DO AKÉHO AUTA SA pohodlne ZMESTÍ BIKE? najlepšie na stojato bez predného kolesa
prosím nepísať komentáre viezol som ho už aj vo felícií mám na mysli niečo ako seat alhambra alebo citroen c3 *****sso
Ďakujem za odpovede.
p.s. ospravedlňujem sa za preklepy píšem to z trenažéra
P.S. Inak dnes bude znovu trieda T v Motoringu na TA3 (uz asi tretikrat). Mercedes si cez nich rad robi prezentacie.
Ako je to pri Kangoo netusim, ale ten T-class je odvodeny prave z neho. Preto ten skaredy predny aj bocny vzhlad
Ono aj pri tej Dacii zase ten system sklapania na lowend nie je uplne zly (zrovna vcera som viezol 180cm chladnicku do zberneho dvora, sklopene len obe operadla vzadu). Chyba oficialna moznost jednoduchej demontaze, idealne bez naradia. Na prevoz jednoho biku vcelku sklapam len operadla vzadu. Soferovym sedadlom netreba vobec hybat. Niekedy nafotim.
Caddy vs. Touran/Sharan
Rozdielna vyska a povod. To prve je mala dodavka optimalizovane pre prevoz ludi a to druhe prerobene kombi s vyssou strechou (MPV).
Zadne delene dvere vies mat aj v pripade Riftera / Berlinga / Comba / ProAce za istych podmienok (zakladna vybava), ale teda priznam sa, ze nerozumiem preco ich preferujes resp. aku maju vyhodu. Ja som realne uz tolkokrat potreboval nieco vykladat / nakladat alebo reorganizovat v kufri pocas dazda, ze nikdy by som dvojkridlove dvere nechcel. Piate dvere pouzivam ako pristresok a da sa pod nimi napr. aj zbalit / vybalit alebo sadnut do kufra a prezut / prezliect sa zo zablatenych veci aj v lejaku. Pre mna neocenitelna vec. S delenymi dverami by som akurat vzdy poriadne zmokol.
Ad to sklapanie len operadiel na "pol zrde" - ja sa nedokazem stotoznit s predstavou, ze musim chladnicku, postel alebo bajk pri nakladani este v polovici kufra podvihnut o 20 cisel, aby som ich tam vobec dostal. Ide to, ale jednoduche to nie je (ta chladnicka / postel) a ako starneme, tak chrbat sa Ti za taketo nestandardne cvicenia nemusi podakovat. Btw. uz aj Favorit / Forman mal pred 30 rokmi moznost jednoduchej tool-less demontaze zadnych delenych sedadiel, tak fakt nerozumiem, preco to v Joggerovi nemohli spravit podobne. Za mna je to najvãcsi fail toho auta kedze sa ho snazia prezentovat ako crossover s MPV danostami (ale prave ten MPV rozmer brutalne tymi sedadlami utrpel z mojho pohladu).
P.S. Touran uz len doziva, dalsia generacia nebude. Preto je novy Caddy viac poludsteny (podvozok), aby mohol Tourana nahradit. Ak niekto o Tourane uvazuje (novy kus), tak najvyssi cas objednat.
PS. vo videu o medvedovi T je v komentoch pisane o spolocnej platforme, ktora je ale nachystana aj na baterky, tzn. v podlahe zrejme nie je miesto na uplne sklopene zadne sedacky. Ten fakt tu v diskusii nebol spomenuty. Aj ked si myslim, ze by to mohli navrhnut aj normalne, ale zrejme maju nejake statisticke cisla, ktore to poslali do faku uz v zarodku
Ono pri tychto mensich MPV (cca. 4.5m) fyzika - rozmery moc nepustia. Potrebujes riesit nielen vyssie sedaky, ale aj pristup pre siedmy rad. A pri Dacii vo velkej miere aj cenu - ta nemoznost rychlej uplnej demontaze je ale aj tak fail, to by urcite vela nestalo.
