FYI, ide o to, že je ľahko opracovateľný a vplyvom vzdušnej vlhkosti tak asi do 24 h stuhne a drží tvar (dovtedy je ako plastelína), ale zostáva pružný. Vo co go?
Zesty má na zadnej stavbe vedenú hadičku brzdy vrchom (see photo). Ak chcem použiť snímač rýchlosti/kadencie (garminovskú GSC-10), musím ho na tú hadičku pricapiť zhora. Keďže je potvora hladká a tenká, neposkytne stabilnú oporu, zatiaľ čo lukoprén sa dá presne natvarovať a bude držať až dokiaľ nebude treba meniť hadičku - a to sa rozreže nožom (ide to zavložkovaním kúskom igelitu urobiť aj zložiteľné). Zároveň sa tým rovnomernejšie rozloží prítlak na hadičku.
Samozrejme sa to dá urobiť aj ovinutím tenšej mäkkej gumy, ale tam je stále väčšia možnosť pohybu.
http://home.metax.sk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=338&category_id=78&option=com_virtuemart&Itemid=1
Teraz by si sem mohol hodiť foto ako to vyzerá dosť ma ten LUKOPPREN zaujal a hľadám jeho uplatnenie v mojej dielni
Tak, hlavne že si spokojný. Len teraz vymyslieť, čo urobíš s tými zvyšnými 900g