nazdar bikeri, chcel by som vedieť váš názor, chcel by som poradiť pri výbere vidlice,vážim 70 kg a jazdím pohodové XC, neviem sa rozhodnúť medzi R7 elit absolut alebo SID race. váha zhruba rovnaká , ale chcel by som viac citlivejšiu vidlu,ak máte skúsenosti poraďte.
No skusenosti s tymito konekretnymi nemam,ale len zo specifikacii vyplyva to,ze SiD je lahsia (o 0,2lb);ma 32mm nohy,zatial co r7 ma 30mm;SiD ma DualAir
R7 mičku som nejazdil, no celkom pochvaľujú jej komfort, ťažko je to však porovnávať, pokým to človek nemá v rukách. 30mm nohy budú voči 32 u Sida - no zas Sid má užší rozostup kĺznych púzdier (po rozobratí vyzerá srandovne > proste gramy). Záleží však aj o ktorý ročník ide (Manitou). Ak ide o ročník 09/10 už by nemali byť problémové, jazdi ich však veľmi málo ľudí.
Zhrnul by som to asi tak, že Sid bude istota u R7 je to nejasné.
Jazdím R7 ***** Absolute. Moja váha sa rovná Tvojej. Pokiaľ jazdíš pohodové XC ako píšeš, tak Ťa fakt, že nohy majú priemer 30mm trápiť nemusí. Ako napísal Lapierre, pochvaľujem si jej komfort Blbé je, že Ti asi tiež neporadím, lebo ja som nejazdil SID- a.
Jazdím R7 Super, model 2009 a citlivosť je asi najväčšia výhoda tej vidlice. Pri mojej veľmi nízkej váhe a správnom nastavení je to krása. S 30mm nohami som taktiež nikdy nemal problém. SID som nejazdil, ale jazdí ju pár ľudí v mojom okolí a nikto taktiež nemal problém. Kvalitatívne je na tom R7 ´09 veľmi dobre, závadu som ešte nezaznamenal. Je to len na tebe, myslím že ani jednou nič nepokazíš. Je to skôr o tom ktorá ťa viac chytila za srdce
hmmm a ja som bol v tom že R7 nie je práve najcitlivejšia vidlica, nejazdil som takže to viem len z druhej ruky, vraj má na začiatku citeľnú hranu ktorá na tie menšie nerovnosti nereaguje. ... tak teraz neviem celý čas som sa mýlil alebo sa jedná len o niektorý z modelov R7 ?
Naproti tomu je REBA podľa tuning-test.cz jedna z najcitlivejších sériovo vyrábaných vidlíc ... a SID je vlastne odlahčená REBA.
Nechcem zakladat novu temu tak snad mi poradite aj tu
Chcem si kupit novu vidlu. Momentalne mam RS tora a okrem toho, ze vazi cez 2kila tak pruzi fakt nahovno.. Som student a nechcem vyvalit strasnu kopu penazi (max 200-300e) Niekde som tu cital, ze sa oplati z tuningtest.cz e*****n. Neni to moc srot co sa kvality tyka..? Oplati sa to kupit alebo je lepsie sledovat bazar a kupit daku jazdenu Foxu, Rebu alebo take daco..? Zdvih by som chcel 100-120mm max. Nemam moc skusenosti tak kazda rada dobra diiik
oproti tore to urcite nie je srot, skusal som toru 318 sam mam e*****na.. neda sa to porovnat. tora je tazka, bod odtrhu ma daleko predaleko za e*****nom. so svojim e*****nom z tuning-testu som na 90% spokojny, za tie peniaze nekupis nic lepsie. a bazar, tam nikdy nevies ci sa predosly majitel spraval k vidlici ako prasa alebo ako clovek. pri troche stastia by sa tam dal kupit poriadky kusok ale to musis mat stastie na cloveka co je v casovej alebo financnej tiesni, alebo na takeho ktory nevie odhadnut hodnotu.
Tuneny E*****n je super,len neviem,ako je to s tym olejom,co popisuju niektori,ze sa im peni Takze asi neporadim celkom...E*****na klasickeho som si kupil aj ja,cena super a vykon tiez super
BTW/Taktiez nezakladam novu temu,chcel by som sa spytat,ci niekomu,kto ma E*****na ked ju zamkne a zatlaci na rajdy,ci pocuje take prasknutie alebo cvaknutie,ked sa vidla vracia spat do povodneho stavu
mnavak: a tych zvysnych 10%..? V com si neni spokojny..? Treba to casto dofukovat, pripadne dolievat olej..? alebo je to viacmenej bezudrzbove..?
A vie mi pripadne niekto porovnat toho milanovho e*****na s rebou napriklad..?
cvaknutie nie je pocut.
zvysnych 10% som nespokojny s vibrovanim vidlice pocas silneho brzdenia ale to je suhra mojich vysokych ocakavani a vyzsej (82kg) vahy. robia to tak vsetci, tora to robi este viac (aspon ta dvojrocna co som skusal). olej sa ti speni ked je vidlica velmi namahana.. dajme tomu 10km prudsi zjazd (na downhill a fr je zakazane vidlicu pouzivat) tak sa speni olej v tlmiacej patrone, na funkcnosti to nezmeni ale nic akurat to ze nemozes dat vidlicu na doraz (teda e*****na nedas na doraz nikdy kvoli vzduchu).. riesenie je hotove za 5 min, bike hore nohami v ruke imbus, povolit tlmiacu patronu a vytiahnut z nej ihlu, tym sa vypusti vzduch. zatiahnut hotovo.
