Zvazujem kupu tychto kevlarovych plastov. Cena za par je 1000sk. Ake mate s nimi skusenosti? Popripade lepsia alternativa v rovnakej pripadne mierne vyssej cene? Jazdim prevazne suchy teren, hoc aj mokrym nepohrdnem copyrightwww.isako.sk www.isako.sk
continental nekupuj, kamos ich jazdi ale to nie su plaste ale papiere.Takmer pri kazdom seku da defekt, v podobnej cene uz radsej TIOGA factory extreme XC, tie su o nieco lepsie
Tioga a jej z boku sa trhacie plášte tiež niesu výhra ... šiel by som do klasických značiek ako Schwalbe alebo Michellin ... Continental možno iný plášť ako Vapor ... jazdil som drôtenú verziu a nič extra to nebolo
myslím že od Schwalbe by bol najlepší NobbyNic .. ten zoženieš do tisícky v pohode v šírke aku už sám zvážiš no a od Michellinu bud XC AllTerrain2 v šírke 2,0 kevlarový vyjde tiež do tisícky no a potom ešte dva veľmi dobré plášte na ktoré som následne zo spomínaného Vapora prešiel a to bol Country Mud .. len je drôtený ale cena do 500 sk a potom drahšia kevlarová verzia XCR ale tá prevyšuje dosť cez 1000. Ale ako hovorím po prechode z Vapora na Country mud to bol skok ... a vtedy som si povedal Vapor už eee ... najnovšie chystám Schwalbe NobbyNic 2,25" UST
A taktiez treba povedat, ze Schwalbe (NN, Ralph) vydrzia radovo tisice km. Neviem, ako je na tom Vapor, ale niektore Continentaly sa dooost rychlo deru. Cize Schwalbe ta moze vyjst lacnejsie.
moj rozpocet je max 700sk za jeden, takze skusim asi ten country mud, pozeram prave ze drat 2.0 stoji cca 340sk, to je naozaj taky dobry? Popripade, ak najdem XC AllTerrain2, tak skusim ten asi. Popripade este mozno, ale bude zavisiet od financii, skusim nn alebo rr, Z nich, ktory je lepsi a na co?
no za tú cenu je myslím veľmi dobrý .. výborný záber na všetkých povrchoch samozrejme okrem extrémov .. len drôtený je trošku ťažký oproti kevlaru ale za 700sk myslím že najlepšia voľba ... no AT jezdím teraz už druhé a som vcelku spokojný ... k Scwalbe myslím že pre bežného človeka je RR o ničom rýchlo ide dole .. je skôr plášť na maratony no zas NN je dobrý do terénu na ceste ide vraj rýchlejšie dole ... ale z RR vs. NN jednoznačne NN
ak hladas na tvrdsie povrchy plast s dobrym pomerom cena/vykon tak si skus pozriet aj Maxxis Crossmark. na totalnom blate sice bohvieako nedrzi ale inak som s nim osobne celkom spokojny. ma dobru cenu na to co ponuka, lahko sa vali a vela vydrzi...
ja ho mam momentalne vpredu, je to taky univerzalny plast, a vacsina univerzalnych veci sa mota okolo priemeru...nestazujem si, ale urcite su aj lepsie, vzadu sa mi pozdaval len na kamenoch a vpredu sa mi vobec nepaci vo velmi suchom az prasnom terene s tvrdym (kamenistym) podkladom, co sa tyka drania a sekov...dalo by sa polemizovat...jazdim ho 1300 km bez velkych znamok opotrebenia
Country Mud / XCR podrží v blate veľmi spolahlivo je to plášť stavaný do blata no drží všade dobre (kamene, šotolina, korene) dokonca nemá ani veľký valivý odpor na asfalte ... toť doplnok
skor nieco na sotolinu, prach hladam...zatial sa mi pozdava ten XC AT
no mne osobne drzali tie Crossmark-y napr. na Garde vynikajuco. Predtym som vpredu jazdil Conti Explorer + vzadu Conti DoubleFighter (prip. Twister) a na ten predny Explorer sa tiez nemozem stazovat. Z Michelinov som mal kedysi davno dajake specialky so silikou do blata a musim povedat ze na tvrdom a na asfalte v zatacke to bola tragedia... z tych novych nepoznam...
Zase sa tu zbehla hŕba odborníkov. Mojej sestry švagrov bratov kôň jazdí na petrolej a ani moc nežere.
Mám Vapor 2.1 Protection v kevlare, kus za 500,- Sk.
Najzdil som na všetkých možných povrchoch tento rok na nich cca 1500 km,
mám do sto kilo cakomprásk, a vozil som aj prefúknuté aj podfúknuté, skoro nič,
kamene cvakali aj moje zuby a ani jeden defáč. Holt protection.
Takže rozhodne by som nepovedal že je to papierový plášť.
tento plast jazdim striedavo uz niekolko rokov a stale sa s nim neviem rozlucit, v pomere cena/vykon vyborny plast, snad jeho jedina nevyhoda je hmotnost, ale za tie peniaze s tym treba ratat, radim ho medzi univerzalne plaste, menej vhodny je na asfalt a tvrdy povrch, perfektne drzi na blate, (horsia samocistiaca schopnost) a na kamenoch (aj ostrych vapencovych) aj na korenoch, na snehu aj sotoline. S defektami samozrejme problem nemam, ale dodrziavam tlak odporucany vyrobcom! Zivotnost je neuveritelne dlha, kedze stale prehadzujem plaste, neviem kolko tisic na nich mam.
Jeho mladsi a uspesnejsi nastupca je minulorocny model Conti MtKing, vidiet podla podoby a tvaru vycnelkov, samozrejme tie su technologicky vyspelejsie - mozno by som tiez odporucil, sice nie v kevlare ale v drate sa dostanes na podobnu cenu, pricom patria spolu s NN k najpopularnejsim gumam v Nemecku...
jazdim uz dlhsie Continental Twister Supersonic 1.9 a som velmi spokojny... dobre na suchy povrch ako aj do blata. Su rychle, lahke, maju maly odpor a defekty, ci prierazy prakticky ziadne...
Každý má asi iné predstavy o pláštoch, niekto na Vapory nadáva (asi chrti? niesu to zrovna rýchle plášte) no mne maximálne vyhovovali. Len drôtové sa dosť ťažko nasadzovali. Defekt ani jeden.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
...
no mne osobne drzali tie Crossmark-y napr. na Garde vynikajuco. Predtym som vpredu jazdil Conti Explorer + vzadu Conti DoubleFighter (prip. Twister) a na ten predny Explorer sa tiez nemozem stazovat. Z Michelinov som mal kedysi davno dajake specialky so silikou do blata a musim povedat ze na tvrdom a na asfalte v zatacke to bola tragedia...
Mám Vapor 2.1 Protection v kevlare, kus za 500,- Sk.
Najzdil som na všetkých možných povrchoch tento rok na nich cca 1500 km,
mám do sto kilo cakomprásk, a vozil som aj prefúknuté aj podfúknuté, skoro nič,
kamene cvakali aj moje zuby a ani jeden defáč. Holt protection.
Takže rozhodne by som nepovedal že je to papierový plášť.
Jeho mladsi a uspesnejsi nastupca je minulorocny model Conti MtKing, vidiet podla podoby a tvaru vycnelkov, samozrejme tie su technologicky vyspelejsie - mozno by som tiez odporucil, sice nie v kevlare ale v drate sa dostanes na podobnu cenu, pricom patria spolu s NN k najpopularnejsim gumam v Nemecku...