Čaute, možno je to tu niekde rozoberané ale ja som to nenašiel.Prejdem k téme.Pravidelne aspoń 1-2krát do týždňa mám defekt.Jazdím po zjazdíkoch, rozbitých cestách, lesy no proste MTB.Ale žiaden extrém.Tak Vás prosím podelte sa so mnou a nejaké rady ako sa tomuto vyhnúť .Napr. today som našiel 4 diery na duši a v plášti zapichnutý kus drievka dlhého asi 1 cm...
Plášte aj duše majú jeden mesiac.Nesranduj, s bikovaním už mám nejaké exp. a fúkam tak primerane- ani na roztrhnutie, ani málo.A keby mám niečo v plášti, ako to vybrať??Pretože niečo som našiel ale trčí z toho asi 0.1 mm
no ja pouzivam na vybratie skla alebo trnu jemne elektrikarske kombinacky ak sa to mrvy tak to proste vytlacim sidlom z vnutra plasta von , a hlavne sa nesnazim prejst po kazdom konariku po skusenostiach s trnkami
salama: 4 diery v dusi ? z ktorej strany ? ak je to zospodu, od rafika, tak je problem s paskou, ktora zakryva diery na niple, dostavas defekty odtial. Casto to vyxzera na pohlad v poriadku, ale defekty jedna radost.
hlavne skontroluj ten plášť či tam neni zabodnutý nejaký tŕň alebo čo- lebo 4 diery denne nie su normalne ani pre schvalbe
ja to kontrolujem tak že s prstami prejdem po vnútornej strane plášťa a keď volačo nájdem jemne to vyberiem kombinačkami. Kedysi som to iba prezeral ale raz som nezbadal tŕň zapichnutý v plášti a potom som mohol rozmýšlať prečo mám po každom výjazde defekt
Ja používam dve duše, jednu klasickú, ktorú vložím do druhej rozstrihnutej pozdĺž z vnútornej strany a celé to vložím do plášťa. Niekto by mohol namietať na zvýšenú hmotnosť, ale to neriešim. Treba schudnúť.
ak dostavate casto defekti tak si zoberte staru dusu a vloste ju z nutra plasta a potom tam dajte dobru duso mne fungovalo 2roki som nedostal defekt ak budu nieake otazky tak som na facebooku peter prazenica
Presne tak, bezdušové riešenie je to najlepšie v prípade že je požiadavka aj na zachovanie výborných ostatných prevádzkových vlastností (na horský bicykel, v prípade bežného cyklistu čo intenzívnejšie jazdí). Komu nezáleží na valivom odpore, hmotnosti a trakcii ten nech si pokojne vozí podobné šialené kombinácie ako napríklad klasická duša a vysoký tlak, duša s tmelom, duša s ďalšou dušou atď.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
ja to kontrolujem tak že s prstami prejdem po vnútornej strane plášťa a keď volačo nájdem jemne to vyberiem kombinačkami. Kedysi som to iba prezeral ale raz som nezbadal tŕň zapichnutý v plášti a potom som mohol rozmýšlať prečo mám po každom výjazde defekt
komponenty/bezdusove-systemy-t18509.html?hilit=bezdusove