyr. Je tam veľký rozdiel medzi ročníkmi 14/15/16? Cena podľa heureka vychádza rôzne (440-560€). Máte s týmto bicyklom skúsenosti? Ak áno, aké? Nejaké plusy, mínusy? Viete mi odporučiť nejakú dobrú predajňu? Vopred ďakujem za prípadne odpovede.
Vďaka za odpovede. Ten model 2014 je podľa teba najlepší výbavou alebo pomerom cena / výbava? Rozpočet som mal okolo 400€, no nakoniec som ho navýšil do 500€. Som začiatočník a hľadám bicykel na jazdu do lesa, cyklistických chodníkoch a sem tam aj do mesta. Predtým som mal Terrano, no pripadal mi trochu labilný. Keď som s ním skočil zo schodov alebo z obrubníka, tak sa šiel rozpadnúť
Deltu 2.0 ti nacenia kludne okolo 500€. s terranom to nemozes porovnavat a na cyklochodnikoch, v meste, na lesnych cestickach ti bude o vela pohodlnejsia abude sa ti lepsie slapat ako na zephyre
Model 2014 je z nich najlepsie vybaveny a je aj najlacnejsi. Problem je ten, ze stale ma len pruzinovu vidlicu a ta ti na tvoju vahu nemusi vôbec sadnut. Ber tu deltu co ti radia. Ma uz vzduchovu vidlicu, ktoru si nafukas na svoju vahu a na xc vozenie ma aj vhodnejsiu geometriu.
Pri delte max 10% oproti uvádzanej cene, aj to väčšinou nie, lebo je to jeden z najžiadanejších bajkov. O to viac to platí pri veľkosti 19. Ale Deltu 2 2015 môžem len odporučiť, je fantastická
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.