keby mam rozpocet ako som mal (mna stala 184E) tak by som ju kupil este raz.
k dofukovaniu.. kazdy tyzden mi unikne 5psi , netrapi ma to aj tak kazdu nedelu cistim a konrtolujem bike nie je nic jednoduchsie ako zobrat pumpu a 10 krat zapumpovat.
olej.. do piestika som nalieval iba raz aj to len pre istotu nebol suchy, milan doporucuje vymenu mazacieho oleja (v nohach) raz za sezonu alebo po 150hodinach jazdy tusim, ale to je pri kazdej vidlici. ja som tam dal obycajny 5W olej aj milan ti ho odporuci nic specialne netreba.
Treba to casto dofukovat, pripadne dolievat olej..? alebo je to viacmenej bezudrzbove..?
Raz za čas (niekoľko mesiacov) pozorujem určitý pokles tlaku (o 5-10 PSI). Čo mi vadí viac, je príliš časté dolievanie oleja do vzduchového piestu (podľa Milana každých 50h, aj tak to robím až každý 2.-3. mesiac, no otravuje ma to, nakoľko nemám pumpu). Mám Axona. Ako ďalší "problém" alebo skôr nedostatok vidím titerne riešení remote lock, rozhodne by som sa mu vyhol (keby som vedel, ako na riť je robený... ). Ako by povedal Roman, na to ako sa o vidlicu starám, chodí skvelo a veľa znesie. Vraj som barbar.
ja mam e*****na TAD este 2008 teda s ocelovymi vnutornymi nohami a uz moc nechrtim takze velke najazdy km nedostava ale zato dostava pekne nazrat lebo som zacal jazdit bikeparky a rozne DH/FR trate. Povedal by som ze sa drzi celkom dobre, spominane penenie oleja neviem ci sa netyka len obyc verzie, na TAD sa mi to este nestalo. Tuto zimu sa chystam na udrzbu tak potom uvidim ako to v nej po cca 14 mesiacoch vyzera...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Zhrnul by som to asi tak, že Sid bude istota u R7 je to nejasné.
Dual Air by som nebral ako výhodu.
Naproti tomu je REBA podľa tuning-test.cz jedna z najcitlivejších sériovo vyrábaných vidlíc ... a SID je vlastne odlahčená REBA.
Chcem si kupit novu vidlu. Momentalne mam RS tora a okrem toho, ze vazi cez 2kila tak pruzi fakt nahovno.. Som student a nechcem vyvalit strasnu kopu penazi (max 200-300e) Niekde som tu cital, ze sa oplati z tuningtest.cz e*****n. Neni to moc srot co sa kvality tyka..? Oplati sa to kupit alebo je lepsie sledovat bazar a kupit daku jazdenu Foxu, Rebu alebo take daco..? Zdvih by som chcel 100-120mm max. Nemam moc skusenosti tak kazda rada dobra
BTW/Taktiez nezakladam novu temu,chcel by som sa spytat,ci niekomu,kto ma E*****na ked ju zamkne a zatlaci na rajdy,ci pocuje take prasknutie alebo cvaknutie,ked sa vidla vracia spat do povodneho stavu
A vie mi pripadne niekto porovnat toho milanovho e*****na s rebou napriklad..?
zvysnych 10% som nespokojny s vibrovanim vidlice pocas silneho brzdenia ale to je suhra mojich vysokych ocakavani a vyzsej (82kg) vahy. robia to tak vsetci, tora to robi este viac (aspon ta dvojrocna co som skusal). olej sa ti speni ked je vidlica velmi namahana.. dajme tomu 10km prudsi zjazd (na downhill a fr je zakazane vidlicu pouzivat) tak sa speni olej v tlmiacej patrone, na funkcnosti to nezmeni ale nic akurat to ze nemozes dat vidlicu na doraz (teda e*****na nedas na doraz nikdy kvoli vzduchu).. riesenie je hotove za 5 min, bike hore nohami v ruke imbus, povolit tlmiacu patronu a vytiahnut z nej ihlu, tym sa vypusti vzduch. zatiahnut hotovo.
keby mam rozpocet ako som mal (mna stala 184E) tak by som ju kupil este raz.
k dofukovaniu.. kazdy tyzden mi unikne 5psi , netrapi ma to aj tak kazdu nedelu cistim a konrtolujem bike nie je nic jednoduchsie ako zobrat pumpu a 10 krat zapumpovat.
olej.. do piestika som nalieval iba raz aj to len pre istotu nebol suchy, milan doporucuje vymenu mazacieho oleja (v nohach) raz za sezonu alebo po 150hodinach jazdy tusim, ale to je pri kazdej vidlici. ja som tam dal obycajny 5W olej aj milan ti ho odporuci nic specialne netreba.
Raz za čas (niekoľko mesiacov) pozorujem určitý pokles tlaku (o 5-10 PSI). Čo mi vadí viac, je príliš časté dolievanie oleja do vzduchového piestu (podľa Milana každých 50h, aj tak to robím až každý 2.-3. mesiac, no otravuje ma to, nakoľko nemám pumpu). Mám Axona. Ako ďalší "problém" alebo skôr nedostatok vidím titerne riešení remote lock, rozhodne by som sa mu vyhol (keby som vedel, ako na riť je robený...