moja otazka znie : ten karbon spekali iba v tej casti alebo ako to opravovali: robili na tom aj zatazove testy paneboze.....ja by som sa bal a mal stale vnutorny problem,ze ci je to este pevnejsie alebo take iste pevne ako povodny vyrobok...vzdy ma mrazi,ked vidim opravene tieto karbony a ludia to potom po oprave este pouzivaju.....

ale vysledok je brutalny :o
12.10.2016 - 10:53:01
00
canopus - co sa tyka karbonu, tak poskodene miesto byva po oprave pevnejsie ako predtym
12.10.2016 - 10:56:50
00
no len zrovna na kolesách či to je dobre alebo zle.. rámy opravovať v pohode, ale kolesá teda neviem..
12.10.2016 - 11:01:23
00
pevnejsie a teda aj viacej materialu v tom mieste..... takze sup sup do preuservisu vyvazit ;-)
12.10.2016 - 11:04:09
02
iron.hide niekto to aj testoval ze to je pevnejsie,alebo zase jedna baba rikala? najdi mi vypocet nejaky, rad sa na to pozriem a aj realny test na testovacich masinach...musia byt vysledky nejake

lebo ja tomu neverim
12.10.2016 - 11:21:23
00
kolega 6 rokov závodil na ráme čo bol na dve polky (po zrážke s autom) mal na tom hádam aj 100000km, čo chceš aké testy?
12.10.2016 - 11:26:17
00
Overim jazdenim, v podstate nebola to totalka, cast rafiku bola nalomena. Opravena stena rafiku sa mi zda o malinko sirsia ako povodna.
12.10.2016 - 11:29:48
00
testy ci je to pevnejsie pred alebo po ... zjavne tu vacsina nemala statiku,dynamiku,mechaniku ani len na strednej skole nieto na vysokej ... to ze to jazdil,neznamena to ze to je pevnejsie a bezpecnejsie

o tomto sa nemienim handrkovat s nikym,kto nema vysokoskolske vzdelanie v odbore statika,mechanika,materialove inzinierstvo apod :tmi:
12.10.2016 - 11:30:20
03
pre mna sú reálne testy viac ako laboratórne, ale tak nech si každý jazdí to čo chce :)
12.10.2016 - 11:32:37
01
Dorien09 napísal:
nadro 16.9-18.9. informácie boli tu

Skoda ze som to nevedelll ..... Nabuduce
12.10.2016 - 12:00:11
00
uz ked som pltkoval tak bolo jasne ze tam kde sme lepili dieru bola lod pevnejsia oproti zvysku. nevidim dovod preco by to bolo pri biku ine. samozrejme v mieste opravy je aj o 50-100percent amterialu viac. ktory je vdaka tomu pevnejsi. nie nemam vysoku skolu
12.10.2016 - 12:06:38
01
zo stránky carbonfactory.sk , čiže asi o tom niečo vedia ;) mňa by skôr zaujímalo, či mali nejaký názor na kvalitu spracovania toho ráfika, keďže pokiaľ ma pamäť neklame, ide o čínsky LB :)

Prílohy:

cf.png
cf.png 739.07 KiB thumb_up0thumb_down

12.10.2016 - 12:11:31
00
canopus - majitel Carbonfactory tu na fore tusim nie je, ale mozno AdMich by mohol nieco o tom vediet.
kukni napriklad na moj ram Epic - na prvej fotke je vidno tenku hranu, na ktorej drzal cely hlavny stredovy cap. Na druhej fotke je to uz cele vystuzene a toho materialu tam je odost viac.

Prílohy:

img1.jpg
img1.jpg 93.45 KiB thumb_up0thumb_down

img2.jpg
img2.jpg 74.6 KiB thumb_up0thumb_down

12.10.2016 - 12:12:25
00
Hosť napísal:
zo stránky carbonfactory.sk , čiže asi o tom niečo vedia ;) mňa by skôr zaujímalo, či mali nejaký názor na kvalitu spracovania toho ráfika, keďže pokiaľ ma pamäť neklame, ide o čínsky LB :)

Ziadny nazor na kvalitu nebol vyhoda bola ze je hookless. ono tychto demolacii na LB ale aj Ibis je na nete neurekom.Proste karbon rafiky na prudke narazy su citlive hlavne na rockgarden. Pretomam aj na zadnom vyssi tlak 2bar.
12.10.2016 - 12:32:18
00
Tesak napísal:
pevnejsie a teda aj viacej materialu v tom mieste..... takze sup sup do preuservisu vyvazit ;-)


veď len presunieš magnet tachometra oproti miestu kde to bolo opravované :lol:

bobris díki za tip tie 320gramové 29er ráfky som zaradil na zoznam komponentvo na budúce kolesá :)
12.10.2016 - 12:34:05
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up