chcel by som sa spytat ci ma niekto skusenosti s touto vidlou.
jazdil som doteraz fox talas s plynulou regulaciou zdvihu a lockoutom. namontoval som maguru a man zmiesane pocity.
1. velmi slzi
2. pri predpisanom tlaku velmi makka (tak som trochu dofukal)
3. pri znizeni zdvihu strasne zmakne.
1. slzi kde?
2. predpísaného tlaku sa nemusíš veľmi držať .. fúkaj ako potrebuješ
3. toto sa mi na nej tiež nepáči ale že by to bolo nejaké extrémne zmäknutie?
túto istú vidlu jazdí tu na fóre Berco a ten tú vidlu pekne prevetral váži 100 kg +- (záleží od obdobia) a veru dole kopcom sa nekrotí
mne sa na vidlici páči najmä maslový chod a prakticé nadstavovanie kompresie albert select ...
jednoducho to nieje vidlica na maratóny a chrtenie ale skôr na žehlenie a na ťažší terén ..skús napísať na akom biku ju vozíš a čo rád jazdíš
ak ti moc slzi-reklamuj. moja je v pohode. ziadny problem. tlak som aj ja daval nieco vyssi, ako bol v tabulke, ale to ako problem nevidim. a dokonca som od vtedy ani nefukal a to som s nou presiel asi 2 000km. a o setreni pisal lapierre.
dakujem vam za vase postrehy. jazdim na SCOTT-e GENIUS MC10. jazdim aj nejake maratony(cca 4 rocne) ale viac len vo volnom terene. tuto vidlu som konkretne vyhral na salzkammergut maratone a preto rozmyslam ci ju vymenim za staru fox talas alebo predam. s foxou som bol spokojny ale na magure ma zaujalo ovladanie z riadidiel.
poviem ti záleží to na tebe ... proste čo ti viac sedí a vyhovuje ... niekto radšej z rajdov a niekomu zas na rajdoch príliš veľa vecí vadí a sedí mu viacmenej Talas ... myslím si že obe vidlice su kvalitné FOX je overená kvalita a Magura je mad in Germany ... ako som písal chod Laurina je maslový a mne osobne sa páči ale talasa má tiež hladký chod
je to na tebe vec osobných preferencíí
EDIT ešte doplním ka máš starú Talasu .. na ktorje musíš pri znižovaní zdvihu točiť kolečkom o stodušu a zvyknež využívať tento systém jednoznačne jednoduchšie sa ovláda Magura ... totižto novšia Talas II sa dá znížiť pohybom páčky v rozmedzí 90° (3polohy po 45°) a zdvih zmeníš po 2cm to je 100-120-140 mm toť vsjo
tak dnes som pojazdil nejake singliky. slzenie uplne prestalo. len to zmaknutie po znizeni zdihu ma este mata. ovladanie z rajdov je perfektne. len sa mi zda ze charakteristika pruzenia u vidlic je rozdielna. fox ako sa mi zda je zo zaciatku tvrdsia a potom skor pusti viacej. magura zase od zaciatku makka a postupne pri vacsom zatazeni tvrdsia. ale moze to byt vecou nastavenia.
ano to prestavovanie zdvihu u starej talas ma dost znervoznuje lebo treba dost dlho otacat a neviem presne kde som, tak sa vyuzivaju len krajne polohy.
myslím si že ani Magura nesklame len to chce určitý zvyk ... rozdiel tam bude daný výrobcom Fox sa zameriava na stabilitu na kraji zdvihu (ak maš Talas RLC aj tam si môžeš nadstaviť tuhosť zo začiatku zdvihu) ale su aj dosť progresívne ku koncu ... všetko sa dá ale doladiť a myslím že aj u tvojej Magury by sa s tym dalo vyhrať ale sú to zásahy do vnútra vidlice
u Magury si môžeš ten krok na kraji zdvihu upraviť aj Albert select kompresiou proste si nadstavíš zlatým kolečkom na korunke účinnosť kompresie na jednu z najnižších a zapneš kompresiu páčkou na riaditkách a hneď sa stane chod vidlice menej citlivý zo začiatku a tým pritvrdíš tu mäkkosť zo začiatku u Magury ... proste sa s tym vyhraj aj s tlakom vo vzduchovvej komore a ak sa nepodarí dosiahnúť to čo by si chcel uvažuj čo ďalej
dakujem. mne sa prave na tej magure to paci ze zehli od zaciatku aj male rolety a potom sa pri vacsom zatazeni nenori hned hlboko. zlate kolecko som este neprebadal. len ked je v jednej krajnej polohe tak lockout funguje 100 % (je absolutne tvrda) a ked s nim trocha potocim tak sa zacina mierne norit (podla toho kolko nim potocim).
a presne o tom som hovoril ... keď sa s tým kolečkom pobavíš prídeš na to že chod vidlice sa dá pritvrdiť ... je to vyhoda nariklad v lese po miernom terene kde potrebuješ aj šlapať .. proste nemáš ju zamknutú a zbytočne sa nehojdá ..len skúmaj skúmaj
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
2. predpísaného tlaku sa nemusíš veľmi držať .. fúkaj ako potrebuješ
3. toto sa mi na nej tiež nepáči ale že by to bolo nejaké extrémne zmäknutie?
túto istú vidlu jazdí tu na fóre Berco a ten tú vidlu pekne prevetral váži 100 kg +- (záleží od obdobia) a veru dole kopcom sa nekrotí
mne sa na vidlici páči najmä maslový chod a prakticé nadstavovanie kompresie albert select ...
jednoducho to nieje vidlica na maratóny a chrtenie ale skôr na žehlenie a na ťažší terén ..skús napísať na akom biku ju vozíš a čo rád jazdíš
je to na tebe vec osobných preferencíí
EDIT ešte doplním ka máš starú Talasu .. na ktorje musíš pri znižovaní zdvihu točiť kolečkom o stodušu a zvyknež využívať tento systém jednoznačne jednoduchšie sa ovláda Magura ... totižto novšia Talas II sa dá znížiť pohybom páčky v rozmedzí 90° (3polohy po 45°) a zdvih zmeníš po 2cm to je 100-120-140 mm toť vsjo
ano to prestavovanie zdvihu u starej talas ma dost znervoznuje lebo treba dost dlho otacat a neviem presne kde som, tak sa vyuzivaju len krajne polohy.
u Magury si môžeš ten krok na kraji zdvihu upraviť aj Albert select kompresiou proste si nadstavíš zlatým kolečkom na korunke účinnosť kompresie na jednu z najnižších a zapneš kompresiu páčkou na riaditkách a hneď sa stane chod vidlice menej citlivý zo začiatku a tým pritvrdíš tu mäkkosť zo začiatku u Magury ... proste sa s tym vyhraj aj s tlakom vo vzduchovvej komore a ak sa nepodarí dosiahnúť to čo by si chcel uvažuj čo ďalej