čafte chalani,prosím Vás ako je na tom s funkčnosťou zadné pruženie Freedrive od mongoose,je to dopre prepracovaný,spolahlivý systém?nie je to moc zložité na servis? a za jazdy je to funkčné? ak ho niekto vlastníte vyjadrite sa prosím
uvažujem nad mongolom teocali comp,abo elite kvôli väčším zdvihom,no pýtam sa preto lebo sa mi to zdá strašne komplikované a náročné na servis!
P.S.-škoda že nerozumiem tak dobre anglicky,aby som si ten článok preložil
O servis sa neboj, je to náročné hlavne na pochopenie. Výhodou pruženia bude vysoko položený stred otčania zadnej stavby, nevýhodou bude, že kľuky sú na neodpruženej časti rámu ale hlavne sa posúvajú v určitom rozmedzí vpred-vzad.
Určite nečakaj, že to bude bike na XC ale v tvrdom teréne bude doma. Viac napísať nemôžem, nejazdil som ho, takže Ti nepoviem či je to psúvanie stredu v pohode a ako to jazdí. Najlepšie ak si ho v predajni odkiaľ kupuješ priamo vyskúaš (aj vonku aspoň po okolí predajne). Samozrejme sa to podľa tohto súdiť nedá, no aký taký názor si o tom biku budeš vedieť utvoriť.
no spomínaš si dobre ale bola to dobrá voľba,len by som chcel viacej skackať a zjazdíkovať! no ale teraz si už dám poradiť,poraď mi nejaký úplný najuniverzálnejší stroj aj na zjazdy aj na maratón,hmm? P.S.-ten teocali comp by nebol celkom sériovka výbavou!
max 900e! ja som chcel zobrať ten teocali comp,už som im písal aj maila,bol by skoro pôvodný len vidlicu som chcel vymeniť za e*****na 140 mm a brzdy miesto tektro zameniť za avid juicy3 a možno ešte nejaká zmena...odpísali že by s tým nebol problém,myslíš že by to bola dobrá volba? viem že na maratón je to ťažký bike,ale zase tie zjazdy
no ved teraz je za super cenu,preto ma tak láka! sériovo má 16kg ale tým e*****nom si myslím že by som ho trošken odlahčil ale len trošken a hej bol by to L !
system ako uz v dnesnej dobe zvykom nema chybu, zozerie vsetko co ma a aj na cestu da vsetko. podla mna dost dynamicky bike, no skusal som velmo kratko.
ak sa ti paci ten extravagantny ram, tak ani neuvazuj.
na elite chces dat miesto rs e*****n
ejj no 16kg ak má, tak je to poriadna mrcha E*****n dá dole nejakých 700g, ak teda rátame váha e*****na 1700g prinajlepšom a tá tora u-turn nejakých 2.4kg.
Ja som za 140mm+ a lahsia AM vybava, lebo ked raz zacnes jazdit technicke pasaze, uzke trailiky alebo skakat, na vsetky maratony sveta sa z vysoka vyszeries. Len s tym limitom 900eur to bude asi tazsie.
to jogcar: chcem dať e*****n namiesto RS tora U turn na teocali comp,podla mňa to je dobrá volba! a hej už som rozhodnutý,ešte treba predať terajší bike a keď bude het tak idem do toho teocali,maratóny aj tak jazdím dvakrát do roka,tak sa dám radšej na enduro,pôjdem sa spustiť z Gerlachovského štíta díky za odpovede
Ja mam Meridu one five 800-0 v predu 160mm vzadu 150mm a vôbec to nieje ziadna tragedia.Do kopca to nieje ziadny problem a da sa na tom naozaj zajazdit cokolvek.Bol som aj na par maratonoch a v pohode.No je jasne ze to nieje ziadna formula.Ale je to super jazda .
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
zložitosť servisu - no keď tam je toľko ložísk na mieste ktoré sa najviac špiní tak je hneď väčšia šanca že sa niečo pos*rie
inak nejaké zhrnutie čo bolo aj v nejakom časopise (biker?) http://www.bikeradar.com/gear/article/buyers-guide-to-mountain-bike-suspension-part-2-28438/
P.S.-škoda že nerozumiem tak dobre anglicky,aby som si ten článok preložil
Určite nečakaj, že to bude bike na XC ale v tvrdom teréne bude doma. Viac napísať nemôžem, nejazdil som ho, takže Ti nepoviem či je to psúvanie stredu v pohode a ako to jazdí. Najlepšie ak si ho v predajni odkiaľ kupuješ priamo vyskúaš (aj vonku aspoň po okolí predajne). Samozrejme sa to podľa tohto súdiť nedá, no aký taký názor si o tom biku budeš vedieť utvoriť.
a iné možnosti nepripúšťaš? Lebo ako si spomínam tak aj terajší bike si kúpil lebo sa ti páčil a nebola to práve najrozumnejšia voľba
Ja mám napríklad http://www.kubicasport.eu/produkt/1297/Haibike-Q-FS-SL-09---neskutocna-cena!/ a pretekať (pre zábavu) sa na tom dá s inými plášťami
Akú veľkosť to potrebuješ? L?
Inak ten mongoose by bol za tú cenu OK, ale fakt to bude ťažký bike
ak sa ti paci ten extravagantny ram, tak ani neuvazuj.
na elite chces dat miesto rs e*****n
http://www.youtube.com/watch?v=BsxGzLz8c5E