Najlepsie to asi ma vychytane len o trochu dlhsi Peugeot 5008 (plati pre 2 aj 3 rad sedadiel), ale to uz je teraz len SUV.
so zadnymi vyklapacimi je zas problem pri parkovani napr na nakupoch.. treba autom vzdy zapichnut cumakom dnu, nie nacuvat, lebo potom kufor neotvoris
To mas pravdu no zas pripadne mozes otvorit len zadne okno.
P.S. Inak dnes bude znovu trieda T v Motoringu na TA3 (uz asi tretikrat). Mercedes si cez nich rad robi prezentacie.
Kupil som teraz do firmy Ford Grand Tourneo Connect /dlhsiu verziu/.
Sedadla v druhom rade mozes vyklopit alebo jednoducho vyhodit, sedacky v tretom rade vyhodit, jednoducho bez nacinia. Kufor ma velmi velky, po vyklopeni druheho radu je dlzka tusim 2,2m.
Ale sklapas len operadlo a ostane vysoky schod (ala Dacia), cize nic pre neho
Dizajn spocival v tom, ze len posunuli svetla na Espace II gen.
Nam prave vyhovuje, ze po vybrati komplet sedaciek z oboch zadnych radov mas plnohodnotnu rovnu podlahu a mozes si variovat so sedackami ako chces. Plati to ale pre dlhu verziu. A podvozok je fordacky, cize ziadna dodavkova vytriasacka.
S bicyklami je to vzdy problem. Ja som dva 29" pravidelne skladal aj do Punta 1. generacie (typ 176), ktore ma na dlzku 3,76 metra, ale za cenu, ze som musel dat dole predne aj zadne kolesa. Potom v pohode aj dvojtyzdnova dovolenka dvaja ludia s bajkami a batozinou, ale proste som neznasal to zhadzovanie a nahadzovanie kolies a ten tetris v kufri. S oboma nahodenymi kolesami sa tie 29" bajky ale nevojdu ani do 4,5 metroveho kombika a stale musim zhadzovat predne kolesa a robit tetris a stale to neznasam.
tak najvacsi "bizar" cosom videl bol prave fiat 500 (ten novsi, nie ten zo 70r minuleho storocia) + dva e-biky na taznom. v ČR.
EDIT: ked sa uz rozoberju tie bajky v interieri. pre tych co vozia bajky "v teplucku" v kabine, sa vratil do ponuky Citroen Berlingo XL.
neni to este dodavka ale posuvne zadne dvere su brutalne prakticke a ta predlzena kasna uz pojme aj 2metrove zjazdove hovado. da sa kupit za nejakych 20 litrov + a ja teda vela praktickejsich aut nepoznam.
aha uz vidim... v tej akcnej vybave You je pevna ocelova mreža.... no to je smutne. tiez You nema vyskovo a pozdlzne nastavitelnu sedanu vodica.
mne by napriklad taketo auto stacilo aj v zakladnejsej vybave. ale mreza a sedacky su celkom smutok.
https://youtu.be/KlMZW8N4OGI?si=HvhEbwGCXYGgRTBo
V kazdom pripade je to na bajky / kempovanie idealne auto kedze dlzka za prednymi sedadlami je viac ako 2 metre, akurat ta cena nie je realne 20 tisic, treba ratat minimalne 25 tisic, lebo asi dnes uz skoro nikto nekupuje "holobyt" bez multimedii, s manualnou klimou, bez parkovacej kamery, bez zatmavenych zadnych okien, v zakladnej flotilovej bezpriplatkovej bielej a na plechoch.
> Pevná oceľová prepážka za druhým radom
sedadiel – homologizácia N1 (platné len pre YOU)
Tu v cenniku to je
akurat som nasiel ze novy je aj Opel Combo, a to je vlastne to iste akurat mi to dojde rozumnejsie.
Combi verzie maju mrezu - su N1
non-Combi verzie mrezu nemaju
a za 23490 je bez mreze edition plus, ktora ma vo vybave IntelliLux LED PIXEL adaptívne svetlomety. Co mi prave za tu cenu urazilo dekel. Ak to svieti aspon na trochu podobne ako to co bolo v Insignii tak to je skvela ponuka.