http://www.kolokram.sk/product_info.php ... ts_id=1859
alebo
http://www.kolokram.sk/product_info.php ... ts_id=1791
Tie na xt nabojoch s rafkami XC717 (cenovo je to asi rovnako ako tie crossride)
70kg jazdec... ziacne velke drtenie meridka ram 100 vidlica vecka sem tam nejaky maratoniq. Hlasujte ale cem aj dovody
Dakujem
posledný komentár: 23. 9. 2009 o 11:25
Preco nie ?
2.) CrossRide su sice pekne /24 plochych dratov/ no tazke !
2.) popros Matt-a nech ti spravi cenovu ponuku na nejake zapletane kola.
http://www.netbike.cz/zapletena-mtb-kol ... rnts-1,104
2.) CrossRide su sice pekne /24 plochych dratov/ no tazke !
2.) popros Matt-a nech ti spravi cenovu ponuku na nejake zapletane kola.
1/ crossride 2008 ma len 20 plchzch dratov
2/ Mattovi sa neda "dovolat" ked ho niekto lepsie poznate thak nech sa mo ozve ci vie nieco pekne lahke a funkcne spravit v cene okolo 5 maximalne 6 kaciek ... Dakujem
Inak kotucove CrossRide maju stale 24 dratov.
A vôbec, maaaatt? Volalo sa meno božie a ty chrníš!?
...nizsia hmotnost , zabuzdrene loziska, dizajn...mozno pevnost a potreba centrovania
....a podla hmotnosti tych "XTciek" usudzujem ze tem nie je zoslabovany vyplet takze XC717 by si tam na miesto povodnej XM317 daval viac menej zbytocne
DT Swiss XR 4.1 ráfy (last V-brakes Mohicane), výplet vpredu radiál 28 dier vzadu 3x krížený 32 dier, predný náboj AC Micro 58 (cestný - odskúšané, spoľahlivé), vzadu AC MTB 210. Špice DT Revolution a čierne DT alu niple. Hmotnosť niečo nad 1,4 kg. Finálna cena obsahovala 4 nuly. Veľmo kvalitnie zapletanie plutve.
Červená mi ide k biku, prilbe a batohu (saldi vie, čo je dobré
Moje poziadavky su:
1. cena - najlepsie do 10 000Sk, max. mozno 12 000Sk,
2. hmotnost - max. 1800g (+-) aj s paskami a upinakmi (inac sa mi neoplati znizovat hmotnost o menej ako 400g),
3. vydrz - nech netreba stale centrovat a nevyletuju mi spice, aj ked mam len 64kg,
4. vzhlad - cierne naboje (vacsinova farba nech je cierna), cierne spice, cierny rafik (moze byt aj strieborna brzdna plocha na V-brake, take mam aj teraz),
5. autoventil - neviem, ci sa este robia (prip. prevrtat galuskovy otvor), ale mam pumpicku uz 7 rokov, ktora je uplne genialna a nove su naprd, taktiez mam plnu rit dusi s autoventilom (tato podmienka nie je uplne nevyhnutna, v pripade dobrej ponuky by som "nie autoventil" mozno predychal).
Viete mi poradit nieco, co by dokazalo splnit tieto poziadavky? Vopred dakujem.
EDIT: Kebyze sa niekto nedovtipi, tak brzdy mam kotucove, uchytenie ITNL/CL, na tom nezalezi.
zvyšná dvojica kolies sú UST kolesá s otvorom pre galúskový ventil .... osobne by som bral asi Crosstraily prípadne priplať na zhruba 16 000 a máš Crossmaxy a s nimi sa dostaneš na 1650 g +- a tuhosťou nieje o čom
no ani XT nebudú odveci v CZ ich zoženieš za 7-8 000 a to nieje na tie kolesá zlá cena
http://www.bike-discount.de/shop/k448/a4797/240s-d-dt-xr42-d.html
Případně dát jiné dráty, dle preferencí. Na podobnou cenu se dostaneš v zahraničí i jinde. Pokud chceš co nejlehčí, tak dát revolution a váha půjde ještě dolů. Já bych osobně to vzal nejraději se supercompy.
A s připlácením na Crossmaxi, co tu bylo zmíněno. To rozhodně není tak jasné. Oproti těm DT, co jsem uvedl budou znatelně dražší. A teď jsou tu další faktory, pro někoho některé důležitý, některé zase ne, to si každý musí sám zvážit:
- UST ráfek, pro mě velmi důležitý, k duším bych se nikdy už nevrátil a nemám rád komplikace s NoTubes sadou + klasické pláště a ráfky, preferuju plnohodnotné UST pláště
- Crossmaxi SLka mají jen 17mm ráfek, pro mě nezkousnutelné; 2,25 pláště už v nich nesedí nic moc, širší použít nepřichází v úvahu (ty už sedí katastrofálně), já bych tedy osobně bral jedině STčka
- tuhost není tak úplně jasná, Crossmaxi jsou sice tuhé slušně, v záběru velmi dobře, ale boční tuhost není zase tak skvělá (není to samozřejmě tak bídné jako u Crossridů, ale právě DT klasika s 32 dráty když to jsou supercompy nebo comp. 2/1,8 a 4.2d ráfky, tak boční tuhost je o chlup lepší než u Crossmaxů), v záběru možná o chlup lepší Crossmaxi (ale v záběru já osobně rozdíl v tomto případě nepozoruju, boční tuhost se ovšem dá porovnat velmi objektivně i doma při porovnání tlačení stejně síly z boku ráfku, nejen pocitově za jízdy)
- pokud by se vzali STčka, tak to jsou super držáky a vydrží opravdu hodně
No a pro srovnání STčka za dobrou cenu
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=30992
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=15768
Za 09 nemá podle mě smysl dávat ty prachy navíc (žádná zásadní změna u nich není), pouze v případě pevné 15QR osy (když by byla k tomu vidlice).
A o obojich kolech tak trošku něco vím. Crossmaxi ST mám na všech třech svojich kolech a předtím jsem jezdil dva roky DT kola s comp. 2/1,8 dráty a 4.2d ráfky, jen náboje nebyly 240tkové, ale to nemá na chování v terénu žádný vliv (samozřejmě to má spoustu jiných vlivů jako hmotnost, skvělá výdrž těch 240tek nábojů).
Případně u těch DT to vzít ve variantě s RWS upínáky.
Při jeho rozpočtu bych to viděl na ten DT set v případě, že nechce UST ráfky. A v případě, že ano tak bych vzal ty XT (to jsou za ty peníze také výborná kola, především pro UST variantu).
Tohle je parádní cena za XT kola:
http://www.kupkolo.cz/produkty/Zapletena-kola-horska_70/Shimano-WH-M775_3035.html