Kategórie
Bike-techBezdušové systémy - MTB # MTB # plášte # bezdušové plášte # poradenstvo # kompatibilita # defekt # tmel # technické otázky
zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
savings Schwalbe HANS DAMPF 27.5x2.35" EVO ADDIX Soft plášť, TLE, kevlar
39,99 €
savings
MOC 58 €
Akcia -27% Pirelli Scorpion™ Race Enduro M 27.5x2.50" DualWALL SmartEVO plášť, TLR, kevlar
65,99 €
-27%
MOC 99,99 €
Výpredaj -11% WTB Trail Boss 27.5x2.40" Fast Rolling TriTec plášť, TCS, kevlar
50,99 €
-11%
MOC 66,99 €
savings Schwalbe Rocket Ron 27.5x2.25" Performance Addix TLR plášť, kevlar
25,99 €
savings
MOC 44,99 €
-42% Maxxis Dissector 27.5x2.60" WT EXO 3C MaxxTerra plášť, TR, kevlar
49,90 €
-42%
MOC 85,99 €
savings Specialized Ground Control Sport 27.5x2.35" plášť, drôt
17,49 €
savings
MOC 24,99 €
savings Maxxis Dissector 27.5x2.60" EXO plášť, TR, kevlar
42,99 €
savings
MOC 74,99 €
Akcia -26% Pirelli Scorpion™ E-MTB M 27.5x2.60" HyperWALL™ SmartGRIP Gravity plášť, TR, kevlar, classic
58,99 €
-26%
MOC 88,99 €
-13% Maxxis Minion DHF 27.5x2.50" WT DH 3C MaxxGrip plášť, TR, kevlar
46,99 €
-13%
MOC 94,99 €
-18% Maxxis Dissector 27.5x2.40" WT EXO+ 3C MaxxTerra plášť, TR, kevlar
45,99 €
-18%
MOC 85,99 €
-6% Maxxis Ikon 27.5x2.35" EXO 3C Maxx Speed plášť, TR, kevlar
41,99 €
-6%
MOC 74,99 €
P.S. Zavisi od vahy jazdca, jeho stylu a aj od rozmeru a pevnosti plastov kolko je vhodne minimum. Vseobecne sa ist pod 2 bary neodporuca.
P.S. Zavisi od vahy jazdca, jeho stylu a aj od rozmeru a pevnosti plastov kolko je vhodne minimum. Vseobecne sa ist pod 2 bary neodporuca.
Naposledy som sekol rafik, ked som mal duse, postupne makla, potom prisiel vacsi kamen a bum. Bezdusaky vozim na tlakoch ako som spominal, uz sa mi aj stalo, ze vidlica isla do dorazu a bez nasledkov. nie zamerne som otestoval tlaky okolo 1,2, vsetko zvladli(rafik 22mm), ale to uz by som fakt neodporucal. mozno niekde blizko domova experimentovat, ale na dlhy vyjazd do neznama by som isiel na istotu.
v jednom teste pisali, ze u plastov magic marry od schwalbe je idealny tlak 1,4 bar.
Ak mi nezalepil defekt, tak to bola obvykle rezná rana dlhiša ako 4mm , prípadne prerezaný plášť v tvare V. Drobné vpichy od tŕňov si prakticky ani nevšimnem. Bežne nachádzam "permenentné" tŕne v plášti pri výmene plášťa za nový. Zo začiatku sa mi zvykli robiť v plášťi aj "ježkovia", odkedy jazdím schwalbe, tak som nenašiel, buď má na to vplyv štruktúra povrchu vnútra plášťa alebo No tubes zmenili receptúru
Café Latex voľakedy nemal moc dobrú povesť, ale momentálne si naň ľudia nesťažujú. Naviac cena v pomere na 1ml je momentálne viac než dobrá.
Pár ľudí si pochvaľovalo aj tmel od WTB , ktorý obsahuje drobné čierne guličky a vraj zacelí aj väčšie diery.
Ak nemá niekto chuť experimentovať, tak NO TUBES.
Ak chce niekto ušetriť, tak CAFFE LATEX
Tmely ako DOC BLUE, BONTRAGER a pod. sú obvykle iba prebrandované tmely iných značiek obvykle za vyššiu cenu