Maxxis High roller Xc ale na Michellin nemaju, az nato ze sa velmy deru...

294-860-057

06.08.2006 - 12:51:51
00
Vpredu aj vzadu Spesl Roller 2.3..
Na Gary fishrovy Joshua F4 vpredu daco povodne, vzadu Continental Diesel 2.5, ina sleha pneu :)

Momentalne nic.. Sklada sa FR na rame Spesl big hit SPEC 2005

06.08.2006 - 14:22:13
00
ja mam tioga factory dh 2.30 vpredu aj vzadu
06.08.2006 - 15:48:46
00
Tioga Factary 1,95.
Ty co jazdia Racing Ralph,ako su natom zo zivotnostou.Rozhodujem sa medzi tymito a Nobby Nic-pri nich asi tazko odhadnut zivotnost,ked je to new model.Jazdim dost asfalt.
l
09.08.2006 - 18:56:28
00
WTB Velociraptor2,1
14.08.2006 - 16:04:33
00
ja mam original author plaste ony si davaju vyrabat su aj na cestu aj do terenu ale kamarat sa pital,, ty musis z nich mat radost ked ides po blate´´ mozno mal aj pravdu ja moc po blate nechodim iba ked sa inak neda
14.08.2006 - 16:32:36
00
AUTHOR napísal:
ja mam original author plaste ony si davaju vyrabat su aj na cestu aj do terenu ale kamarat sa pital,, ty musis z nich mat radost ked ides po blate´´ mozno mal aj pravdu ja moc po blate nechodim iba ked sa inak neda
ty co mas zo sloviny?
k teme:NOKIAN NBT
15.08.2006 - 10:44:16
00
nedavno som vyzul moje ritchey speedmax a obul continental explorer...nebo a dudy
15.08.2006 - 12:12:35
00
Robert napísal:
No, ja mám vpredu Continental Escape 2.1
vzadu Continental Vertical 2.3

Spokojný som hoci pripúšťam aj lepšiu voľbu.

Čo sa spomínanej trakcie a odvaľovania týka povedal by som že skôr ako šírka plášťa má vplyv hustenie. Podľa toho čo vidím u bikerov je názor na tlak v pneumatikách veľmi rozdielny. Dokonca by som povedal, že až zanedbávaný faktor. Nemám zmerané tlaky v svojich pneu, ale "bombujem" čo to znesie. Niekedy to nie je celkom dobre, čo sa týka pohodlia, ale vyhýbajú sa mi defekty a záber je perfektný.


tiez jazdievam radsej vyssie tlaky, zaber je super, defekty obcas, skor kvoli rafiku dusa uz asi moc nevladze...ale ovela lepsie sa mi jazdi s vysokymi tlakmi v gumach...:-)

good luck or bad luck, who knows

15.08.2006 - 16:40:33
00
Ja jazdim Hutchinson Python Airlight 2.0 asi na 2.5 bar.

Takto "namakko" jazdim kvoli tomu, ze mam tvrdy bike. Navyse velmi natvrdo nafukane gumy nemaju optimalny grip. Defekty mam tak 3-4 do roka pri priblizne 5000km/rok, kde 60% je teren a 40% asfalt.

Zdar!
16.08.2006 - 07:33:28
00
vcera som bol s mojimi specialized fast trakmi v bahnitejsom terene a ani si neskrtli :? ....su to plaste na rychle a suche cesty....preto si chcem kupit nieco univerzalnejsie....mam rad huste vzorky....a vaha aby bola tiez prijatelna....cena...do 1000 za jeden...jazdim spec epic....malo by to vydrzat v bahne, mat dobru adheziu na korenoch ale nie az tak velky valivy odpor na ceste.....prosim o radu.... :oops:
22.08.2006 - 08:39:59
00
siroky_zaber:no nobby nic by sa mali tomu priblizit.Idem ich skusat,sa uvidi...
05.09.2006 - 21:01:44
00
vpredu kunda bluegroove 2.35, vzadu spesl roller s pro 2.3
ale asi prejdem na nieco ine a vzadu snad aj na 2.5, ak sa zmesti

WEB: http://www.risko.org
BIKE: http://bike.risko.org/bike
Riško 4:0 Crank Brothers

05.09.2006 - 22:03:50
00
SIROKY_ZABER napísal:
...malo by to vydrzat v bahne, mat dobru adheziu na korenoch ale nie az tak velky valivy odpor na ceste.....prosim o radu.... :oops:

Skus Michelin XL-S 2.1", alebo po novom XCR Mud, resp. v drotovom prevedeni Country Mud (2.0", hmotnost asi 560g, ale osobne som nevazil) - dobra cena, odporucam :!: Vsetky splnaju to, co pozadujes, kevlarove vsak maju slabsie boky - vid moja rezenzia. Dopredu potom Schwalbe Little Albert. Osvedcena 2-kombinacia.
05.09.2006 - 22:35:04
00
2peterg.schvalujem dat do predu alberta,dobra volba.Ale myslim,ze nobby nic ho plne nahradi (skoda,ze ich nerobia so SnakeSkin).Donieslo sa mi,ze na buduci rok sa niektory z modelov alberta uz nebudu vyrabat,ostanu len vatsie rozmery.Asi maju nato dovod ked maju NN.Pri plastoch Schwalbe treba dat pozor na sirku.Katalogovych 54mm mozno dosiahne az po nafukani na 4,5.neskusal som.Tie ich 2.10-siny su tak pre chrtov.
05.09.2006 - 23:07:42
00
keyboard_arrow_up