Caute,
zacal som v poslednej dobe castejsie jazdit na bajku, hlavne do prudsich stupani. Mam vsak problem, ze pri tomto zatazeni ma bolia krize, hlavne pri vyjazdoch 25+km aj na druhy den.
Skusal som rozne polohy sedanky, no nic sa nezmenilo. Mam tento bike, 180 cm, 72 kg, 22 rokov (aby ste nemysleli ze z veku :D)
http://www.bike-forum.cz/fotogalerie/nase-biky/detail-10391.html

Poradte mi, v com to moze byt - co mam vyskusat, pomenit. Dalej mozete poradit, ako by ste ten bike upgradovali, a od akych cien sa pohybuju nejake full xc ramy, keby zvazujem vymenu (co dalsie by som musel vymenit okrem ramu? ).
Dakujem
05.06.2011 - 15:28:40
00
Skus najst rady aj tu pieskovisko/bolest-vkrizoch-t18591.html

Do kopca nevladzem, z kopca sa bojim a po rovine ma to nebavi.

05.06.2011 - 16:25:09
00
Urcite doporucujem si strazit prudke ochladenie krizov. Ak nepouzivas funkcne pradlo - najhorsia je bavlna, ktora nasaje a drzi vlhkost, potom dlhsi zjazd ale aj spomenute posedenie vo vetriku mozu napachat skody. Samozrejme okrem toho platia ja poznamky o zlom posede ci zdravotnom stave, ale k tomu sa nevyjadrujem.
Velmi dobre skusenosti v kritickom pocasi mam s ladvinovym pasom od Moiry http://www.moira.cz/p1622-ledvinovy-pas.html funkcny, lahky, tenky neprekaza.

Musi na vas dozerat aj niekto dospely. :-)
http://www.tronkosice.sk

05.06.2011 - 16:53:26
00
s ochladenim by nemal byt problem. Skor by ma zaujimalo konstrukcne riesenie, mozno mam nizko polozene riadidla. Preto rozmyslam o kupe lastoviciek.
05.06.2011 - 17:11:30
00
ak si si istý, že to súvisí len s posedom, skontroluj si aj to, či máš dosť dlhý rám (myslím tým vzdialenosť medzi sedlovou rúrkou a riadítkami).
05.06.2011 - 17:19:53
00
Z fotiek mi pride, ze mas riaditka minimalne rovnako vysoko ako sedlo a aj vzdialenost od volantu po sedlo vyzera dost kratka. Skus mozno riaditka namiesto zvysovanie znizit- pod predstavcom mas dost podloziek. Je mozne, ze si moc vzpriameny a vibracie sa ti prenasaju do chrbtice. Hlinikovy ram a sedlovka to uz moc nedotlmi. Skus mozno este trocha polaborovat s vyskou sedla a ak nieje vodorovne, tak natoc spicku mierne nadol. Viem, ze ti radim dost cudne veci ale z fotiek ten bajk vyzera, ze ma az moc pohodovy posed.

https://www.strava.com/athletes/4978273

05.06.2011 - 17:34:16
00
(mám takmer rovnaké miery ako ty, len o nejaké kilečká ľahší) v minulej sezone som mal podobný problém, teraz robievam "brušáky" a je to v pohode, začni robiť dáke cviky na posilnenie chrbtového svalstva ;)

"Nezlomne proti vetru a neúnavne až na vrchol hory."

05.06.2011 - 18:01:38
00
skor ako na brusaky by som sa zameral na nejake cviky a zhyby bud na hrazde alebo rebrinach a hlavne plavanie :muscle: ....a samozrejme drzat krize v teple :sun: .... :rock:
05.06.2011 - 18:44:04
00
http://www.monada.sk/sk/107/obnova-zdravia/cvicenia-a-zostavy/cviky-v-lahu-na-bruchu/index.htm

Krpatého Instagram: https://www.instagram.com/petko.pech.mtb/
Naše bajkerské videá: https://ptrp.ch/videos
Naša cesta od odrážadla po singletracky s 5 ročným skôlkarom https://unluckypete.com/2020/07/ako-zacat-bicyklovat-s-detmi-v-lese/

05.06.2011 - 20:23:07
00
davnejsie som aj ja maval tiez bolest v krizoch ked som jazdil viacej ..nosil som aj ruksak..ale dako som sa pohral z nastavenim sedlo som posunol viac dobredu a po case to prestalo..teraz uz nic aj ked menim biky a tie posedy su trosku ine .mozno aj trosku rozcivit chrbat ked clovek ide na biek alebo ked zacne bolet na nom.. :)

“Beer is proof that God loves us and wants us to be happy.” - Benjamin Franklin
PIVO je liek na všetky neduhy. Kde je pivo,tam je život!!
THE TRAIL GOES ON FOREVER AND THE PARTY NEVER END

05.06.2011 - 20:36:08
00
Ja môžem odporučiť, zahriatie na biku, 10-15minút točiť tak s ľahka. Potom strečing (najlepšie celého tela) a potom jazdiť ;). Aj po biku je dobré si dať strečing. Svaly sa vám potom odvďačia na druhý deň.
07.06.2011 - 18:27:43
00
keyboard_arrow_up