ktorý je lepší z týchto dvoch, /samozrejme modely 2008/ ????? už sa dlho rozhodujem pre nový bajk, zostali mi tieto dva,ostatné som vyradila vylučovacou metódou ..Ktorý je lepší?? pri meride mi napíšte prosím aj ktorý dizajn sa vám viac páči, či tá biela alebo šedá.. lebo kým sa ja rozhodnem, už bude aj výpredaj, xi.. ďakujem za rady.........................
tu meridu mam aj ja ale v diskovej verzii a nestazujem sa, ta biela resp. kremova nieje bohvie co, ta seda je krajsia (vyzera velmi pekne na slnecnom svetle)
..aj mne sa tá šedá viac páči..a neviem, ako sa sem dávajú linky, /xixi, nie kuchynské /....som sa sem zaregistrovala len tuším včera, tak to tu ešte len študujem..a neviem sa tu moc orientovať, ale to sa spraví..
mne sa kellysovske farebne prevedenia vobec nepacia aj z napisom kellys je to celkom dost skarede....zatial co merida je dizajnom na s***** aspon podla mna a na svoj bike som hrdy a keby nemam ten co mam tak mam asi tu bielu 500vku...
Kellysy boli niekedy pekné a každý rok majú škaredší dizajn...Takže sa na to vybodnem. U mňa je tiež Merida na prvom mieste........len ktorá ked ja ich chcem všetky, he
Ten Kellys ja fakt hrozný. Merida je jednoznačne krajšia a má aj lepšiu výbavu (mne sa páči tá biela, ale na živo môže byť pekná aj tá šedá). Ten pells je tiež pekný a výbavu má porovnateľnú s tou Meridou.
tu bielu diskovu verziu som raz videl v predajni ked som isiel pre svoju orandzovu meridu no chcel som im zobrat oba kurnik take pekne biky uz ani inde mat pokope nebudu.... bola to laska ten lapjer je pekny tiez...
To je vyber ako keby si to isla kupovat v Cyklo 1 v TN Kellys ani Merida nie su moje oblubene znacky ale poradim ti aspon to ze skor ako daco kupis sa na tom povoz a hlavne vyber si spravnu velkost ramu.