Je o tom veľa tém a je veľa iných možností.
post593684.html#p593684
http://www.bike-forum.cz/forum/mtb-plastne-na-jizdu-po-silnici.html
http://www.bike-forum.cz/forum/plaste-26x21-na-silnici.html
...
posledný komentár: 7. 9. 2016 o 22:54
posledný komentár: 7. 9. 2016 o 22:54
Continental Race King 26 x 2.0 black Skin foldable, váha 520 gramov
Nízky valivý odpor. Dlhá km výdrž. Vhodné na tvrdý suchý pevný povrch. Sú teda maximálne univerzálne. (nie však blato a sypký povrch)
S rozmerom 26 x 1,7 by tvoj bike vyzeral smiešne a v teréne by bol neposlušný a nepohodlný. (čím užšie pneu, tým treba hustiť na väčší tlak.
http://www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/bicycle/themes/mtb/cc_marathon/Race%20King/raceking_en.html
a to z kamienkami v plasti je blbost
Ritchey Comp Rizer OS BB MTB riadidlá, Ø-31.8 mm/740 mm, zdvih 20 mm
40,99 €
MOC 47,99 €bedo.. nieže vadí, ale keď som sa bavila s niekým, tak mi bolo povedané, že na asfalt to je škoda "drať" a keď sa dajú kúpiť iné plášte, určené viac na to, ako na terén, les, štrk atď... tak prečo to nevyužiť. alebo sa mýlim?
ano asfaltove plaste znesu ovela viac zataze co sa tyka defektov aj najazdenych km. ale je tu jedno ale
1. bezpecnost. ked raz chytis cestny lisaj pretoze si hodila tigra na polnej ceste len preto ze si chcela usetrit a nabehat viac km alebo sa vyhnut pripadnym defektom zistis ze to nestoji za to.
2. neplati vzdy ze tensi plast je rychlejsi ako hrubsi. chalani je to tak? ak sa mylim opravte ma
3. takze ked sa budes s niekym bavit ze je skoda drat na asfalte kvalitne plaste tak bude mat pravdu len z ekonomickeho hladiska. zdravie mas len jedno
4. ak jazdis naozaj ten asfalt potom si si zle zvolila vyber bicykla
2. súhlas. Závisí od veľa vecí - hmotnosť, dezén, nahustenie...
3. súhlas.
4. možno. Takto má možnosť voľby. Keby si kúpila cesťák, do terénu by s ním išla ťažko.
este vlani som do prace dochadzal na Fat Albertoch, teraz davam teren aj na takomto http://katalog.longus.sk/plast-26x1-5-ia-2018-40-559-/c31000000605p697994.html
v prvom pripade si clovek aspon dobre zatrenuje, v druhom sa da dost techniky naucit
Inak s tým odvodom vody to je ďalší urban myth - kontrolu strácaš až pri aquaplaningu, t.j. keď sa pod gumou vytvorí súvislá vrstva vody. A to sa práve na biku skoro nemôže stať, keďže to vyžaduje veľkú styčnú plochu a veľkú rýchlosť, aby voda nestíhala odtekať - ešte aj u áut sa to stáva zriedka, ale tam tie drážky aspoň majú opodstatnenie vzhľadom na profil pneu a rýchlosť.
tiež to tak vidím, psychika je sviňa